Flash Lumini Din Faza Scurta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca nu ai farurile aprinse nu se aprinde decat filamentul fazei lungi la flash.
    A, despre ce relee e vorba?
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #17
      Pai e clar.

      Ca solutie recomand mai bine investitie in niste becuri scumpe cum spunea un coleg mai sus, decat niste becuri de putere mai mare care iti strica instalatia electrica.

      Avertizorul optic era la fel si la Dacia veche (daca blocul de lumini functiona corect) si la Oltcit, se aprindeau ambele filamente.

      Originally posted by Fane View Post
      Daca nu ai farurile aprinse nu se aprinde decat filamentul fazei lungi la flash.
      .............
      Banuiesc ca se referea la faza de intalnire aprinsa.
      Last edited by Octavian; 12 November 2012, 23:44. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        Originally posted by IancuMIC View Post
        ......maneta va comanda simultan releele faza scurta+faza lunga,......
        Care relee? In maneta e contact de forta, firul pleaca din mufa direct la becuri.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #19
          Originally posted by Fane View Post
          Daca nu ai farurile aprinse nu se aprinde decat filamentul fazei lungi la flash.
          A, despre ce relee e vorba?
          Scuze; aveam in imagine cele 4 sigurate pentru fiecare faza a becurilor si m-a luat ...valul; nu e vorba de nici un releu.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            Imi pare rau ca am declansat o disputa atat de aprinsa si fara rost. Va asigur ca nu am obsesii, cu atat mai putin pe cea a flash-ului. Am facut doar o supozitie referitoare la ce ar putea genera un consum de peste 70 de amperi si mi-a cam iesit. Daca nu erau becurile mai mari puteau fi alti consumatori suplimentari. Tare m-as bucura daca am rezolva o problema care s-ar putea ivi oricui decat sa facem analize pe text. Oricum, sunt fericit ca nu am dat decat 300 de lei in 7 ani pentru intretinerea golanelului, plus 167 de lei pentru baterie dar se pune la consumabile.

            Comment


            • #21
              Nu se depaseste puterea furnizata de alternator cu echipamentul electric din fabrica; in ceea ce priveste alti consumatori suplimentari stii cum e; o faci pe raspunderea mata.
              Repet; ambele faze la flash sunt binevenite; nu asta ti-a stricat regulatorul de tensiune de pe alternator.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Pai daca facem un calcul: 70A * 14V = 994W
                Cred ca un consum maxim pe instalatia electrica avand toti consumatorii porniti nu poate depasi 900W (asta daca nu exista statie amplificare, bass, etc). Si asta ca fiind un varf maxim de consum. Daca este depasita capacitatea alternatorului, atunci se va consuma curent din baterie, normal.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #23
                  Alternatorul nu furnizeaza aceiasi putere pe toata plaja de turatii; la 1000rpm cel pe care il are colegul @albinoium pe masina "scoate doar 55A, adica in jur de 750W;asta in mod ideal, pentru ca in realitate e posibil sa fie chiar mai putin.
                  Cunoscand aceste lucruri , colegul in cauza isi poate da niste raspunsuri la problemele sale.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Da, dar ECU face compensatii de turatie in cazul unor consumuri mai mari de curent, chiar in acest scop. (chiar si penrtu pompa de servo, ridicarea geamurilor, etc)
                    Doar in varfuri de consum foarte mare ECU nu are timp sa faca acele corectii. Corelat cu modificarile neadecvate si necalculate nu pot iesi decat probleme.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #25
                      2 becuri 90/100w inseamna putere totala 380W pe o instalatie gandita pt 230W. la orice masina, ca sa nu se stinga scurta inainte sa se aprinda lunga, sa nu ai timp orb, pt cateva fractiuni de secunda stau amandoua aprinse. flash-ul nu e o situatie normala, se foloseste in cazuri de urgenta, ma gandesc ca nu vorbim de un logan de salvare sau de militie. asa ca daca toata ziua bateti din maneta pe pozitia intermediara, ma mir ca inca n-a luat foc bordul...
                      @razvy, aka "sefa casei": pune mana si studiaza un pic inainte de deschide gura, ca altfel o sa am impresia ca numai la loganurile de militie cu motor de 2 litrii comuta fazele separata la flashuri ca tu ai modificari la instalatia electrica, deja nu mai "pupa" cu situaia descrisa de colegul nostru ca fiind problematica. si chiar si-asa, cu 2 becuri cu xenon, sa fie al naibii' inventatoru' ala chinez care stinge scurta si aprinde lunga fara sa mai astepte incalzirea becului si ala de lunga si lumineaza blana din microsecunda 1 dupa anclasare? la bi-xenon, unde se plimba oglinda, nu ai timp mort, acolo poate ti se pare ca scurta se stinge deodata cu aprinderea fazei lungi, dar acolo vorbim de un singur punct incandescent aprins tot timpul si la care oglinda face focalizarea.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Alternatorul nu furnizeaza aceiasi putere pe toata plaja de turatii; la 1000rpm cel pe care il are colegul @albinoium pe masina "scoate doar 55A, adica in jur de 750W.
                        Detaliaza un pic, conform caror calcule a rezultat valoarea de 55A?
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #27
                          Nu-i vorba de nici un calcul; datele despre alternatorul Melco de 70A (puteri generate pe plaje de turatie), precum si altele , Valeo, Bosch, ce echipeaza masinile Logan le gasesti intr-un tabel in Manual service Logan, la cap. Incarcare.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            Ma simt ca nebunul care arunca o piatra in balta si sar 100 de invatati sa o scoata. Glumeam. Pe de alta parte, imi aduc aminte din tinerete ca pornirea consumatorilor electrici se face cu un mic supraconsum la inceput si de aceea prefer sa calculez curentul impartind puterea consumatorului la 10V si nu la 12V cum ar fi exact. Mai trag cu ochiul la varsta colegilor de forum si ma mir cate stiu unii la varste frumoase.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google