Reprize Mai Bune La Demaraj Cu Aerul Conditionat Pornit...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reprize Mai Bune La Demaraj Cu Aerul Conditionat Pornit...?

    Am si eu o nelamurire. Am un 1.6 16v si vara, cand merg cu aerul conditionat cuplat mi se pare ca accelereaza mai bine cu a 5-a decat fara aer. E vreo explicatie stiintifica sau e doar o parere?

  • #2
    Este doar o parere....AC este miscat de motor, deci nu are cum sa accelereze mai repede.
    Gandeste-te ca esti un halterofil, ridici greutati, iar la un moment dat mai primesti un surplus de greutate. Iti va fi mai usor?

    Comment


    • #3
      Ma gandeam ca poate ECU modifica injectia in vreun fel, ca sa suplineasca puterea pierduta prin intrarea compresorului de aer. Adevarul e ca la consum nu m-am uitat...

      Comment


      • #4
        daca aveai 1.4 si ziceai asta iar aveam parte de mistouri reprize mai bune la accelerare nu o sa obtii niciodata cu AC-ul pornit. cat despre consum, acesta creste un pic

        Comment


        • #5
          Creste umpic bine...
          Cu 0.8 - 1.5 litri (depinde cat e de cald afara si stilul de condus)
          fara linkuri externe

          Comment


          • #6
            imposibil. poate reprize mai proaste. ac ingreuneaza mersul motorului

            Comment


            • #7
              Mai mult ca sigur ti s-a parut, eu cand dau drumu la aer se simte clar in mersul motorului deci automat trage mai greu.

              Comment


              • #8
                La absolut orice motor vei avea o scadere de putere in momentul in care cuplezi AC-ul - mai ales daca e cuplat continuu.

                Comment


                • #9
                  AC este decuplat temporar cand pui pedala la podea, reprizele sunt identice dpv asta de vedere, doar am filmat si postat in vara destule.
                  In sarcina partiala simti compresorul.
                  Eu l-a drum intins nu pot spune ca m-a deranjat cresterea de consum, destul de bine sub 500 ml/100 km. In oras insa consumul poate creste destul de mult pentru ca stai mult la ralanti si ai multe accelerari in sarcina partiala, nu mers constant cu accelerari ocazionale ca si cand mergi la drum intins.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    In ralanti cu A/C pornit timpii de injectie aproape se dubleaza fata de timpii cu A/C oprit, mi-o aratat un electrician la revizie

                    Comment


                    • #11
                      Daca stai la ralanti si apesi butonul de AC ai sa observi ca intai creste usor turatia, apoi cupleaza compresorul. Turatia de ralanti ramane mai mare atat timp cat este cuplat AC.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Daca motorul este cald turatia ralantiului nu creste decat foarte putin (50-70 RPM) daca porniti aerul conditionat sau orice alt consumator, se modifica in schimb timpii de injectie, acestia crescand, duce la un consum mai mare de carburant la aceasi turatie. Deci turatia nu creste proportional cu numarul consumatorilor, ci calculatorul injectiei da mai mult carburant pentru a aproviziona mai multi consumatori la aceasi turatie.

                        Comment


                        • #13
                          Ciudat este ca azi am avut si eu senzatia asta.
                          Am probat de 2-3 ori si de fiecare data mi s-a parut ca avea un moment in care "tragea" mai puternic la apasarea constanta a pedalei in treapta intai.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google