Frana De Motor 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    In calitate de sofer amator m-a depasit demult thread-ul asta, dar am intrebat soferi profesionisti si mi-au spus ca dupa cateva retrogradari de la 120 km/h in treapta 2, nu mai ai cutie intreaga (poate are Loganul cutie "Race Stage"), despre viteza de reactie (retrogradare in trepte) in caz de urgente... nu cred ca are corpul uman asa viteza de reactie incat sa apuce sa retrogradeze vitezele in caz de pericol! Nu contest faptul ca @SEJ este un bun pilot, dar parca prea par toti de aici mici copii pe langa el! Mi-a placut foarte mult filmuletul de pe YouTube postat de Seba la semnatura intitulat "Deir master" (parca asa), acolo se vede joaca din pedale!

    Comment


    • #92
      Adica motorul normal 1.6 nu merge mai mult de 170 la ora???
      Eu am crezut ca atinge suta de pe loc in alea 7,5 secunde,,,ca daca te uiti la filmul ala...acolo se atinge suta in vreo 11 secunde..

      Comment


      • #93
        ba da nu sunteti cu totii cam off topic?

        sigpic

        Comment


        • #94
          sa revenim on topic atunci
          sej cand ne pui filmarea cu retrogradarea de la 100 in tr 2....si fa-o de 2-3 ori ca sa vedem si noi cum moare o cutie de logan
          Last edited by mumus; 26 November 2009, 10:22. Reason: Automerged Doublepost
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #95
            @sej: discutia era despre resoftare si mutarea limitei de turatii la 7000, de la 6500. tu ai zis ca prin asta ai scos sub 7.5secunde suta. acum vii si spui ca masina nu e doar softata, are si alte modificari. eu am zis ca doar cu soft (ca de la aia a pornit discutia, strict marirea limitei de turatii), nu scoti 7 secunde suta. ce nu-i clar? acum daca vii si zici ca ai alte modificari, te mai intreb o data: esti sigur ca alea 3 secunde le-ai castigat din marirea limitei de turatii si nu din restul modificarilor? am impresia ca amesteci mere cu pere si iese compot de ananas cu impresii de pilot de curse si ifose de doctor in mecanica auto. cum sa vii, domnule racer, cu vaste cunostiinte, sa spui ca daca cresti puterea nu inseamna ca creste viteza maxima, doar acceleratia? chiar si 3km/h daca creste, trebuie sa vezi aia 3km/h, altfel cei 30 de cai in plus sunt vii doar pe hartie, ca-n motor nu-i regasesti. a, ca tu ai ceva mai multi cai la 4000rpm, decat un motor stock, asta da, duce la cresterea acceleratiei, dar daca la capat de turometru ramai tot cu 105, atunci chiptunerul care ti-a promis 115 cai in loc de 105 a mintit cu nerusinare. cum ziceai si tu, fara dyno sau gtech, discutiile nu-si au rostul. cel putin nu atata timp cat cineva vine si spune ca si-a softat motorul si acum taie injectie la 7000rpm si de aici a scazut 3 secunde timpul pana la suta. eu inteleg ca lumea vrea sa fie luata in seama, sa cada unii pe spate, dar intamplator, unii dintre noi mai si intelegem cate ceva dintr-o discutie, nu doar spicuiri. asa ca hotara-te o data: de la resoftare ai dat jos alea 3secunde sau de la alte modificari? daca te gandesti macar sa raspunzi ca de la resoftare, io zic, fara suparare, ca ai baut apa cainelui...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #96
              ce stii tu ...cum cu o cronometrare de 2 lei ai supercar ...
              mai stiu o masina care face suta in 7.5 de fabrica si dupa 1a cred ca pierde 16vul grav
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #97
                Ptr.ivan marian loganist de 5 stele:
                Scuze ptr.neintelegere,nici eu nu am fost explicit.dau a4a din a3a, fara ambreiaj, nu din a5a in a4a.(asa nu am incercat).
                O viata avem Români si o cinste!Desteptati-va ca am dormit destul!

                Comment


                • #98
                  Originally posted by mumus View Post
                  sa revenim on topic atunci
                  sej cand ne pui filmarea cu retrogradarea de la 100 in tr 2....si fa-o de 2-3 ori ca sa vedem si noi cum moare o cutie de logan
                  nu mai poate sa-ti raspunda .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #99
                    Pt junior...pune filmul ala odata cu a 3-ia in a 4-a ...ca eu am inteles ce ai vrut sa zici mai mult ca perfect.
                    Si daca am 5 stele sa stii ca eu bag din a 5-cea direct in marsarier....asta da frana de motor...deaia am 5 stele!!!

                    Comment


                    • se pot schimba treptele fara ambreiaj ... dar asta la o anumita turatie ,sau se "sprituieste" acceleratia ,si atunci iarasi poate intra in viteza.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Da Cristi,stiam si eu ca se poate,,,dar de cate ori esti dispus ca sa incerci asa ceva pana iti reuseste??
                        Nu cred ca "junior" face asta tot timpul cand merge cu masina!!
                        Daca avea o dacie mai veche mai ziceam ...dar cu aia noua din poza avatarului nu cred ca face prea des acest lucru.
                        Cand am lucrat la Cargus curier mai faceam si noi din astea cu schimbatul treptelor fara ambreiaj pe papucii lor vechi si uzati de toti ca ne durea in spate de ele...dar cu loganul meu nu fac si nici nu o sa incerc asa ceva...ca poate se lasa cu DUREREEE

                        Comment


                        • niciodata , si nici nu se recomanda, si nici nu ii vad rostul
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            nu mai poate sa-ti raspunda .
                            a primit vacanta?
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Am citit posturile de pe prim pagina si-mi dau si eu cu parerea. Faptul ca masina e in rodaj sau pe aproape nu impiedica sa folosesti frana de motor (eu cel putin asta am inteles ca-l doare pe initiatorul topicului). E bine sa nu retrogradezi din a treia in a 2-a de la 80 pentru frana de motor dar faptul ca se depasesc cele 3000(3500) rpm recomandat a nu fi depasite in rodaj nu dauneaza cu nimic.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • ma minunam si eu la rezultatele de la tulcea... daca e sa ma uit pe clase, crx-ul a scos 16.38 si loganul 16.11. la clasa 1.6-2.5 avem 320i si mg zr cu timpi mai prosti decat loganul 16v; partea faina de-abia de-acum incepe: Renault 21 Turbo si Polo GTI, au 15.84, respectiv 15.94, iar astea-s la clasa 2.5-3.8; la peste 3.8 litrii, avem ultimul clasat bmw m5, cu 15.3...daca pe 400m diferenta intre 16v si m5 e de doar 0.8 secunde, in favoarea m5-ului, atunci ori loganul ala nu-i doar un logan resoftat, cum a lasat sej sa se inteleaga, ori m5-ul e un ***** de masina. fani bmw m5, dati-le foc, ca-s bune de dracu...ori cronometrarile s-au facut de pe vapor.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google