Toba Carbon- Montare + Altele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toba Carbon- Montare + Altele

    Asa baieti, deci asi dori sa fac cateva upgrade-uri, printre care ar fi o toba de carbon ( o doresc atat pentru sunet cat si pentru castig de putere), problemuta e cu montajul, cum montez, ce asi avea nevoie sa montez... vreau sa arate si bine, si ma mai gandeam la filtre, ce imi recomandati (dupa cum vedeti si in propria descriere sunt incepator, asa ca luati-ma usor ), daca mai aveti alte idei cu care se castiga putere, astept

  • #2
    Eu nu stiam ca toba sport iti da putere...si chiar daca ti-ar da... mai mult de un cal nu cred ca are cum. ). Pai achizitioneaza un filtru sport. Sunt cateva si pe forum, de vanzare. Si toba sort trebuie sudata, facut un sistem de prindere special pentru logan.

    Comment


    • #3
      nu te astepta sa primesti armasari din toba sport...doar acceleratia va fi imbunatatita...la fel si cu filtru de aer... toba sport gasesti peste tot...trebuie taiata finala si facut un sistem cu coliere sau sudata...o adaptare....de obicei finalele sport au intrare mult mai mare decat traseul stock trebuie o reductie...cauta pe forum ca sunt cativa care le dau cu tot cu sistem de prindere...Bafta!
      MY CLA

      Comment


      • #4
        daca tot vrei sa schimbi toba schimba toata galeria de evacuare si atunci ...da ai realizat ceva
        Traim intr'o tara in care pizza ajunge mai repede decat politia!

        Comment


        • #5
          Originally posted by gaborass View Post