Problema Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pornire

    Am si eu o problema... Acum 3 zile se arsese becu fatza dreapta si mi la schimbat un tovarash... A 2-a zii surpriza masina numai porneste ... Astazi miam facut timp sa vad cei cu masina Deci nu invarte electromotorul Am incercat sa o trag sa o inping nimic + k martorul acela de cheie sau ce naibii e beculetu ala rosu care se aprinde se aude un tacait si pulseaza foarte repede... Si cand bag cheia in contact si bag contactu tot la fel e un joc de lumini in bord Ce sa fac ? in seara asta am scos bateria maine imi iau alta Sa fie de la baterie sau electromotor ? Dak e de la electromotor sunt mort X(X(X(

  • #2
    daca face ca pomul de craciun 99% e bateria
    nai un vecin/prieten cu cabluri sa o pornesti sa fi 100%sigur
    cel putin in cazul meu asa a fost
    bafta la cumparaturi
    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

    Comment


    • #3
      eu cand mi-am omorat bateria, si puneam contactul, se aprindeau avariile...palpaiau de 2 ori si cand dadeam la cheie facea ca batrana dacie...cand nu mai era bun carbunele de la demaror:P
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • #4
        ms baieti credeam k e un scurt cv din cauza becului maine cumpar bateria :x

        daca mai scrie vreunul mirc, ia warn direct fara alte atentioneri/corecturi. cititi gunoiul ala de regulament al forumului. e greu sa va rupeti 5 minute si sa incercati sa va tineti de el?
        Last edited by Seba; 11 January 2009, 17:01.

        Comment


        • #5
          Salut am si eu o problema cu pornirea. am motor de 1.6 8v si cateodata nu vrea sa porneasca dar majoritatea timpului o ia din prima. uneroi o ia la a 3-a cheie si foarte rar mi sa intamplat si la a 13-ea cheie. am curatat senzorul de turatie si nu stiu ce sa zic. sa curat corpul clapeta? va multumesc anticipat.

          Comment


          • #6
            mai intai citeste topicurile de probleme pornire, la rece, la cald, la dizal, la benzina, ca-s destule...daca nu gasesti acolo raspunsuri, continuam aici discutiile. iar o sa avem aceeasi discutie pe 5 topicuri...asta e, incerc sa ma adaptez la situatie, nu inchid topicul asta, nu dau warn, nu cert pe nimeni...nici nu mai intru aici cateva zile
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              daca va palpaie becul de la antidemaraj e problema la cheie nu citeste cipul sau sa dus bateria din cheie

              Comment


              • #8
                Daca palapaie becul de la antidemaraj intoarce-ti cheia invers sau folositi cheia de rezerva. Sunt sanse mari sa mearga.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #9
                  am zis ca nu intru, dar nu pot...
                  bateria n-are a aface cu cipul din cheie. ala e rfid, iar cheia de rezerva care n-are baterie are totusi cip si merge excelent. problema e la transponderul de pe butucul cheii sau cum zicea cristi_lcd, intoarceti cheia invers... desi eu nu vad diferenta, cipul e oricum in mijlocul butucului. atentie sa nu aveti ambele chei prin apropiere, atunci nu citeste bine si nu porneste.
                  apropo, cum am ajuns noi sa discutam de cipul din cheie?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Vezi nea Seba ca devine interesant threadul? Bun, si daca ar fi acumulatorul masini cumva descarcat , posibil din cauza temperaturilor scazute, ar trebuii sa faca scandal nu stiu ce beculet prin bord? Pentru mine , greu de crezut. Sau pur si simplu cand pui contactul se aprint luminite pe acolo, dar cand vrei sa pornesti .... ciuciu .
                    Daca e sa fie de la acumulator, chestia cu cablurile de curent este o salvare de moment, eu va sfatuiesc sa dati jos bateria si sa o duci la un centru de baterii, aia o testeaza si eventual ti-o reancarca cca 2 zile , asta daca se mai poate face ceva.
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #11
                      la papuciul meu cand murea bateria martorul antidemaraj clipea de dracu il lua si pacanea un releu prin bord ca mitraliera.pana acum am schimbat doua baterii si la ambele a facut asa cand a dat sa moara.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Seba View Post
                        am zis ca nu intru, dar nu pot...
                        bateria n-are a aface cu cipul din cheie. ala e rfid, iar cheia de rezerva care n-are baterie are totusi cip si merge excelent. problema e la transponderul de pe butucul cheii sau cum zicea cristi_lcd, intoarceti cheia invers... desi eu nu vad diferenta, cipul e oricum in mijlocul butucului. atentie sa nu aveti ambele chei prin apropiere, atunci nu citeste bine si nu porneste.
                        apropo, cum am ajuns noi sa discutam de cipul din cheie?
                        eu zic ca are legatura pentru ca la cheia cu butoane cipul este pe cablaj iar la cheia de rezerva este lipit de metalul cheii si credema ca sant patit

                        Comment


                        • #13
                          am si eu aceeasi problema palpaie ledul

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google