Problema Stopuri Frână

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1.nu e neaparat sa fie filamentul intrerupt in balonul de sticla ca becul sa nu mai fie bun.
    2.becul de retur sau mers inapoi poate sa fie ars sau defecta sonda marsarier.
    drumuri bune si sa va arda becul!
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #17
      Multumesc de raspuns.
      Acum am alte intrebari :
      1. Imi poate da si mie cineva o explicatie a panoului de sigurante de la sofer, pe intelesul marii majoritati, pentru cei ca mine care nu au nici o cunostinta de electrica ?
      2. Cum se pot verifica sigurantele si becurile la domiciliu, fara aparatura de specialiate?
      3. Cam cat ar costa o verificare la un electrician a instalatiei (sigurante, becuri, sondele de la frana si marsarier, eventual si rezolvarea problemei cu becu de ceata care se aprinde la apasarea franei sau la semnalizare stanga)?
      Multumesc anticipat

      Comment


      • #18
        Originally posted by margelatu View Post
        1.nu e neaparat sa fie filamentul intrerupt in balonul de sticla ca becul sa nu mai fie bun.
        2.becul de retur sau mers inapoi poate sa fie ars sau defecta sonda marsarier.
        drumuri bune si sa va arda becul!
        Asta-i de bine sau de rău ?
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Salut! Masina tatalui meu are o problema similara. Atunci cand da semnal dreapta si apasa frana palpaie mai rapid semnalizarea, dar asta doar cu frana pusa, in rest functioneaza normal. Cum putem rezolva aceasta problema?

          Comment


          • #20
            salut

            Poti avea un bec ars si eu am patit la fel a fost ars acela cu 2 filamente de la frana verifica becurile
            Last edited by 77sky; 13 January 2014, 18:33.

            Comment


            • #21
              Am uitat sa mentionez, si cu avariile pornite intensitatea e mai slaba la stopul din dreapta decat cel din stanga.

              Multumesc frumos pentru raspuns!

              Comment


              • #22
                Masa insuficienta.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #23
                  Problema tipica loganului,trebuie sa trageti masa separata,curatat triple,am avut aceasi problema si eu,pina nu am tras masa separat de cate ori spalam masina,sau afara era umiditate mai mare,gen ceata ploaie,roua,cand semnalizam stinga,imi pilpaia indicatorul din bord al stopului pe ceata,sau cand calcam frina se aprindea scurt si raminea aprins insa greu sesizabil ziua,pina sa trag firul de masa,aprindeam stopul ceata cca 1-2 minute si disparea pt o vreme aceasta anomalie.
                  Succes si sa va lumineze becurile! Daca zic sa va arda becurile,se intelege gresit
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google