Lipsa Putere Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa Putere Motor

    un loganel 1.4 cu vreo 500k la bord nu mai merge pistonul trei pe ddt2000 apare lipsa scanteie pistonul 3 intradevar cand scot fisa motorul nu isi schimba mersul dar se vede ca scanteie da...pe acel piston compresie am de 10 bari ....benzina da injectorul si pe gaz la fel...am desfacut motorul in ideea ca voi gasi acolo o biela indoiata dar nu a fost asa..el avea o oarecare bataie la motor cand si cand nu tot timpul dar am gasit la pistonul 2 joc la cuzineti biela...am uitat sa spun ca a mai facut asa in trecut dar gasisem bobina ca numai dadea scanteie pe cilindrul 2 si3 si am schimbat-o impreuna cu bujiile si a mers bine vreo 2 saptamani dupa care din nou.....aaaa si bujia la acel piston 3 era cam afumata in comparatie cu celelalte....ceva idei ca raman fara par in cap...in afara de alt motor

  • #2
    poti verifica daca calculatorul da comanda la bobina sa dea scantaie, dar cum comanda vine pentru 2 cilindrii tot timpul,adica 2 si 3 , si 1 si 4 , atunci ar cam trebui sa ii ai ambii nefunctionali, asa ca inainte de toate puteai verifica din nou bobina ,poate nu e ok scanteia ce o da...
    Pe ceilalti cilindrii cat aveai compresie ? 10 bar e compresie ok , deci nu avea de ce sa mearga in 3 pistoane.
    Alta bujie ai incercat pe cilindrul ala ? Supapele cum erau ,dar ma gandesc ca daca avea totusi compresie nu scapa si nu sunt strambe...
    Acum mai conteaza si interpretarea erorii , poate s-a facut un pic gresit,mai ales ca e scrisa in franceza.
    Last edited by Cristi_Xp; 19 January 2013, 00:15.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Poate fisa de buji e cu probleme. Nu-i nevoie sa fie stricata de tot.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #4
        fisa am schimbat-o am scos bujia de la cilindrul 2 si am pus la cilindrul 3 si tot asa,supapele au fost facute acum un an jumate la facultatea de mecanica saunele etc planeitate...distributia nu a fost rupta ca sa ma gandesc la supape indoite ,cu testererul sterg eroarea de lipsa scanteie cilindrul 3 si dupa cateva secunde de mers al motorului palpaie checul si imi apare din nou eroarea

        Comment


        • #5
          Deci bujie nu, fisa nu, scanteie da, compresie buna; hmm. Este posibil ca injectorul de la cilindrul respectiv sa nu functioneze in parametri; ori "agata" un pic si deschide tarziu sau cantitatea de benzina injectata nu mai poate fi controlata.
          In mod normal emisia de noxe ar fi trebuit sa determine aprinderea martorului antipoluare.
          Edit;
          Scuze; acum am vazut ca se intampla acest lucru
          Last edited by IancuMIC; 19 January 2013, 10:59.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Da, la 500000 km rulati pot fi multe .

            Schimba rampa de injectoare cum spune si colegu Iancu, imprumuta de la un amic sa vezi, macar mai elimini o cauza posibila.

            Comment


            • #7
              ea are si instalatie gpl si pe gaz si pe benzina face la fel....am anulat instalatia gpl si am pus direct mufele la injectoare adica instalatia de fabrica si tot asa face

              Comment


              • #8
                rezolvat in sfarsit....dar intre timp am facut si motorul arbore r1 si o segmentare iar problema era de la un injector benzina dar nu inteleg de ce pe gaz nu mergea

                Comment


                • #9
                  se poate segmentare la 1.4 ?

                  Comment


                  • #10
                    se poate dar sunt curios din ce cauza vrei sa segmentezi.

                    Comment


                    • #11
                      eu nu vreau segmentare, doar ca auzisem unele mituri( se pare) ca nu se poate segmenta sau ca ar costa mai mult decat daca ai lua unul de la dezmembrari

                      Comment


                      • #12
                        un set de segmenti sunt 300-500 lei, seturile de cuzineti coasta 100-200 lei, + manopera, poate rectificari ... prezoane la chiuloasa, 100 lei, garnitura chiuloasa 100... te duce cam cat un motor de la dezmembrari.

                        Comment


                        • #13
                          da, dar totusi banuiesc ca daca se poate este si mai sigur si mai comod sa il repari pe cel de pe masina nu? este prima data cand aud pe cineva ca segmentat 1.4 mpi, am observat ca sunt motoare rezistente la "omor" dar la 500 k km este de asteptat

                          Comment


                          • #14
                            Decat luat la ghici motor sh fara sa ai vreo garantie si fara proba dinainte, mai bine iti faci motorul tau cu banii aia si macar stii ce-ai facut in el. Parerea mea.
                            Deci nu recomand luarea nici unui motor sh, e o loterie si risc prea mare
                            ​​​​​​

                            Comment


                            • #15
                              eu am schimbat 2 motoare de la dezmembrari si pe unu l-am si segmentat. La motoarele de la dezmembrari atat cat e capsulat ... si daca are si carte de service merita sa il iei. La segmentare pentru a se face o lucrare ca la carte se da jos motorul si totul se lucreaza pe banc, acum conteaza si de ziua mesterului, daca e intr-o zi buna iese daca nu ... poti avea oricand probleme.
                              Acum face fiecare ce vrea, eu am luat cele 2 motoare de la dezmembrari si amandoua mi se pareau mult mai fasnete decat vechiul meu motor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google