Zgomot ( Tacanit ) Cand Pun Contactul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot ( Tacanit ) Cand Pun Contactul

    de vreo 2 zile cand pun contactul aud undeva ( cum deschid capota in stanga sus) un tacanit, constant si rapid. Nu am probleme cu bateria si nici nu mi se aprinde vreun martor ceva... poate doar ( sau poate mi se pare ) poprneste foarte putin mai greu la prima cheie . Ce ar putea fi?

    sa inteleg ca nu a mai patit nimeni asta?... am gasit niste posturi asemanatoare pe alte forumuri la SuperNove la canistra de recuperare vapori... are Loganul asa ceva?
    Last edited by jallon; 3rd June 2014, 07:33. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Da are, dar nu cred ca ti se aude de acolo.
    sigpic

    Comment


    • #3
      bun merci... atunci?
      Last edited by 77sky; 3rd June 2014, 09:42.

      Comment


      • #4
        Cand deschizi capota, de unde, din manerul de sub bord, sau de afara?

        Daca te referi la deschisul capotei de afara, poate fi pompa apa, rola distribuitie, role accesorii, curea accesorii, pompa servo, etc. poate fi orice.
        E ca si cum dai telefon la doctor, spui ca te doare capul si vrei diagostic.
        Mergi la un mecanic.
        Last edited by mr.K; 3rd June 2014, 09:47.

        Comment


        • #5
          cand deschid capota de afara. Zgomotul pare sa vina de undeva de sub rezervorul de spalatoare parbriz sau cel putin din acea zona . Si totul se intampla cand pun contactul pe pozitia M " mers " nu D "demaraj "

          Comment


          • #6
            Ia pune contactul, dar vezi ca ventilatia sa fie pe 0. Vezi daca se mai aude.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              incercat deja si la fel face

              Comment


              • #8
                deci nimeni nu stie...?

                Comment


                • #9
                  Asculta mai atent de unde vine zgomotul, in partea aceea (stanga) e cel mai probabil sa fie de la canistra de carbon. E o cutie neagra cu niste furtunele in ea pozitionata undeva mai jos intre far si carenajul rotii. Am auzit acel zgomot la o Solenza (aelasi motor, aceiasi pozitionare a canistrei).
                  Nu stiu insa de ce face asa si cum se rezolva. Zic ca e de cautat prin topicurile despre aceastra canistra de carbon.

                  Comment


                  • #10
                    Daca porneste un pic mai greu doar cand e foarte cald afara, in cursul zilei, e din seria "asa face toate", vinovatul fiind canistra de carbon plina de vapori de benzina.
                    De tacanit, tacane o supapa de la canistra.
                    Cat timp iti porneste, las-o in pace.
                    Last edited by mr.K; 5th June 2014, 09:16.

                    Comment


                    • #11
                      Uite o poza cu canistra.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Pana una alta zic eu "Multam, mrK!". Am aflat cu ocazia asta ce tacane in canistra si de ce se intampla acest lucru.
                        Cum ajunge totusi aceastra canistra sa se umple cu vapori de benzina? Prin popor (forum) umbla vorba ca unul din motive ar fi umplerea rezervorului de benzina peste capacitatea lui normala de 50 litri. Adevar, mit?
                        Si, in final, cum se rezolva aceasta problema? Canistra aia se curata, purjeaza, cumva? Sau cand ajunge sa nu mai porneasca motorul, se "repara" prin inlocuire?
                        Este vreun topic in care s-a discutat mai detaliat despre acest subiect?

                        Cand te apuci sa cauti...gaseti cate ceva (bineinteles dupa ce enervezi colegii cu diverse intrebari ): http://www.e-automobile.ro/categorie...ra-carbon.html
                        Last edited by CeDeBe-L; 5th June 2014, 10:14. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Am avut si eu problema unor rateuri la pornire la prima cheie cand afara erau 35 de grade, dar nimic serios, la a 2-a cheie pornea. Cand e foarte cald, cred ca motorul in loc sa pape benzina, incepe cu vaporii aia de benzina din canistra, la inceput.

                          Din ce stiu eu, canistra se inlocuieste, costa ~250-300 de lei.

                          Asta am gasit ca principiu de functionare:
                          Principiul de functionare a absorbantului este urmatorul: rezervorul se conecteaza la filtrul de carbon, motorul (galeria de admisie) se conecteaza si el la filtrul de carbon printr-o electro-supapa comandata de UCE injectie, iar canistra de carbon are o aerisire in atmosfera. Cand exista vapori de benzina in rezervor care creeaza o presiune mai mare decat cea atmosferica, vaporii de benzina trec prin filtrul de carbon unde, datorita fortelor Van der Waals , sunt absorbite de carbunele activ (asa cum un burete absoarbe apa), lasand sa treaca din vaporii din rezervor doar aerul pe la aerisirea in atmosfera a canistrei (la care este instalata o supapa mecanica care se deschide in functie de diferentele de presiune) nu si vaporii de benzina, care raman in carbonul canistrei.
                          Benzina astfel recuperata (care se afla in filtru de carbune activ) este eliberata prin procesul invers – cand exista depresiune in circuit fata de presiunea atmosferica. Acest lucru se intalneste in principal cand se deschide electro-supapa ce intrerupe in mod normal circuitul catre galeria de admisie (in galeria de admisie este depresiune fata de presiune atmosferica). Astfel aerul este tras prin aerisirea filtrului de carbon, trece prin filtru unde se satureaza cu vaporii de benzina eliberati de acesta si se duce in galeria de admisie, unde imbogateste amestecul.Capacitatea de absorbtie a unui filtru de carbune activ de 1 litru este de 50 litri de vapori de benzina. Norma europeana este de 1 litru pentru filtru de carbon.La unele automobile electro-supapa incepe sa functioneze imediat dupa pornirea motorului, iar la altele cu temporizare (majoritatea cazurilor).
                          In general UCE injectie activeaza electro-ventilul dupa ce motorul ajunge sa functioneze in stare calda si in sarcina.
                          Astfel exista deosebiri si intre autoturismele Dacia. Electrovalva comandata de pinul 4 UCE injectie se deschide cand sunt intrunite conditiile:

                          Temperatura apei > 60º, temperatura aerului > 10 º, motorul nu este la turatia de relanti, motorul este peste un anumit prag de sarcina. Electrovava este inchisa pentru un RCO electrovana purjare canistra <3% .
                          In general perioada de deschidere este de 90 de secunde si de inchidere de 60 de secunde, dar difera si in functiile de amestecul de carburant (daca este sarac sau bogat), lucru citit de sonda lambda.
                          Modelul asta se regaseste pe Logan.
                          http://www.bestautovest.ro/absorbant...i-benzina.html
                          Last edited by mr.K; 5th June 2014, 10:36. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            multumesc tuturor pentru informatii !

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google