Cutie De DCI 85 CP Pe 1.4mpi 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pinioane de-a 5-a de la dizel se pot pune pe benzinare, chiar pot spune ca sau pus,dar cutia intreaga nu se va putea schimba in veci. Prieteni stiu de ce.

    Comment


    • #17
      De acord cu Paul , te sfatuiesc sa incerci pinioanele de treapta 5 ieftin si rapid fara dureri de cap, castigul e destul de bun.
      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

      Comment


      • #18
        Si sa nu crezi ca, prin chip-tuning, iti va creste cuplul exponential. Cuplul va creste cu 15N/m ... ceea ce e relativ putin. AaAaA ... si daca vrei o masina pentru raliuri, trebuie ca, rapoartele cutiei de viteze sa fie cat mai scurte, iar cuplul si puterea maxima sa fie la turatii cat mai ridicate.

        Comment


        • #19
          M-ati inteles gresit... nu vreau masina de raliuri, dar ii clar ca odata ce ii pui alta cutie mai buna va creste si viteza maxima... eu vreau mai mult pentru consum... imi spune si mie cineva cat costa un pinion pentru treapta a 5a? rog pe andrei sa vina cu un pret... si dupaia pe silviu_79 cu un pret la "mana a 2-a" dar dupa cum v-am zis vreau date tehnice... nu vreau argumente de gradinita ca nu se poate ca asa vreau eu... ca asa au zis si multi ca nu se poate pune turbo pe motorul de 1.4 si s-a demonstrat ca se poate... numai ca trebuiesc puse niste camasi si pistoane schimbate

          Comment


          • #20
            Din cate stiu la mioveni tot schimbul e 2.5mil cu tot cu manopera si cu pinion si se face intr-o ora.... Userul UnEl de aici si-a facut asa ceva si si-a si remapato masina atinge si acum 180 dar consumul a scazut enorm deci ce sa mai cu remaparea facuta cam anulezi pierderea de demaraj

            sigpic

            Comment


            • #21
              UnEI asta are tot 1.4? te-ai carat cu el? cum fuge?

              Comment


              • #22
                Nu va apucati sa puneti jr5 pe benzinare in loc de jh1 sau jh3, ca va afceti scuter din logan. in afara de tr5, ale carei pinioane se schimba relativ usor, veti obtine o diminuare a performantelor, cu exceptia consumului. memphis, 1.4 n-are cuplu suficient sa duca masina cu reducite mare in cutie la 180, darmite cu un pinion "de fuga". nici 160 nu vei mai prinde. pt ca nu ai cuplu suficient. iar remaparea aia iti da maxim 7 cp, si aia lesinati, abia la capat de scala, la 5500-6000rpm. renunta, ca iti va parea rau de modificare.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Cind un om iti da niste sfaturi pertinente, in cunostinta de cauza iar tu vii si spui ca sint argumente de gradinita ,deja consider ca aprecierea ta nu e una de BUN SIMT. Dar avind in vedere virsta pe care o ai trec peste asta si iti mai spun odata ca nu se poate sa pui cutie de disel pe benzinar. Va merge exact ca atunci cind mergi cu 40km/h in treapta 5 si vrei sa accelerezi. In afara ca nu vei putea accelera va intra si toata masina vibratie. Asta datorita raporturilor. Daca nici acum nu esti comvins nu imi ramine decit sa iti spun succes in ce ti-ai propus. Am uitat sa iti spun ceva; articulatia cutiei pe care vrei sa o pui este pe cablu. Stiai?
                  PS. Dintr-un motor se poate face aproape orice cu anumite compromisuri. La cutie este cu totul altceva. Bafta in ce ti-ai propus.

                  Comment


                  • #24
                    Da memphis am mers cu masinuta si da e 1.4(110.000km) si am ramas impresionat deci pe autostrada eu si cu el in masina amandoi peste ``pufosi`` in spate Apvitza(vreo50kg si un fulg) portbagajul full si plinul facut si neam tinut bine dupa un 1.6mpi si duce pana pe la 170-180km in bord...
                    deci repet are pinonul de pe disel si o remapare facuta

                    Paulic , articulatia(timoneria) e pe cabluri dar nu fi rau si zi-le si de ambreiajul care e hidraulic

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Acuma m-ati convins... imi cer scuze ca am acuzat pe cativa ca vin cu argumente de gradinita, chiar asa si este... insa toata stima si respectul pentru cei care vin cu argumente tehnice... SI CE ARE VARSTA MEA? ce credeti ca voi daca aveti peste 30 de ani sunteti mai "doctoranzi" decat unii mai tineri... va inselati amarnic...
                      si sa inteleg de la sonykel ca se merita doar pinionul.... si remapare... acuma ramane intrebarea unde sa fac remaparea la o firma cu profil de chip tuning? gen obd sau dim sport? sau la dacia?

                      Comment


                      • #26
                        Paulic , articulatia(timoneria) e pe cabluri dar nu fi rau si zi-le si de ambreiajul care e hidraulic[/QUOTE]

                        Nu mai spun nimic pentru ca nu sint doctorand
                        Uni dintre noi nu avem peste 30 ani ,ci facem aproape 30 ani de cind conducem,si foarte,foarte multi km.
                        Last edited by PAULIC; 19 May 2008, 00:18.

                        Comment


                        • #27
                          Daca te duci la mioveni sa schimbi pionionul , afli tu de la baietii de acolo unde sa faci si remaparea tot in miovenii...
                          deci in concluzie eu zic nuuu firme de tuning... daca chiar vrei sa te duci la mioveni sa schimbi pinionul spunemi si iti fac rost de niste date de contact

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by SoNyKeL View Post
                            Da memphis am mers cu masinuta si da e 1.4(110.000km) si am ramas impresionat deci pe autostrada eu si cu el in masina amandoi peste ``pufosi`` in spate Apvitza(vreo50kg si un fulg) portbagajul full si plinul facut si neam tinut bine dupa un 1.6mpi si duce pana pe la 170-180km in bord...
                            deci repet are pinonul de pe disel si o remapare facuta

                            Paulic , articulatia(timoneria) e pe cabluri dar nu fi rau si zi-le si de ambreiajul care e hidraulic
                            hai ca si tu esti tare :-) probabil remapat si modificat 1.4 duce la 170KM/h in a 4-a (ca se schimba limita(mai mare) unde se taie injectia) dar in a 5-a ma indoiesc ca mai trage ceva de la 170 ... si cu 4 oameni si portbagajul full ... si te mai tii si dupa 1.6MPI :P

                            @memphis_Taz mai documenteaza-te ce inseamna cuplu motor, ce inseamna rapoarte si o sa vezi ca ce spun aici si alti colegi spunem bine; nu stiu ce argumente mai ceri tu cand nu stii ce e ala cuplu motor cand afirmi ca schimbi cutia si creste cuplul motor automat ... dar cum zicea si PAULIC spor la modificari si sa iasa masina cum vrei tu :P
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #29
                              Silviu si daca iti arat un filmulet ce faci? papi pinionu de a5a???

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Sa-mi arati un filmulet cum trage ala de 1.4MPI (modificat pionionul si remapat si ce mai vrei tu) in a 5-a de la 160KM/h si ajunge la 170-180 cu 4 oameni in masina si portbagajul plin :P ahh da sa nu fie in panta ca asa prinzi si 210 :P

                                abia trage 1.4 la 170 (ii trebuie nu stiu cati km) fara pinionul de diesel pe tr 5 dar cu ala? nu stiu ... nu-mi prea vine sa cred sincer :P
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google