Nu Porneste Motorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Porneste Motorul

    Buna seara am si eu o problema ,daca ma poate sfatui cineva:
    am o dacia logan pe benzina an fabricatie 2005 .Azi dimineata cand am vrut sa o pornesc n-a mai mers.Electromotorul invarte si cand da sa porneasca se opreste.Daca o pornesc de mai multe ori sta o secunda si apoi se opreste.Am zis ca nu are benzina ca era becul rosu dar cand am pus in rezervor se comorta la fel.De la ce poate fi?

  • #2
    o probelma ar putea fi si la senzorul de turatie de pe volanta....
    DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by goofiy View Post
      o probelma ar putea fi si la senzorul de turatie de pe volanta....
      Multumesc o sa incerc maine.o alta cauza care ar putea fi?

      Comment


      • #4
        tine`o pornita din pedala de acceleratie , adica calci pedala ca sa ii tii relantiul .Daca ramane pornita cand o tii din pedala de acceleratie, schimba sau curata motorasul pas cu pas .Daca nu , revino si ma mai gandesc la altceva.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Cristi_Xp View Post
          tine`o pornita din pedala de acceleratie , adica calci pedala ca sa ii tii relantiul .Daca ramane pornita cand o tii din pedala de acceleratie, schimba sau curata motorasul pas cu pas .Daca nu , revino si ma mai gandesc la altceva.
          Nu merge nici accelerata.

          Comment


          • #6
            se aude pompa de benzina ?
            in cazu asta verifica bobina ,fisele si apoi bujiile ...
            Becul rosu din bord se stinge cand dai la automat ?
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Atunci 99% e de la senzorul de turatie! Poti sa incerci sa il cureti, dar mai bine cumperi altul e intre 100 si 150 lei unul.

              Comment


              • #8
                daca e de la senzorul de turatie , atunci nu porneste deloc masina , si odata pornita nu se opreste . Poti incerca sa-l cureti , dar nu pare a fi din senzor.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  are dreptate cristi, am avut si eu problema cu senzorul, si asa cum a zis el daca pornoste nu se mai opreste.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Am curatat si senzorul si prima data cand am pornit-o a mers vreo3-4 secunde apoi s-a oprit.Am si impins-o si tot nu merge.Mi s-a mai intamplat o data asa cand am schimbat bateria si a mers impinsa acum vreo 4-5 luni

                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    se aude pompa de benzina ?
                    in cazu asta verifica bobina ,fisele si apoi bujiile ...
                    Becul rosu din bord se stinge cand dai la automat ?
                    Da se stinge
                    Last edited by laurland; 10 December 2011, 13:56. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      fara tester nu prea ai cum sa iti dai seama .
                      Eu as incerca asa :
                      Schimbi senzorul de pe volanta cu unu nou
                      Daca nu merge nici atunci iei la verificat bobina , fise , bujii .
                      Verifica semnalizarile daca functioneaza , e posibil sa fi crapat siguranta UCH din interior .Mai e posibil sa fi crapat o siguranta de la motor .
                      Verifica daca se aude pompa de benzina cand pui contactul , la fel cred ca e un releu.Daca pompa se aude , ar mai putea fi regulatorul din pompa, in cazul asta pui si iei contactul de vreo 3-4 ori.
                      Daca toate astea sunt bune , mai ramane de verificat senzoru de presiune aer si calculatorul pe partea electronica .
                      Pe partea mecanica verifica distributia sa nu fie cumva rupta de la atata impins ,catalizatorul sa nu fie infundat
                      Alte motive de nepornit nu-mi trec prin cap.
                      Fa un filmulet cum dai la automat poate mai vin ceva idei .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu o problema cu o supernova. Dimineata o ia doar dupa multa rabdare si dat la automat de foarte multe ori. Am vrut sa o pun pe tester doar ca unii inainte au rupt mufa aia. Masina are gpl.

                        Odata pornita masina, nu mai face probleme. Mai nou i-am bagat benzina direct prin corpul clapeta si porneste la prima cheie. Sa fie de la injectoare?

                        Comment


                        • #13
                          @laurland
                          Si inca o parere: contact imperfect sigurante F2 si F3, alocate in functie de versiune pentru releu injectie.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            fara tester nu prea ai cum sa iti dai seama .
                            Eu as incerca asa :
                            Schimbi senzorul de pe volanta cu unu nou
                            Daca nu merge nici atunci iei la verificat bobina , fise , bujii .
                            Verifica semnalizarile daca functioneaza , e posibil sa fi crapat siguranta UCH din interior .Mai e posibil sa fi crapat o siguranta de la motor .
                            Verifica daca se aude pompa de benzina cand pui contactul , la fel cred ca e un releu.Daca pompa se aude , ar mai putea fi regulatorul din pompa, in cazul asta pui si iei contactul de vreo 3-4 ori.
                            Daca toate astea sunt bune , mai ramane de verificat senzoru de presiune aer si calculatorul pe partea electronica .
                            Pe partea mecanica verifica distributia sa nu fie cumva rupta de la atata impins ,catalizatorul sa nu fie infundat
                            Alte motive de nepornit nu-mi trec prin cap.
                            Fa un filmulet cum dai la automat poate mai vin ceva idei .
                            Bujiile nu am cum sa le scot ca nu am cheie,dar se vede calamina pe ele.Am gasit si osiguranta arsa langa relee de 5 si am inlocuit-o cu una de 7.5.pompa se aude.Chiar si dupa contactul pus de cateva ori tot se opreste.
                            O sa fac si filmuletul

                            Comment


                            • #15
                              In compartimentul motor singura siguranta de 5A, este aceea care deserveste calculatorul injectie; se pare ca accea ai gasit-o arsa. Verifica daca nu s-a ars iar.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google