Problema Scartait Curea Alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Scartait Curea Alternator

    Loganu lui tata are o problema- scartaie cureaua de la alternator.(Scartaie tot timpul dar nu foarte tare, iar cand fortezi un pic motorul incepe sa taiue f tare).
    Cureaua de alternator a fost schimbata acum cateva luni. A fost tata azi la acelasi mecanic care i-a schimbat cureaua si i-a zis ca nu e de la curea, e de la fulia de la alternator care trebuie schimbata si costa cam 300 ron.

    Intrebare- se poate ca scartaitul sa fie de la fulie, sau e de la curea si mecanicul nu vrea sa recunoasca ?

    Multumesc
    Saab 9-5 Aero

  • #2
    DA,poate fi de la fulie.Aceasta are un ambreiaj(ca la electromotor).
    Vezi ultimile mele postari in threadul Scartait la plecare.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      si eu am patil la fel o data ..si un prieten mecanic a venit a luat o sticla cu apa si a turnat putina apa pe cureaua de la acesori cand motorul megea si in momentul acela sunetul se oprea...si eu am crezyut ca e fulia de la alternator...rezolvare ...cureaua noua intinsa bine ...de 2 ani fara probleme...

      Comment


      • #4
        A stiut el ce face;apa a ajuns probabil si in acel ambreiaj.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Nu a ajuns la ambreiaj A ajuns exact intre fulie si curea...de fapt s-a udat cureaua si apa a ajuns in locul de cotact dintre fulie si curea.

          eugenmanea cumpara o curea de calitate si schimb-o...ca-ti kilometrii are masina?Ca tip de curea s-a montat?
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ciprian,nu fi asa categoric;omul spune ca a schimbat cureaua cu ceva timp in urma si apoi nu stim daca este sau nu de calitate cureaua.Mai mult schibarea fuliei i-a fost sugerata de un mecanic totusi care a fost mult mai aproape de masina...
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Cine stie ce curea i-a monta mecanicul...de aceea am intrebat si eu.
              Eu pana la 60.000 de km nu am avut aceasta problema.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Am auzit de astfel de probleme cu scartzaitul;cureaua,ambreiajul sau rulmentul de la fulia alternatorului(6303) au fost cele mai frecvente defecte.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  Am auzit de astfel de probleme cu scartzaitul;cureaua,ambreiajul sau rulmentul de la fulia alternatorului(6303) au fost cele mai frecvente defecte.
                  Intrebari:
                  Unde este ambreiajul alternatorului? E o amarata de fulie cu un cauciuc intre partea prinsa pe ax si cea pe care vine cureaua. AR trebui sa preia socurile si sa lungeasca viata rulmentilor. Pui ambreiaj la alternator si se pierde toata ideea de alternator.
                  Fulia are rulment?Daca nu ai ambreiaj stiu ca la un motor/generator electric singurul lucru cu lagare pe el este axul.

                  Ma mir ca nu s-a scris ca scartie de la diodele din blocul de redresare.....

                  Cel mai probabil S-a schimbat cureaua de accesorii fara schimbarea rolei, posibil arcul rolei nu mai intinde cureaua cum trebuie, sau cureaua este din cele ieftine fabricate pe vapor, care cred ca se intind si daca tragi cu dintii de ele .

                  Comment


                  • #10
                    @proteinman
                    Cuplajul dintre axul alternatorului si fulie se face prin intermediul unui ambreiaj pentru a evita antrenarea alternatorului in sens invers la oprirea motorului(electricienii adevarati stiu de ce.
                    In ceea ce priveste rulmentul,rectific;faceam referire la rulmentul alternatorului ddinspre fulie.
                    Din respect pentru cititorii acestui thread am raspuns elegan desi dupa tonul tau sarcastic sincer,n-ai fi meritat.Un sfat prietenesc;cand nu stii ceva ,stai si asculta,niciodata nu-i tarziu.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Masina e din Febr 2006 iar distributia impreuna cu cureaua alternator au fost schimbate asta vara pe la 62,000 km.(acum are 66,000)

                      Nu stiu exact ce curea au pus, service ul este cel de langa Autosoft Dudesti (cel fata in fata cu biserica )- service recomandat tot de la cineva de pe Logan Club.
                      Atat distributia cat si cureaua au fost puse de service.(piesele lor)

                      Tata zice ca inca de cand i-a schimbat cureaua de asta vara incepuse sa scartaie putin, dar acum s-a acutizat.
                      Ieri a fost exact la acelasi service si la acelasi mecanic si i-a zis ca e de la fulie, nu de la curea.. de-aia imi e teama sa nu il duca cu zaharelul.
                      Puteti sa imi recomandati si mie un mecanic bun si care sa nu fie exagerat de scump (tata e pensionar)- care sa se uite si sa avem 'a second opinion'?

                      Multumesc

                      LE ce parere aveti de Norauto? Sa ma duc la ei?
                      Last edited by eugenmanea; 15 November 2011, 11:08. Reason: Automerged Doublepost
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #12
                        cand am ascultat o aseara mi e nu mi s a parut sa scartzaie fulia. aia face altfel, ar trebui sa scoata un zgomot metalic. ce se aude acolo suna a cauciuc

                        intrebare : intinzatorul curelei l a schimbat ? ti a zis aseara ca a mai intins cureaua ? cum o fi facut asta ? intinzatorul este automat

                        nici norauto nu este o optiune foarte buna. stai ca ma interesez si facem ceva

                        Comment


                        • #13
                          Cand a fost ieri a dat jos cureaua de la alternator si nu mai facea.
                          I-a zis ca e de la fulie...

                          Nu stiu daca a mai intins-o...dar dupa ce a dat-o jos si a repus-o nu a mai facut pe moment..apoi ai vazut aseara cum facea (si cand am parcat-o aseara facea urat de tot...stiti zgomotul ala ascutit).

                          Nu stiu daca a schimbat si intinzatorul- stiu ca a schimbat distributia + pompa apa+ curea alternator.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • #14
                            ideea este ca nu prea ai cum s o intinzi. are intinzator automat.

                            Comment


                            • #15
                              Am vb cu tata- s-au schimbat toate rolele.

                              Am uitat sa precizez- modelul este cu Servodirectie, fara AC (cel urmatorul dupa Ambiance...imi scapa acum).
                              Motor 1.4 benzina.

                              L.E. Preference- mi am adus aminte.

                              Ce marca e cureaua originala? ma gandesc sa incercam cu o curea originala.
                              Last edited by eugenmanea; 15 November 2011, 13:24. Reason: Automerged Doublepost
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google