Trage Sa Moara La Ralanti ......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trage Sa Moara La Ralanti ......

    Salut tuturor.
    Am un Logan 1,4/75 cp,41.000 km.
    Dupa ce se incalzeste bine motorul,incepe sa piarda putere in mers,merge in suturi,daca o las la ralanti aproape se opreste.
    Daca incerc sa accelerez,creste putin turatia dar tot cu rateuri.

    Opresc motorul,repornesc,porneste bine,merge normal cateva minute dupa care incep iar aceleasi probleme.

    Am schimbat bobina cu alta noua si am pus un izolant sub ea si suruburi mai lungi ca sa nu mai stea lipita de motor.
    Am scos cate o fisa de la bujii si motorul isi schimba mersul evident.
    Ce poate fi ??

  • #2
    Cu siguranță ți s-a aprins și pictograma galbenă anti-poluare în bord. În cazul ăsta, indicat ar fi prima dată să pui o diagnoză, ca să ai niște indicii (se găsește pe net programul Torque, se găsesc și interfețe OBD prin bluetoth).

    Cauze ar putea fi multe. O problemă des întâlnită la Loganuri este senzorul de pe volantă care se murdărește în timp, vezi că s-a mai discutat pe aici, pe forum.

    Comment


    • #3
      Senzorul l-am curatat prima data cand au aparut problemele....
      Pictograma galbena s-a aprins o singura data, dar s-a stins dupa restart motor.

      Deci cam trebuie sa fac o vizita la service ��
      Last edited by 77sky; 17th July 2018, 21:44.

      Comment


      • #4
        Nu am apucat sa ajung la service inca ,dar am iesit cu masina intro-zi sa se mai incarce bateria si am descoperit ca in momentul in care apare problema si nu se mai tureaza motorul,daca apas acceleratia pana la podea,repetat de cateva ori ,masina isi revine si motorul urca in turatii pana la 5-6000 rpm

        Mie ca ma duc la service,pune testerul si zice ca nu are nimic....daca nu ma duc acolo cu motorul cand are probleme,doar nu ma asteapta aia pe mine cu testerul la poarta.
        Last edited by Alex Logan; 13th August 2018, 08:46.

        Comment


        • #5
          O sa vada pe tester ce s-a intamplat, chiar daca nu mai ai martori aprinsi. Erorile raman memorate.
          sigpic
          !

          Comment


          • #6
            Problema partial rezolvata....
            Cu ajutorul unui vecin care are o interfata OBD 2 prin bluetooth,am descoperit problema.
            Este vb despre renumitul motoras pas cu pas,care odata cu incalzirea motorului si nu mai lucreaza.
            L-am scos,l-am curatat cu WD-40(era destul de murdar),l-am pus inapoi si la fel face.
            Am sters eroarea,sa stins becul galben dar tot degeaba.

            Am scos mufa din el si motorul merge mult mai bine,dar sta turat.
            Am zis sa il mai curat odata,inclusiv corpul clapeta,dar acesta era curat.

            Am vrut sa demontez MPP-ul dar am constatat ca iese axul usor,l-am inpins inauntru ,dar nu mai lucreaza bine pe masina.
            O sa iau unul nou.
            Din cate am citit pe aici se recomanda cel original sau VDO.

            PS:am cumparat si o interfata OBD 2 si aplicatia Torque.....sa fie acolo la nevoie.

            Comment


            • #7
              regleaza culbutorii...

              Comment


              • #8
                Originally posted by nudabuzzzz View Post
                regleaza culbutorii...
                Sper ca am rezolvat problema.
                Am cumparat MPP nou,cel mai ieftin,vreo 65 ron(nu conteaza cat va tine,e de proba),l am pus ,sa calibrat dupa cateva porniri si opriri ale motorului.
                Nu a mers calibrarea cu pus contactul si tinut apasata acceleratia 15-20 sec.
                Cu app Torque si OBD pus la mufa din torpedou am stins becul galben “check engine”am facut ieri un drive test prin Buc si totul a fost ok.
                Turatia de ralanti sta pe la 750 rpm.

                Comment


                • #9
                  Se pare ca problema persista,dar apare parca dupa mai mult timp de mers prin oras.
                  Am prins un blocaj in care cred ca am stat bara la bara mai mult de 20-25 min,dupa care sa manifestat iar problema.
                  Dupa aceea,la un drum de 20 km prin Buc,dar fara blocaje,cu doua opriri scurte,totul a decurs normal.

                  Oare faptul ca merg destul de rar cu masina,si numai prin oras,sa genereze problema ??

                  Originally posted by nudabuzzzz View Post
                  regleaza culbutorii...
                  Nu vad legatura dintre culbutori si problema mea....
                  Last edited by Alex Logan; 8th October 2018, 07:33. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google