Probleme Consum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Consum

    Va salut, am si eu o problema cu mea, si anume consumul, de cateva zile observ ca nu prea mai depasesc 2 liniute la temperatura apei, iar consumul de carburant mi se pare destul de maricel, intru in diagnoza vad ca mai am 15 litrii de benzina, mai alimentez inca 5litrii si dupa ~50km (ca o idee mai mult in afara loc 90%) opresc masina si verific si surpriza tot 15 litrii am, bineinteles ca nu am prea multe pretentii de la senzoru ala sa imi indice exact si trec cu vederea peste, insa dupa 70 de kilometrii a facut motorul 4 liniute si mergand constant in 2200rpm in a 5a (in afara localitatii mergeam mai la "consum") imi dispare dupa ceva timp 2 liniutze .
    Intrebarea e la voi in cati km urca in 4 linute la temp apei?, mentionez ca schimb in 3000-4000 majoritatea timpului, si in depasiri urc peste 4000, am un stil de condus usor sportiv accelerez repede si mentin turatia la limita oarecum legala, traficul in niciun caz nu e gen "bucuresti", este mult mai lejer.
    Nu am nici cb si nici AC, insa cb va urma in viitorul apropriat ca prea sunt curios de consum.
    Last edited by florinel92; 11 June 2012, 01:19.

  • #2
    Daca nu iti urca la 4 linii pe bord se poate sa fie termostatul blocat (apa la 4 linii trebuie sa urce in aprox 4..5 km avandin vede ca e vara). E cel mai ieftin si primul care se schimba, daca nu se rezolva incerci prin alta sonda de masurat si altele. Cat despre consum el poate fi influentat de presiunea in roti, filtru de aer, bujii, fise, vant si de cum mergi (si de eventuale probleme la termostat dar nu poti sa spui ca foarte mari). Consumul mai poate fi influentat de proasta reglare a culbutorilor.

    Exatraurban oricat de sportiv ai vrea sa mergi nu prea ar trebui sa urce de 8 (cazuri extreme urca peste 8, mers autostrada cu viteze de peste 150 km/h). Acum si acel plutitor nu spune exact conteaza daca amsina e in panta sau nu, cat despre liniute uneori sunt derutante... De exemplu daca ai 15L iti vor aparea 3 liniute. In momentul in care ai 14 L raman doar 2 (adica o diferenta de doar 1 L). Sa spunem ca aveai 20L in rezervor fix, la pornire aveai 4 linii. Prima a cazut destul de repede, adica ai ramas cu 3 pline si inca una a cazut dupa minimum 5 L => un cosum de minimum 6L(adica cele 2 linii cazute) si maximum 10L. Eu zic sa faci o revizie completa si dupa sa vezi daca se mai intampla asta. Pe meniul secret inteelgi mai bine cati L ai consumat decat dupa liniute.

    Sper ca am fost cat de cat coerent ca sunt mort de oboseala, daca nu cere lamuriri si maine iti raspund.

    Comment


    • #3
      La liniutele despre care vorbeam ma refeream la temperatura apei, nu la consum.
      Masina este luata sh si din cate imi dau seama nu a fost umblat in el din ce am verificat in servis.
      Last edited by florinel92; 11 June 2012, 01:46.

      Comment


      • #4
        e asa cum zice colegul de mai sus.prima data trebuie verificat termostatul.pune masina si pe tester poate mai apar si altele.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Deci daca o duc la tester o sa imi zica si daca termostatul e buba?

          Comment


          • #6


            intra si aici si documenteaza-te, poate te ajuta.
            eroarea de la 8.1 o am si eu de cand am luat masina. imi urca la 4 linii la temperatura doar daca e foarte cald afara.

            si e adevarat ca un regim termic necorespunzator al motorului, influenteaza consumul de carburant.
            Last edited by Punk; 11 June 2012, 15:47.
            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
            My ride

            Comment


            • #7
              Mersi, desi stiam de tutorialul lu' streulea, chiar nu ma gandisem sa verific codul ala, se pare ca nu am nicio eroare specifica termostatului, ciudat totusi nu prea e normal ca in 50 (abia pe la 70 si ceva a aparut si pe urma a scazut in 2 minute la loc) de km sa nu faci 4 linii la lichidul de racire cum am patit aseara.
              Last edited by florinel92; 11 June 2012, 18:13.

              Comment


              • #8
                schimba termostatul. e 40 lei termostatul si mai iei niste antigel si gata, imediat isi vor revenii liniutele

                Comment


                • #9
                  Salut.aceaisi problema o am si eu cu acele liniiute.oricat de sportiv as merge nu urca deloc la 4.eu am fost cu ea la reprezentanta[fiind in garantie],a pus tester-ul pe ea si mi-a zis ca este de vina sonda de temperatura si ca trebuie schimbata.temperatura i-mi arata 94 grade,electroventilatorul pornea si dupa ceva timp se oprea,problema la mine a fost alta si tocmai de aceia nu am un raspuns concludent,ca dupa ce a schimbat sonda i-mi merge fiindca cei la care am fost m-au obligat sa schimb si antigelul si sa le dau 200.nu am vrut preferand sa plec la tulcea.ok,sper sa ei in considerare si sonda nu numai termostatul.cand o sa ajung la final cu aceasta operatiune va anunt.

                  Comment


                  • #10
                    Eu chiar nu inteleg deloc masinutza asta ieri am mers 70 km pana a facut 4 liniute la apa timp in care mia tocat ceva benzina, azi dupa 3km era perfect incalzit motorul in 4 linii, dar tot face fitze din cand in cand, gen dispare si ramane doar 2linii pentru un minut iar apoi revine.
                    Daca mai face odata asa cu siguranta voi schimba termostatul, cred ca e pe duca.
                    Nu stiu ce sa zic de sonda dar ieri chiar ma enerva in relanti cand sa o opresc aveam apa la 2 linii si ventilatorul era pornit blana si nu inteleg de ce daca masina inca nu a ajuns acolo unde trebuie.

                    @ cum am mai spus io cam ii dau blana asa, imi place sa accelerez repede si pe urma mentin viteza ( nea din obisnuinta, chiar nu stiam ca si asa avea streulea sa ne recomande pt consum )
                    Last edited by florinel92; 12 June 2012, 00:01.

                    Comment


                    • #11
                      Eu inclin sa cred ca e afisare gresita in bord. Ai pus un tester pe masina sa vezi ce temperaturi citeste? Cred ca asta ar fi primul lucru de facut.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #12
                        Inca nu am duso la tester dar va urma daca mai face asa.

                        Comment


                        • #13
                          Sunt curios tie ce o sa-ti zica si daca te obliga sa schimbi antigelelul cum mi-au cerut mie sa fac.

                          Comment


                          • #14
                            Alexandru, antigelul tau ce vechime are? stii ca la 4 ani sau 60.000 km se schimba si ala totusi.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #15
                              Masina este de la sfarsitul lui 2009 si acum are 81000km.cand am cumparat-o eu avea 72000 si cu acest antigel am luat-o(roz) eu nu stiu cine ce i-a facut inainte dar masina daca a fost si este(are garantie extinsa)banuiesc ca toate revizii le au fost facut in locatii specializate.La mine in cartea service nu scrie nimik de faptu ca a fost schimbat.nu stiu ce sa zic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google