Problema Cu Schimbatul Vitezelor!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Cu Schimbatul Vitezelor!!!

    Salutari tuturor loganistilor.Am o mica mare problema cu schimbatul vitezelor,adica a inceput sa nu imi mai intre in treapta 1 sau 2 la plecarea de pe loc cu ambreiajul calcat la maxim.Kitul de ambreiaj l-am schimbat anul trecut si are cam 20.000KM(intr-adevar,am luat ceva mai ieftin).Acum 3 luni am fost la mecanic cu masina deoarece observasem ca pedala de ambreiaj se calca mult mai usor(mecanicul a bagat-o intreapta 2,a tras la maxim frana de mana si a vazut ca trage si ca nu patineaza deloc discul).In aceasta situatie,mecanicul mi-a mai strans de sufa de la ambreiaj si pleca mai bine de pe loc.In momentul de fata am vazut ca nu prea mai are vlaga,dar de patinat nu patineaza,de aceea m-am gandit la placa de presiune.Nu stiu daca exista vreo metoda exacta de a testa placa de presiue si sunt sigur ca mecanicii iar o sa imi modifice cursa pedalei sau o sa-mi zica sa merg cu ea pana va ceda ceva.De aceea astept parerile si sugestiile voastre(poate mai sunt pe acest grup care au mai patit chestii de genu' si/sau sunt in cunostinta de cauza)

  • #2
    daca zici ca ai schimbat ambreiajul, banuiesc ca ai luat tot kit-ul(placa,disc,rulment), in cazul de fata nu cred ca are vreo treaba placa de presiune, poate ai vrut sa zici volanta. Da si tu mai multe detalii, cati km are masina? Ce kit ai luat mai exact de zici ca e unul mai slab?
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      @ten Nu mai stiu exact ce marca era kitul(stiu ca era unguresc).M-a costat cam 200RON(tot kitul de ambreiaj).Masina are aprox. 130.000KM.Kitul de ambreiaj are cam 20.000 KM rulat mai ales in oras(Brasov).Nu plec in tromba la semafoare si niciodata nu stau cu piciorul calcat pe ambreiaj.Discul de ambreiaj nu patineaza absolut deloc.Trepideaza destul de tare la plecarea de pe loc si daca plec numai cu ambreiajul nu prea are vlaga.Volanta nu am schimbat-o niciodata desi am vrut(m-am gandit ca poate asta e cauza trepidatiilor).De asemenea se apasa mai usor ca de obicei pedala de amreiaj si in momentul in care apas pedala simt la picior de parca s-ar freca de ceva.Cand nu intra deloc in viteza,cand intra greu,cand intra fara probleme

      Comment


      • #4
        Cu uleiul din cutie cum stai ?
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          Uleiul din cutie l-am schimbat chiar anul trecut(deoarece aveam probleme la schimbatul vitezelor si intr-adevar de acolo era buba; abia de mai aveam un litru si ceva).
          Last edited by 77sky; 29 February 2016, 09:04.

          Comment


          • #6
            Pai vezi sa n-ai din nou probleme tot pe partea de ungere cutie!!
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              o sa verific si asta..Insa tot ma ingrijoreaza faptul ca nici ambreiajul nu se comporta cum ar trebui(trepidatii la plecarea de pe loc,se calca prea usor pedala,pleaca prea greoi de pe loc fara sa ma folosesc de acceleratie si are momente cand merge bine,desi azi a mers dezastruos)
              Last edited by 77sky; 29 February 2016, 09:03.

              Comment


              • #8
                ma gandesc sa nu fie de la ambreiaj... chiar daca nu patineaza, eu am avut o intamplare identica, nu patina dar nu puteam sa dau inferioare si am vazut ca se rupsese discul din soarele ala metalic, initial credeam ca e cutia.
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #9
                  Exista o posibilitate sa fie si de la disc,insa vad ca nu face probleme nici daca o calc tare,nici daca ajung cu ea pana in 6000rpm.De asta m-am gandit ca poate nu mai cupleaza cum trebuie din cauza ruperii paletelor de la placa presiune.Problema e ca mecanicii vad ca nu prea vor sa verifice ambreiajul daca nu sunt siguri ca asta e problema.
                  Last edited by 77sky; 29 February 2016, 09:03.

                  Comment


                  • #10
                    De buna ce e placa de presiune a cam cedat. Fapptul ca nu poti cupla in prrimele trepte inseamna ca ambreiajul tau sta semicuplat, ca si cand nu il calci pana la capat. Reglajul cursei pedalei nu ajuta cu nimic.

                    Recomand sa inlocuiesti kitul de ambreiaj cu unul de calitate. Pune o volanta de 1.6MPI impreuna cu ambreiaj Sachs de 1.6MPI. O sa ma pomenesti pt sfatul asta.

                    Volanta o iei din dezmembrari si o dai la Attix la rectificat/echilibrat - la Miercurea Ciuc.

                    Soluti de mai sus a fost aplicata de mai multi colegi. Masina mea B48CUP poate fi vazuta in Brasov la Promo Rally, merge cu ambreiaj Sachs de aprox 5 ani, curse de indemanare, mers sportiv pe strada, promo rally anul asta...
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      pai aici e problema... nici la mine nu s-a putut identifica problema pana in momentul in care am hotarat sa o desfac, abia atunci am vazut unde era marea problema... acum depinde de tine daca vrei sa o lasi asa sau continui sa o demontezi, altfel vor exista doar pareri impartite, nimeni nu ti va putea spune concret ce ai acolo, decat daca se vede ce e in interior.
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • #12
                        @dsign Daca as pune kitul ambreiaj 1.6 plus volanta rectificata de 1.6(poate chiar si usurata) nu ar exista niciun fel de probleme?Stiam ca rapoartele cutiei de viteze sunt diferite intre 1.6 si 1.4 MPI.Daca asta nu ar reprezenta o problema,se observa chiar atat de mult diferenta la cuplu sau viteza,etc?

                        @ten pana la urma cred ca nu am de ales si o sa trebuiasca sa o fac si pe asta.Si asa kitul este de calitate slaba(se cunoaste mult diferenta intre original si aftermarket)
                        Last edited by valhala; 28 February 2016, 22:26.

                        Comment


                        • #13
                          Ce marca este kit-ul ala de ambreiaj ieftin/de calitate slaba/prost?
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            citeste pe aici, poate te ajuta:

                            Comment


                            • #15
                              Nu il ajuta, mai rau il incurca...


                              Nu are legatura raportul de transmitere cu volanta. Iti trebuie volanta de 1.6 ca sa poti pune pe ea un ambreiaj despre care stim ca tine mult si bine, fara probleme. Sachs fabrica ambreiaj pt Logan 1.6, iar pt 1.4 il ia de la Valeo si il ambaleaza.

                              Volantele au aceleasi dimensiuni, numai ca cea de 1.6 e prelucrata in asa fel incat sa se poata monta un ambreiaj mai mare.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google