Turatie La Pornire Iarna (1.4 MPI 75CP)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie La Pornire Iarna (1.4 MPI 75CP)

    La pornirea motorului iarna (si la 0 grade si la -20 de grade) turatia urca la 1400-1500 de rotatii iar dupa 1-2 secunde scade repede la 1100-1200 rotatii iar apoi lent la 750 (aici ajunge cand apar doua linii la apa). Motorul pare sa mearga ok (uneori are chiar la inceput mici fluctuatii, cam un sfert sau o jumatate de liniuta, miscarea acului este foarte mica)
    Este normal asa (1100-1200 rotatii la -20 de grade la 3 secunde dupa pornire)?
    Masina are 4 ani si jumatate. Iernile trecute parca era cand statea la 1400-1500 de rotatii mai mult timp (cam 30 de secunde un minut). Bateria o am de o jumatate de an (are importanta?). Masina porneste intotdeauna la prima cheie si maxim 1-2 secunde de tinut cheia.
    Ce parametri influenteaza turatia la relanti?

  • #2
    Salut
    Srai linistit ca totul e ok,e normal sa fie turatia mai ridicata la pornirea motorului si dupa cateva secunde sa ajunga la 750 rot/min
    Numai bine
    Last edited by Augustin-Yng; 14 December 2012, 11:09.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Daca nu ai si alte probleme, sa se tureze in mers de nebuna, sau la semafor, si se tureaza doar la prima cheie la rece, e totul ok.Si a mea se tureaza la rece, dar nu de fiecare data.Probabil cand e foarte frig, si cand sta mai mult nepornita.Ideea e sa iti scada turatia la ~ 750 rpm.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Stai linistit asa fac toate la frig probabil e de la socul electronic!

        Comment


        • #5
          La tine cand se incalzeste sta acul FIX la 750 sau are mici fluctuatii de 10-20 ture?1-2mm pe ceas.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dan_Ionut View Post
            La tine cand se incalzeste sta acul FIX la 750 sau are mici fluctuatii de 10-20 ture?1-2mm pe ceas.
            Can este cald, la 750 sta fix. Oscileaza 1-2 mm la inceput(la peste 1000 de rotatii, dar nu intotdeauna si nu mult timp). Stiu ca turatia este mai mare la pornire, dar mie mi se parea prea mica, adica 1200 la -20 de grade celsius chiar dupa pornire. Cum am mai spus nu stiu daca anii trecuti nu statea la 1400-1500 de rotatii timp de un jumatate de minut cel putin. Dar poate era influentata de baterie? Atunci erau multe zile de temperaturi sub -10 grade si faceam mai mult drumuri scurte si bateria avea deja 3-4 ani. Acum a fost o zi cu -20 si am facut si drumuri ma lungi si bateria este noua (din vara). Nu stiu, conteaza si asta?

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google