Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea

    Ideea e ca am un parci de logan( asta e de alceva nou nam avut banii...Nu am dorit ceva la mana a doua) masina e relativ noua am in jur de 3400 km ...Recent....Acu cateva zile am facut o mika excursie( in rest nam prea scoso mult din oras) si am zis sa vad dc ajunge la viteza de 160km/h cum zice producatoru ..Totul bine si frumos pan ain viteza a cincea in care nu urca mai sus de 4.000 rotatzii si ca viteza nu mai sus de 145km/h..Cu totu ca ..Cursa la pedala de acelerztie mai era destula (pana la urma am ajuns cu pedala la podea si tot degeaba) !! Ma intreb acu dc o avea ceva masina sau ee chiar asa de varza motoru (1.4mpi) greutate nu aveam 4 pers cu totot cu mine ....3 de pana in 60kg si una de pana in 70kg ..Porbagaj goll..Deci nu prea greu(Ac-ul oprit....Vantu nus din ce directzie batea afra ..Probabil din fatza !! Astept parerile dumneavoastra!!
    sigpic

  • #2
    Daca era panta, ploaie, vant din fata ( atat coroborate, cat si unice in asociatie), asta ar fi motivul.

    Comment


    • #3
      pai drumu nu parea sa aiba nici urcus nici coboras relativ drept ..Caci despre vant nu prea am idee dc imi batea din fatza ..Din lateral nam simptzit sa bata ....Frumos afra soare , dupamiaza...Motoru bine incalzit dupa catziva km )

      nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post. foloseste "post reply" sau "quick reply"
      Last edited by Seba; 8 September 2008, 20:47.
      sigpic

      Comment


      • #4
        In avatar ai 1.6 , deci ai 1.4 sau 1.6??
        La 1.4 e foarte bine daca ti-a urcat la 145/h cu 3-4 pers in masina (si putin daca iti batea vantu din fata e suficient).
        Eu am avut momente (mai ales cand era sub 5000 km rulati) NU vroia sa urce pe tr V mai mult de 135-140 (unde acum ma duc normal cu 160).
        Lanseaz-o bine pe tr IV (du-o pana pe la 130/h) si da-i talpa apoi pe tr V ca o sa-ti urce pe la ~150 )))

        Astia au dat 162 viteza maxima, dar nu spun in ce distanta se atinge )))))))

        A, da: si tot ce inseamna la un 1.4 mpi viteze afisate de 170+ km/h, inseamna ca fie bate vantu din spate, fie e vale, fie esti pe autostrada, adica ai muuuuult drum drept.
        Deci stai linistit (poate ai bagat si o benzina prosta!), masinuta ta merge bine .
        Si NU e ''parci'' da??? ))) Barca, aspirator, alea alea...
        Last edited by Octavian; 8 September 2008, 18:08.

        Comment


        • #5
          Salut,eu lucrez ca agent vanzari si am ca masina de servici un matiz si am mers cu el azi cu 150 km/ora la drum drept bine are 42000 de km,deci daca matizu cu motor de 800 cmc merge cu 150 inseamna ca loganul de 1,4 ar trebui sa atinga aceasta viteza lejer.
          sigpic

          Comment


          • #6
            In primul rand conteaza benzina, presiunea in pneuri, inclinatia drumului, starea vremii. E normal daca n-a mers mai mult de 145 km/h cu 4 persoane si posibil alte impedimente.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Benzina .... Si incearca sa o duci mai mult in treapta 4 . Pai tu la 145 erai in a5'a - trebuia sa fi in a 4'a ...

              Comment


              • #8
                Eu cred ca depinde si cum o inveti, daca mergi cu ea batraneste... Asa se invata
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Orice invat are si dezvat
                  Daca e puturoasa si o iei la talpa, in cativa km isi schimba comportamentul.

                  Comment


                  • #10
                    N-are nici o treaba "invatatul" cu asta, nu mai dezinformati lumea. Cu parametrii din UCE e alta treaba.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare ! Io as zice ca daca nu o duci in a 4-a pan p la 5000 poate chiar mai mult nu prea ai sanse mari sa o duci mai mult in a 5-a si daca nu bagi o benzina de calitate sar putea sa nu te ajute nici chestia asta
                      si probabil vant panta ...
                      1.6i 75 de catari frumosi si un magar la carma
                      ASTRA F CARAVAN (X16SZR)

                      Comment


                      • #12
                        N-are nici o treaba "invatatul" cu asta, nu mai dezinformati lumea. Cu parametrii din UCE e alta treaba

                        Tocmai despre asta era vorba, numai tu nu vrei sa te ''prinzi''. Cu ce dezinformez lumea?

                        Parametrii aia se adapteaza dupa stilul tau de condus, mergi incet fara talpa, asa va trage si masina, o talpesti, va fi mai sprintena, deci TU o inveti intr-o oarecare masura cum sa traga, pt ca UCE se adapteaza repede la noul stil de condus (de unde am spus ca in cativa km se ''dezvata'' sa fie puturoasa).

                        Comment


                        • #13
                          Salutare tuturor! Problema vitezei maxime obtinute in anumite conditii vad ca se dezbate foarte detaliat si aprins.
                          Cind aveam inca 2000 de km rulati am reusit in conditii de autostrada si fara vint si ploaie sa scot maxim 170 km/h cu un kissfm de 1400 cm cubi dar de la 160 pina la 170 m-am rugat putin de el dar am reusit in aproximativ 30 secunde, astea toate facute pe autostrada din Ungaria. Nu se ducea mai mult. Sincer este suficienta viteza obtinuta pentru aceasta categorie de autoturism. In masina am fost in total 2 persoane aprox. 140 kg si jumatate de rezervor de carburant. In Romania nu am mers cu viteza asta pentru ca nu prea permit drumurile.
                          Incepatorilor nu le recomand asa un test! In rest multi km fara evenimente!

                          Scuze, uitasem aveam aprox 4700 rotaii pe minut in a cincia
                          Last edited by Seba; 9 September 2008, 00:49.
                          sigpic
                          VIATA ARE PRIORITATE

                          Comment


                          • #14
                            Merge si pana la 4900 rot/min, la vale... ))
                            (foloseste butonu edit cand faci o completare - valabil cica vreo 10 minute)

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu cum la tine nu urca mai sus de 4.000 de ture intr-a 5-a mai ales cu pedala la podea, pai eu o las intr-a 5-a si la 120 si pot sa fac si depasiri cu ea si daca ii dau blana urca pana la 160-170, asta cu masina destul de plina adik 4 persoane plus bagaje, sincer masina e mult mai stabila cand e mai plina, si faza cu invatatul masinii, nu stiu sigur dar parca dupa cativa km de mers sportiv parca se obisnuieste motorul nu stiu ce sa zic...
                              ---== LoGaN dRiVeR ==---

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google