Probleme Dacia Logan 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Dacia Logan 1.4 Mpi

    buna ziua. ma numesc Cizmas Adrian sunt student la inginerie mecanica anul patru.
    am inceput un proiect pentru determinarea fiabilitatii logan 1.4 mpi.
    pentru inceput am nevoie de 10 chestionati, posesori de logan 1.4 mpi.
    de la acestia am nevoie de prima defectiune care a imobilizat vehiculul si la ce nr de kilometri s-a produs aceasta defectiune.
    v-as fi foarte recunoascator daca m-ati putea ajuta. va multumesc anticipat.
    si eu detin un logan 1.4 mpi si prima defectiune care a imobilizat vehiculul a fost deteriorarea fuliei alternatorului la 60.000km.
    Last edited by vitriol; 3rd April 2013, 12:23.

  • #2
    picat ambreiajul - 68000km - s-au rupt cateva elemente elastice ale placii de presiune. Uzura prea mare nu se vedea la disc sau unde actioneaza rulmentul de presiune.

    Comment


    • #3
      Senzor volanta in 2009.cred ca vreo 30.000 km.S-a curata si porneste si acum la prima cheie.

      Comment


      • #4
        bafta.. motoras pas cu pas la 115.000 km curatat. la 146.000 km s-a rupt cureaua de distributie desi fusese schimbata la 120.000 km.
        Last edited by vitriol; 3rd April 2013, 16:18.

        Comment


        • #5
          senzor volanta la 48 000km aproximativ,nu am mai putut porni.Dupa curatare porneste.Nu am avut alte defectiuni,masina este sh si a suferit doua accidente.

          Comment


          • #6
            Bobina inductie 80.000 km

            Comment


            • #7
              cutie viteze la 48ooo

              Comment


              • #8
                Senzorul de turatie volanta. Curatat capul magnetic si montan la loc. Restul pieselor schimbate au avut de suferit din cauza modificarilor deci nu se pun.

                Comment


                • #9
                  La aproximativ 90k km (4 ani) bateria m-a lasat in mers noaptea,pe camp. La cateva zile distanta, mi s-a rupt cureaua de distributie,tot in mers, care fusese schimbata la 60 k .
                  E imprevizibila masina asta .
                  Last edited by daat; 6th June 2013, 20:35.

                  Comment


                  • #10
                    La 37000 km simering distributie.

                    Comment


                    • #11
                      320.000 km nu s-a intamplat nimic deosebit,nici o "pana" care sa imobilizeze masina,exceptand reviziile periodice.La revizii s-a inlocuit tot ce s-a constatat cu potential defect imediat sau urmator, insa piesele se pot numara pe degetele de la maini:set capete bara,brat stanga fata,rulment stanga fata, si la 250.000 un set de amortizoare fata si discurile de frana.Restul consumabile,ulei ,filtre, bujii, placute ,distributie.
                      Masina merge zi de zi,de dimineata pana seara.Cea mai fiabila masina pe care am avut-o.

                      Comment


                      • #12
                        30000 curea accesorii ruptă
                        60000 bis...erica mă-sii !
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          20.000 km - schimbat caseta de servodirectie
                          25.000 km - schimbat coloana de directie
                          50.000 km - placa de presiune sparta
                          60.000 km - schimbat burduf planetara stanga
                          72.000 km - schimbat simering palier motor
                          ala micu cu loganu' gri cu dungile alea' mici portocalii

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ibuzescu View Post
                            30000 curea accesorii ruptă
                            60000 bis...erica mă-sii !
                            Cum naiba? Erau de origine, montate in reprezentanta?
                            N-au ajuns bucati din ea rupta pe la distributie sau alte belele, nu?

                            Comment


                            • #15
                              43000km, m-am nfipt cu roata din dreapta intr-un canal fara capac, in Medias - nu stiu cat e de relevant pentru tine. La 85000 km am dat jos subwooferul din portbagaj si am uitat sa izolez firele -> probleme la pornire, pornea doar cand dorea ea. La 90000 km s-a dus simeringul de la distributie si am ajuns cu ea la service

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google