Nu Porneste La Prima Cheie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu ti-as propune sa alimentezi cu Carrera 100 dupa ce ai golit rezervorul si sa ii dai "sandale"...Si vorbim dupa.

    Comment


    • #17
      Originally posted by andrei View Post
      Cum sa scape benzina inapoi? E cea mai mare aberatie auzita.
      E de la corpul clapeta sau de la senzorul de turatie problema.
      dar cum iti explici tu ca de fiecare data cind alimentez nu mai merge bine pina la alimentare perfect si dupa aia nu. Astazi la fel am alimentat si am pornit eram in peco si nu mai avea relantiu rotund tot oscila spre zero si pierde din putere senzorul de turatie ce ar avea daca merge si odata cu alimentarea nu mai merge trebuie sa fac citiva km buni sa isi revina complet. Am facut odata un plin si tot asa facea la inceput si dupa aia a mers pina sa terminat benzina fara probleme. Despre corpul clapeta nu stiu nimic ce e ala si unde e
      Multumesc ptr. Rasp.

      Comment


      • #18
        Originally posted by wrcristi View Post
        Csebalyn
        am recitit explicatiile lui marcel2006
        asa este:cod de eroare
        in manualul de echipament electric pag 67 Tablou de bord -diagnosticare la pct 3 lit "b" avem :
        -"to" pt un circuit deschis al sondei de temp apa
        -"tc" pt un scurt circuit la masa al sondei de temp apa
        poti sa imi dai cumva si mie manualul pentru cultura mea mecanica?

        Comment


        • #19
          Nu te baga u spre binele masinii , duo la un service explicale problema si stiu ei ce trebuie sai faca. spor la service sa te vedem linistit si cu masina reparata .

          Comment


          • #20
            Originally posted by wrcristi View Post
            Csebalyn
            am recitit explicatiile lui marcel2006
            asa este:cod de eroare
            in manualul de echipament electric pag 67 Tablou de bord -diagnosticare la pct 3 lit "b" avem :
            -"to" pt un circuit deschis al sondei de temp apa
            -"tc" pt un scurt circuit la masa al sondei de temp apa
            nu poti sa imi dai si mie manualul de echipament sau de unde il pot procura?

            Comment


            • #21
              Ar putea fi si senzorul de pozitie al clapetei.

              cand apesi acceleratia clapeta se deschide, motorul trage aer mai mult dar benzina nu-i da pentru ca "simte" clapeta inchisa.

              da vorba baietilor, dute si vezi codurile de eroare pe tester sau daca ai oroare de service ia-ti de pe net cablu si soft de diagnoza.

              PS: pentru manual da-mi o adresa da mail. da fara tester n-ai ce face cu manualu' ca-i din ala facut pentru cei de la servicesi nu detaliaza anumite lucruri.
              Last edited by loganar; 2 December 2008, 13:43.
              Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

              Comment


              • #22
                Cu DDT-ul ma indoiesc ca face mare lucru...
                Mai bine direct in service!
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by loganar View Post
                  Ar putea fi si senzorul de pozitie al clapetei. cand apesi acceleratia clapeta se deschide, motorul trage aer mai mult dar benzina nu-i da pentru ca "simte" clapeta inchisa. da vorba baietilor, dute si vezi codurile de eroare pe tester sau daca ai oroare de service ia-ti de pe net cablu si soft de diagnoza. PS: pentru manual da-mi o adresa da mail. da fara tester n-ai ce face cu manualu' ca-i din ala facut pentru cei de la servicesi nu detaliaza anumite lucruri.
                  am revenit dupa ce am fost la service cu aceeasi problema de care spuneam dupa ce alimentez se subtureaza daca dau sa accelerez parca moare de citeva ori mia murit si motorul asta am spus-o pentru a readuce aminte problemele pe care le am la logan 1,4 mpi deci pina la urma am fost la service si am cerut diagnoza pe calculator si spre surprinderea mea cei de la service nu au gasit nici o eroare de necrezut am zis mau chemat inauntru ca nu te lasa sa intri in service fara chemare si tot imi arata diferite valori precum ca totul este in regula pina la urma au hotarit sa desfaca corpul clapeta sa il curete avea ceva depuneri de calamina cred ca ia spus in timp ce il curata nu ma mai lasat sa stau sa vad ce face il pune sus face ceva probe de condus si tot nedumerit este vine si imi spune ca motorul pas cu pas e praf si ca ar trebui schimbat corpul clapeta nu aveau si au zis ca il aduce la comanda am plecat cu masina cind sa ma opresc sa dau prioritate las piciorul de pe acceleratie si motorul moare pornesc si iarasi moare mam intors si am intrebat ce sa fac si a zis ca nu are ce sa faca trebuie schimbat am plecat si pe drum am mers vreo 10 km si mi sa aprins martorul antipoluare si de atunci nu se mai stinge de aproape 4 zile ,inainte se mai aprindea tot dupa alimentare dar se si stingea pina sa merg la ei masina dupa mcitiva km isi revenea dar acum nimic. Astazi am profitat de zi ca a fost acceptabil de cald si citind despre corpul clapeta am desfacut sa vad ce si cum arata cind amdat sa il desfac era prins cu silicon oare de ce au pus? la m scos afara si am studiat motorul pas cu pas si au cazut ceva plastic din el era de la ghidajele alewa doua pe lateral lam desfacut cu usurinta si se vedea ca e rupt oare se poate desface prin filetare cum am facut eu ce pot sa fac cu el sa pun poxipol sa il lipesc, eu l-am pus asa fara sa il lipesc si lam montat inapoi dar mi se pare ca nu sta prea bine dar totusi hai sa incerc, efectul nu se mai opreste dar nu prea regleaza ralanti-ul bine tot are o tendinta de oscilare a turatiei si cind apas pedala de acceleratie pina la 1500-1800 parca se ineaca putin dupa aia pleaca bine, am fost sa alimentez cu carburant caci era pe terminate si nu am observat sa se inrautateasca starea,inainte daca faceam doua alimentari cu combustibil una dupa alta mergea si mai rau. deci sa vad acum sa schimb motorul pas cu pas cred ca nu e necesar sa schimb totul oare senzorul de clapeta e bun? asta ma intreb si eu.Luni ma duc sa vad cit costa un motoras de ala pas cu pas. adresa mea de email pentru manual dmgoia@yahoo.com si multumesc anticipat

                  Comment


                  • #24
                    Din pacate nu se gaseste de cumparat doar motorasul pas cu pas, ci tot corpul clapeta. Daca e in garantie masina, il schimba ei.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      mi s intamplat si mie sa nu imi porneasca la prima cheie..iarna trecuta mi s intamplat.la cateva zile la fel a facut..si m.am dus la service.mi.au pus testerul pe masina si totul era in regula..mi s spun ceva legat de o clapeta ca nu se inchide etans.dupa nu a mai facut niciodata asa...
                      TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by andrei View Post
                        Din pacate nu se gaseste de cumparat doar motorasul pas cu pas, ci tot corpul clapeta. Daca e in garantie masina, il schimba ei.
                        nu e in garantie si din fericire am gasit motoras pas cu pas pe el scria made in brazilia am dat 135 ron l-am montat eu personal si am curatat senzorul de turatie ca era plin de pilitura si sa imbunatatit foarte mult senzorul antipoluare sa stins dupa vreo 25 km si de atunci nu sa mai aprins si motorul fuge mai bine chiar si consumul a scazut rareori cind accelerez se ineaca si banuiesc sigur ca e senzorul de la clapeta iam dat un spray de curatare sa vad daca isi revine si cind sa pornesc se tura la 4000 rot/minut, din cauza sprayului sa modificat rezistenta si dadea informatia gresita l-am luat jos si l-am suflat cu aer si si-a revenit. Urmatorul pas este sa gasesc un senzor clapeta ca astia de la service ziceau ca un corp clapeta e 810 ron + montare 90 si cred ca mai punea calculatorul sa verifice 50 ron.Daca nu reusesc sa gasesc senzor de clapeta ca cineva mia promis ,am sa iau un corp clapeta nou nout original la 500 ron.am sa revi cu noutati.Si multumesc mult pentru manualul service d-lui care mi la trimis imi este de folos incerc sa imi cunosc masina mai bine din punct de vedere ingineresc doar ingineria fac acum sunt anul 3 si in masura care imi permite ma bag si eu.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by flavio View Post
                          mi s intamplat si mie sa nu imi porneasca la prima cheie..iarna trecuta mi s intamplat.la cateva zile la fel a facut..si m.am dus la service.mi.au pus testerul pe masina si totul era in regula..mi s spun ceva legat de o clapeta ca nu se inchide etans.dupa nu a mai facut niciodata asa...
                          sa nu iti faci griji o problema trebuie sa persiste mai multe ori, cind face de mai multe ori acelasi simptom trebuie sa te pui in alerta eu am patit si daca am cite un rateu nu intru in panica ca vorba aia nimic nu este perfect, eu acum sunt multumit ca in cea mai mare parte merge foarte bine dupa ce am intervenit eu cu experienta mea de amator eu chiar am avut probleme destule cu loganul dar nu mi-am pierdut speranta am zis ca cea mai buna masina e cea pe care o ai
                          Last edited by marcel2006; 16 February 2009, 00:18.

                          Comment


                          • #28
                            eu am avut probleme cu pornirea, ca nu pornea la prima cheie, si am un mecanic prieten bun, mi a aratat ce sa fac. este un senzor pe roata volanta, ala trebuie curatat cu spray contact, sa vedeti cum porneste dupa.
                            Last edited by goguspan; 10 March 2009, 02:16.

                            Comment


                            • #29
                              mecanica romaneasca ... spray si sarma ... degeaba avem senzori si toate nebuniile ... bagam vaselina si calti
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #30
                                asa patesc si eu , nu mai porneste cateodata la prima cheie , astazi de ex dabea la a treia cheia a pornit , am fost si mi-am luat bujii Renault cu 2 electrozi iar acum a inceput sa tremure motoru :| vreau sa zic ca se simte si cand stai la volan , ceva idei ? ce sa ii fac ? ca mor de nervi ... am dat si 70 ron pe Bujii si aveam Bujii NGK pe ea cu un electrod !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google