Demaraj Cu Pornire/oprire/repornire Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demaraj Cu Pornire/oprire/repornire Motor

    Buna ziua,

    Am un Logan 1,4MPI/ 75 cp, 98.000 Km, fabricat 2010.

    1) Am probleme la pornire (motorul rece). Cand actionez demarorul porneste imediat (aprox. 0,5 sec) dupa care se opreste imediat (timp de 1-2 sec), fiind nevoit sa actionez demarorul mai mult timp pentru a trece peste cele 1-2 secunde de oprire.

    2) Cu motorul rece, imediat dupa pornire, dupa ce am parcurs 500 metri (3000 rpm si 50Km/h) daca apas complet ambreiajul si franez (urmeaza o curba) turatia scade sub valoarea normala de ralanti si motorul se opreste.

    Va rog daca are cineva idee ce se intampla ! Multumesc !

  • #2
    Imi dau cu parerea, ceva de genul pateam si eu, problema in cazul meu era clapeta de acceleratie. Dar cel mai bine este sa mergi intr-un service autorizat pentru o constatare/diagnoza.
    Last edited by 77sky; 20th September 2018, 06:42.
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns rhydin. Va rog puteti detalia ce problema aveati cu clapeta de acceleratie ?

      Comment


      • #4
        Pai la rece se manifesta identic dupa cum ati descris .
        Dar am sesizat ca problema disparea din momentul in care motorul era deja cald.
        Am desfacut corpul clapeta si l-am curatat cu spray de frane, dupa care am dat ca o clatire cu WD40 si nu am mai avut probleme ceva timp, pana acum cand iara s-a lasat rece. M-am uitat din curiozitate ieri si am vazut iarasi depunere multa pe clapeta.
        Inca ceva, inainte la plecarea de pe loc aveam niste smucituri, chestia este ca acum au revenit si smuciturile.
        Oricum acum masina o foloseste sotia, daca ea nu se plange, cu atat mai bine nici nu ma stresez.
        Oricum cand soseste masina noua, ea are interzis o perioada buna de timp s-o conduca .
        PS: Eu inca dein Opel Astra H.
        Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru informatii rhydin, asa am un punct de plecare de unde sa incep cautarile. Voi incepe cu verificarea clapetei si elementele alaturate. Din pacate nu pot conta pe competenta unui service in zona. Am o interfata ODBII cu bluetooth si program Torque. Intr-o seara rece si cu umezeala (dar numai atunci, o data) am experimentat dupa pornire o functionare anormala neregulata a motorului si clipire a martorului antipoluare. Pe ECU am gasit numai eroarea ”Random Misfire P0300”.

          Comment


          • #6
            Verifica si bobina de inductie. Daca este crapata, atunci eroarea a fost generata de ea (bobina de inductie).
            Curata corpul clapetei de acceleratie si motorasul pas-cu-pas care regleaza admisia de aer la ralanti. Daca vrei sa schimbi motorasul pas-cu-pas, iti recomand sa cumperi unul original sau VDO, nu alte marci.

            Comment


            • #7
              Random missfire se refera la aprindere. Poti pleca de la bujii, verifica GAP-ul la bujii odata. Daca apare missfire pe unul dintre cilindrii. Sincer nu stiu cum este bobina la logan.
              Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

              Comment


              • #8
                1. Folosim căutare : (Atenție la data postării!)

                http://www.loganclub.ro/forum/proble...ti-t15756.html

                2. Random Misfire P0300 nu e cod dedicat Dacia/Renault
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua,am si eu o problema asemanatoare.Pornirea la rece este mai dificila,adica trebuie sa dau sapte opt chei ca sa reusesc s-o pornesc,asta nu-i nimic,dupa ce plec din parcare la prima intersectie sau cand dau sa virez dreapta sau stanga ,sunt nevoit sa incetinesc si tocmai atunci imi "moare" motorul.Bun,pornesc din nou si mi se mai intampla odata la urmatoarea incetinire sau oprire la semafor.Dupa asta ,dureaza cam 5 minute toata chestia asta de cand plec din parcare,masina functioneaza perfect,la urmatoarele incetiniri sau stationari la urmatoarele semafoare nu se mai opreste niciun motor.OARE CE SE INTAMPLA?Mentionez ca am un Logan 1.4 pe benzina din 2005 care a fost ulterior adaptat si pe gaz in 2007.Consultandu-ma cu unul, altul ei zic ca trebuie resoftat calculatorul masinii(care costa in jur de 100 euro),altul ca motorasul pas cu pas(de abia l-am schimbat acum 10 luni).Ce parere aveti?Astept un raspuns va rog.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google