Consuma mult

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consuma mult

    Loganul meu cind e cald afara porneste la 4-5 chei ,am fost la un "mesrias" a pus calculatorul si azis sa-i schimb canistra de carbon ca nu opreste vapori de benzina cind sta pe loc ,am schimbat canistra si tot asa face ,am revenit iar la "meserias" un alt sfat sa-i scot furtunul de la canistra care intra in motor sa-i bag un dop ,acum porneste bine dar consuma mult si nu trage . Aveti idee cum s-a rezolv problema asta ? {1.4 BENZINA}
    Last edited by adi xxl; 27 December 2013, 09:31.

  • #2
    De senzorul de turatie nu a zis nimic, l-ai curatat vreodata? Bafta!

    Comment


    • #3
      L-am dat eu jos l-am sters dar degeaba.

      Cind bag furtunul la loc si sta 3 ore in soare sigur nu porneste din prima.
      Last edited by adi xxl; 27 December 2013, 09:42. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Atunci cand ai canistra carbon defecta problemele care pot apare sunt:relanti instabil sau o oprire bruscă a motorului.
        Electrovana purjării absorbantului de vapori de
        benzină este comandată prin pinul 4 al conectorului
        calculatorului atunci când:
        - temperatura apei este mai mare de 60°C,
        - temperatura aerului este mai mare de 10°C,
        - motorul nu este la turaţie de ralanti,
        - un prag de sarcină dat este atins,
        - poziţia potenţiometrului clapetă fluture nu este în
        « picior ridicat »
        Consumul excesiv de carburant apare atunci cand sonda oxigen aval(langa catalizator este defecta).Sfatul meu este sa verifici in urmatoarea ordine:
        Controlaţi aprinderea.
        Controlaţi etanşeitatea purjării absorbantului de vapori de benzină (o scurgere perturbează considerabil îmbogăţirea).
        Controlaţi etanşeitatea liniei de eşapament.
        Controlaţi etanşeitatea colectorului de admisie.
        Dacă vehiculul nu rulează decât în oraş, sonda trebuie să fie înfundată (încercaţi un rulaj în sarcină).
        Controlaţi presiunea benzinei.
        Dacă ralanti-ul este instabil, controlaţi jocul supapelor şi distribuţia.
        Dacă este necesar, înlocuiţi sonda de oxigen

        Comment


        • #5
          Originally posted by jelly View Post
          De senzorul de turatie nu a zis nimic, l-ai curatat vreodata? Bafta!
          Ce naiba legatura are ala cu consumul si puterea?
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #6
            A spus clar la inceput ca porneste la a 4-5 a cheie si prima cauza ar fi senzorul de turatie.

            Comment


            • #7
              pompa de benzina am schimbato in primavara ,problema principala e cu pornirea vara cind sta in soare 3-4 ore in rest nu are nici oproblema cu pornire ,relanti.Daca e scos furtunul care vine de la canistra la mot. si are bagat dopul la mot unde intra furtunul ala, care vine de la canistra ,porneste la prima cheie chiar daca sta in soare.

              'meserie" ala azis ca inmoment ce masina stationeaza vapori se elibereaza in atmosfera ,dar la mine cind sta pe loc vapori intra in mot. si amestecu e prea bogat si si asta ecauza de porneste asa greu la cald.
              Last edited by adi xxl; 27 December 2013, 12:17. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Injectia are defecte pe clip? Cablajul ala spre electrovana e ok?
                jelly, a zis ca porneste greu la cald. Captorul PMH da probleme si la rece, doooh!
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  injectia nu cred ca are ceva ,o sa verific cablalul e posibil ,cu amindoua canistrele e la aceeas problema.

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie sa fie si electrovana etansa.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      cum sa etansez elctrovana? e capsata canistra .

                      Comment


                      • #12
                        Daca cablajul e in scurt la masa aia se deschide.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          nu are decit un furton cu cupla care vine de la rezervor unu care pleaca spre motor altu care elibereaza vapori afara ,si mufa electrica.

                          se poate proba cumva ,daca inchide electrovana?
                          Last edited by adi xxl; 27 December 2013, 12:51. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Am verificat cablajul astazi ,de la canistra nu pare sa fie intrerupt s_au in scurt,are peste el si izolatia din copex.

                            Comment


                            • #15
                              La cine ai fost pt test

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google