Probleme La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Relanti

    Salut..daca m-ar putea ajuta si pe mine cineva cu o parere....doua.Am un benzinar de 1.4 din 2006 si vreo 61000km..de cateva zile se tot opreste atunci cand stau la semafor,mai precis cand scot din viteza si il las pe liber,scade turatia pana pe la 3-400 si se opreste....toate bune pana aici...am fost la o reprezentanta Dacia,iar dupa un tester pus pe masina au constatat ca ar fi motorasul pas cu pas,adica o chestie minora care insa la ei costa undeva la 950 ron....dar exista cineva de la ei care poate face rost la 650 ron...astazi m-am interesat la 2 magazine cu piese auto si....surpriza,la un magazin costa 268 ron,iar la altul 65 ron,150 ron daca vreau sa il si monteze baiatul de la magazin.Avand si un nr de telefon de la un alt magazin,unde lucreaza un amic am sunat sa intreb si aici,iar acesta mi-a sugerat ca in prima faza sa il curat pe asta vechi,iar daca optez sa cumpar altul trebuie luat cu tot corpul de clapete pentru ca altfel,daca schimb doar motorasul e posibil sa nu mearga pentru ca nu se mai poate regla ca cel din fabrica bla bla bla...adica as ajunge tot pe la 6-700 ron daca iau cu totul...a mai patit cineva asa ceva?chiar nu stiu ce sa fac,asa ca daca are cineva vreun sfat sa-mi dea ii multumesc de pe acum.....

  • #2
    Salutare!
    Parerea mea e ca rezolvi doar cu schimbarea motorasului pas cu pas. N-am auzit pana acum sa trebuiasca sa schimbi si corpul clapeta daca schimbi motorasul. E o aberatie. Motoras pas cu pas gasesti si la mine la 130 de lei (banuiesc ca ti-ai dat seama cine sunt). In orice caz, nu ar strica sa cureti si corpul clapeta. Gasesti tutoriale pe forum.
    sigpic

    Comment


    • #3
      intai curata/schimba senzorul de pe volanta.
      internal combustionizer

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google