Aer Conditionat Pe 1.4 MPI Influenteaza Puterea Sau Nu ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aer Conditionat Pe 1.4 MPI Influenteaza Puterea Sau Nu ?

    A venit vara si folosim tot mai des instalatia de aer conditionat a masinii, multi zic ca aerul conditionat influenteaza foarte mult demarajul la un 1.4 mpi , as vrea sa ma lamuresc si eu in privinta asta .
    Din punctul meu de vedere la cuplarea AC-ului motorul trebuie turat cu aproximativ 500 rpm mai mult ca sa ai acelasi demaraj , iar in mediu urban este oarecum deranjant , in exterior nu prea am apucat sa merg cu ac-ul dar cred ca are acelasi efect negativ . Cati cai se pierd la pornirea ac-ului , sau mai bine zis cat de mult influenteaza ac-ul puterea la un 1.4.
    sigpic

  • #2
    Dap !Influenteaza.In principiu si servo iti ia din putere.Nu ai observat cand virezi maxim ca acul de la turometru tinde foarte putin sa ridice, doar ca nu ia foarte mult.Instalatia ia ceva din putere fiind un consumator mai mare.La unele masini in momentul cand calci pedala la podea(un fel d kick down) deconecteaza automat AC-ul pentru a nu te impiedica intr-o depasire periculoasa
    EX : + =

    Comment


    • #3
      La orice masina AC papa din putere , aceasta scadere de putere fiind sesizabila in special la motoarele mici si in special cele pe benzina !
      la un 3000 diesel nu se simte nimic !
      AC se reflecta si in consumul masinii , un + de 1 , 1.5 L la suta de km !
      LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
      LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
      LOCUL1 143.9dB (nCID)

      Comment


      • #4
        Din cate stiu AC pormit ia din putere la orice masina. Doar ca la Logan 1.4 se cunoaste mai mult datorita puterii destul de mici si a cuplului scazut.
        It's nice to be important but it's more important to be nice!

        Comment


        • #5
          La orice masina ac consuma din puterea motorului. Orice accesoriu e antrenat de cureaua motorului, consuma din puterea acestuia. Iar la 1.4 se simte foarte clar cum omoara motorul, mai ales la turatii joase si medii.
          caii furati sunt vreo 2-3. consumul creste cu aprox 1l/%...la 1.6 ceva mai putin (0,7%), la dci si mai putin (0,4-0,5%). daca va uitati de curiozitate pe curba de puttere a motorului, veti vedea ca aia 75 de cai sunt la 5500rpm, in rest, pana pe la 3000-3500 sunt vreo jumatate prezenti la apel. iar din 35 de cai daca lipsesc 3, se cunoaste bine. e totusi diferenta de 8-9%, iar la turatii mai mici, lipsa se simte si mai acut.
          topicul se poate inchide, cred...
          Last edited by Seba; 20 May 2008, 10:36.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Inclusiv consumatori electrici fura din puterea motorului, ce sa mai zic de un compresor. Daca ai o statie bazata si mergi cu ea foarte sus iti fura din putere si vei consuma si mai mult. Asta teoretic,practic nu prea e sezizabil. Teoretic si daca mergi cu un geam deschis fura din putere.

            Comment


            • #7
              Deci daca te duci in afara cu faruri aprinse si AC pornit si vrei sa depasesti , ce fac opresc tot , depasesc si dupaia repornesc
              sigpic

              Comment


              • #8
                Pt o depasire intr-un timp cat mai scurt, da! Serios. Opreste ac si treci mai repede. Sensibil mai repede...Se simte la 1.6, sunt convins ca la 1.4 se simte si mai mare diferenta.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Orice consumator se simte ( ac , faruri , geam deschis , proiectoare , dezaburire ) , unele intr-o masura mai mica , altele mai mare . Si toate implicit duc la cresterea consumului . La motoare mici , se simte mai tare , la motoare mari mai putin . La foarte multe masini se practica oprirea ac sau altor consumatori inainte de depasire pentru o rezerva mai mare de putere .
                  B -X X - DDF x 2

                  :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                  Comment


                  • #10
                    Deci se poate inchide, toata lumea deja repeta acelasi lucru, concluzia e clara pt toti
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google