Semnal Sonda Aval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Semnal Sonda Aval

    Imi poata spune cineva daca sonda lambda din aval oscileaza la fel ca cea din amonte sinusoidal sau este liniara pentru ca la mine este liniara 750mv sau 250mv si nu oscileaza ca prima bogat sarac
    Attached Files

  • #2
    E liniara la 400 mV daca catalizatorul e cald si motorul merge bine.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      Deci nu oscileaza sarac/bogat ?
      Atunci la mine am o problema ba am amestec sarac ba am bogat nu prea sta la 400mv

      Comment


      • #4
        Sonda lambda 2(aval),are rol de a supraveghea starea catalizatorului.Conform teoriei,semnalul sondei nu este liniar,este oscilatoriu,adevarat ca amplitudinea oscilatiei este foarte mica,poate fi pusa in evidenta cu osciloscop.O alta caracteristica a oscilatiei semnalului sondei lambda 2,consta in faptul ca este in faza cu semnalul sondei lambda 1,dar la aceasta din urma amplitudinea este mare(0,1-0,8v),usor de vizualizat pe unele testere...

        Comment


        • #5
          OK eu vad semnalul de la sonde cu DDT2000 si sonda 1 este foarte vioae bogat/sarac dar sonda 2 imi traseaza o linie dreapta cu o anumita valoare 750+/-100 sau 250+/-100 este normal sau nu?
          Si influenteaza aceasta sonda adaptarea de imbogatire pentru ca la mine am la offset d'apprentissage de la regulation de richesse 145
          Last edited by matache2000; 12th May 2015, 23:23.

          Comment


          • #6
            Din cate stiu sonda 2 (aval) nu influenteaza consumul - adaptivii de imbogatire;
            Valorile nu le mai stiu exact, insa daca ai "manualul" loganului sunt trecute acolo, din ce imi amintesc acea oscilatie trebuia sa fie foarte mica, diferente de 750-100 ar fi fost considerate ca pana

            Ai cumva gpl?

            Comment


            • #7
              Da dupa mai multe documentari se pare ca sonda 2 oscileaza foarte putin aproape linear si in sarcina trebuie sa indice 600+/-100mv iar in decelare sub 200mv ,la ralanti nu trebuie luata in considerare
              Am gpl dar problema nu este de acolo pentru ca pot regla amestecul sa fie cat mai aproape de 128(amestecul stoichiometric) problema este la benzina ca se duce in 145 (amestec sarac)

              Comment


              • #8
                Ghici ce, ai injectoare LR de fabrica? Daca da, se pare ca nu sunt etanse.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by matache2000 View Post
                  Da dupa mai multe documentari se pare ca sonda 2 oscileaza foarte putin aproape linear si in sarcina trebuie sa indice 600+/-100mv iar in decelare sub 200mv ,la ralanti nu trebuie luata in considerare
                  Am gpl dar problema nu este de acolo pentru ca pot regla amestecul sa fie cat mai aproape de 128(amestecul stoichiometric) problema este la benzina ca se duce in 145 (amestec sarac)
                  Folosirea GPL,este un compromis asumat,calculatorul motorului modifica adaptarile la orice trecere benzina/GPL,adaptarile fiind mai corecte pe combustibilul folosit in marea majoritate a timpului...

                  Comment


                  • #10
                    Eu am clio si nu am instalatia de fabrica iar injectoarele sunt noi nu scapa

                    Originally posted by lenush64 View Post
                    Folosirea GPL,este un compromis asumat,calculatorul motorului modifica adaptarile la orice trecere benzina/GPL,adaptarile fiind mai corecte pe combustibilul folosit in marea majoritate a timpului...
                    Corect dar in situatia mea problema persista dupa resetarea ecu benzina si mers numai pe benzina ,daca merg pe gpl si fac reglaje am adaptivi la 128 +/-

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google