Cutie De 1.2 16v Pe Motor 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie De 1.2 16v Pe Motor 1.4 Mpi

    Buna seara, asa cum prezinta si titlul, as dori sa stiu daca se poate pune o cutie de viteze de pe motorul de 1.2 16v pe motorul de 1.4 mpi. Avantajele nu cred ca sunt greu de banuit, cutie este mai scurta si mai bine etajata ajutand destul de mult motorul de 1.4 mpi. Va multumesc anticipat tuturor!

  • #2
    Care sunt avantajele din punctul tau de vedere?

    O sa mergi cu viteza mai mare?

    O sa consume mai putin datorita rapoartelor?


    Eu cred ca s-au facut niste calcule de niste ''analfabeti'' atunci cand au montat cutiile de viteze pe masini in functie de motor si de aceea nu trage Loganul , pentru ca nu are cutia corespunzatoare modelului de motor.
    real power..... diesel power by

    Comment


    • #3
      Nu va consuma nici mai putin deorece va fii mai turat, si probabil ca nici nu va merge mai repede, aspect care nu ma intereseaza in mod direct.
      In schimb se vor micsora timpi de reprize,adica in depasiri si in situatii limita, lucru care ma intereseaza in primul rand.
      Nu am spus ca rapoartele cutiei au fost facute de "analfabeti", ele a fost gandite pentru a se realiza un consum cat mai decent in detrimentul acceleratiei.

      Comment


      • #4
        Motoarele + cutiile au fost imperecheate astefel incat sa puna bolidul in miscare intr-un mod eficient, atat al consumului , cat si al vitezei de deplasare, si de aceea nu inteleg sau refuz sa inteleg de ce doresti o astfel de modificare.
        Doresti doar pentru depasiri??Tind sa cred ca nu stii sa folosesti eficient treptele de viteza.
        Nu o lua ca pe o jignire , dar ai maxim 1 an de cand ai carnetul iar eu am 13 ani de cand merg cu masina, deci de aici diferenta de mentalitate.
        real power..... diesel power by

        Comment


        • #5
          ok atunci te intreb si eu altfel. Ai condus vreodata un logan 1.4 mpi? Ai simtit cum merge masina cand ai 5 persoane in ea si ai un tir in fata care ai vrea sa il depasesti? eu stiu senzatia si de aceea in depasiri folosesc regulat treapta 3 de viteza chiar daca acul turometrului indica >5000 RPM. Nu conteaza doar anii de soferie, conteaza mult mai mult rulajul facut si desii am doar 50.000 de km facuti pana acum,consider ca merit un raspuns pertinent la intrebarea mea.

          Comment


          • #6
            Lasa cutia asa cum e sfatul meu! Daca vrei mai multa putere pentru depasiri baga bani in motor!

            OFF: Cand avea cosmindan logan de 1.4 inca te mai jucai in nisip!

            Comment


            • #7
              Ok, atunci imi retrag cuvintele fata de domnul Cosmindan, insa totusi intrebarea mea ramane. Din punct de vedere TEHNIC se poate face operatiunea?
              Intreb pentru ca nu vreau sa stric echilibrul motorului cu tot felul de remapari, filtre sport, axe cu came sau mai stiu eu ce. In plus o cutie de 1.2 16v se gaseste destul de ieftin la centrele de dezmembrari.
              De curand am avut ocazia sa conduc un renault clio 1.4 mpi din 2005, motorul este similar din punct de vedere al performantelor (desii difera codul motor), insa cutia era mult mai bine etajata si nu imi lasa senzatia ca masina este submotorizata. senzatie care la logan este pregnanta.

              Comment


              • #8
                La fel de bine poti incerca si cu cutia de pe clio si sincer cred ca e mult mai potrivita decat cea de pe pe 1.2 si eu am condus clio de 1.4 si mi se pare mai sprinten un pic!

                Operatiunea se poate face linistit bani sa ai!

                Comment


                • #9
                  Multumesc Narcisuc20, cred ca e mai buna cutia de clio probabil si mai ieftina la dezmembrari. Daca totul e bine la primavara cand vine caldura ma apuc de modificare.

                  Comment


                  • #10
                    "sprinteneala" pe care ai simtit-o la clio, nu stiu cat de mult o vei simti si la logan numai in conditiile in care schimbi cutia, la clio sunt mai multe schimbari: alta suspensie, alte cauciucuri, implicit alta greutate, manevrabilitatea este cu totul mai buna decat la logan, sunt convins ca cel putin cu o resoftare vei simti mai mare diferenta decat ai schimba cutia, mult mai ieftin si fara batai de cap
                    supernova care am avut-o eu avea cutie de clio la vremea respectiva si se misca mai bine ca un logan 1.4, dar si aia pentru ca era usoara si avea jante pe 13, conteaza mult cateva kg in minus/roata la demaraj
                    daca tot nu iti scoti din cap schimbarea cutiei, te poti gandi si la una de supernova, toate se pot adapta, mai greu sa mai usor.
                    Last edited by 827sam; 12 November 2011, 10:43.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by B 71 LAV View Post
                      Multumesc Narcisuc20, cred ca e mai buna cutia de clio probabil si mai ieftina la dezmembrari. Daca totul e bine la primavara cand vine caldura ma apuc de modificare.
                      Sa nu uiti sa ne scrii rezultatele obtinute si costurile modificarii. Spor la treaba !

                      Comment


                      • #12
                        @B 71 LAV pe forum nu vei gasi decat oameni care vor spune ca orice modificare a masinii este degeaba si ca strici masina. Eu zic sa te interesezi exact care sunt rapoartele celor 2 cutii si sa vezi care va fi diferenta.

                        Cele mai multe detalii le vei gasi oameni care se ocupa cu asta dar nu inseamna ca trebuie sa iei tot ce spun. Multi se dau mesteri si nu au o treaba.

                        Daca vei face modificarea si nu iti va iesi vor exista o groaza de "forumisti" care vor comenta ca nu ai facut nu stiu ce bine si ca eu stiau doar ca nu au vrut sa iti spuna.

                        Comment


                        • #13
                          Voi raspunde pe rand:

                          pentru samy0388: intradevar senzatie de accelarare mai puternica data de clio, supernova si solenza este data si de rotile cu diametru mai mic, nu doar de cutie. Insa raman la parerea ca o cutie de etajata in asa fel incat sa ajute micul polizor de sub capota este mai sanatoasa din punct de vedere al fiabilitatii motorului decat o remapare.

                          pentru urs: multumesc pentru interesul acordat subiectului, deocamdata sunt la stagiul de documentare dar daca modificarea va avea loc se va prezenta cu siguranta aici.

                          pentru o8MELC: Multumesc pentru sfat, bineinteles ca documentarea este in curs.

                          In concluzie astazi am cautat pe internet mai multe tipuri de cutie compatibile cu K7j si am gasit o cutie destul de scurta folosita de DACIA pe modelul van de 1.4 mpi. Ca sa va faceti o idee in momentul de fata (cutia originala) cu treapta 4 la 6000 rpm am aproximativ 160 de km/h pe ceas, cu cea prezentata mai sus ( cutia de pe logan van) cu treapta a 4 a la 6000 rpm vom avea aproximatov 148 km/h pe ceas.

                          Am gasit si un video pe youtube:
                          Last edited by B 71 LAV; 13 November 2011, 00:19. Reason: ne finalizat la momentul postarii

                          Comment


                          • #14
                            pune cutia de clio, e perfecta. are rapoartele andite pt roti de 13-14, deci cu o palma mai mici in dimateru, implicit rapoarte si mai lungi decat asta de logan. teoretic vei prinde 280 cu cutia de clio, prcatic te vei opri la 140. daca vrei doar reprize bune, pune cutia de 1.2 (daca se potriveste cumva, asta mai bine intrebi la un service sau cu un mail la renault) si basta. eu insa as merge pe niste roti mai mici si chiptuning, e mai ieftin si rezultatul e tot ala, doar ca salvezi niste bani si te c@ci in ea munca de imperecheat cutii.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Cel mai bine pui sincroane de MCV-Van 1.4 MPI. Schimbi pinioanele, atat.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google