Cam Fierbinte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    El zice sa deschida Radu capota in momentul cand porneste gmv.
    Numai posturi la misto ai.
    sigpic
    !

    Comment


    • #17
      (Eu nu am reusit 180 cu 1.4 )[/QUOTE]
      Eu atat am reusit sa prind cu ligheanul meu
      Attached Files

      Comment


      • #18
        eeee deja e ditamai off-topic.O sa vad cu gps luna asta.
        Radu 1.6 16v nu cred ca e vreo problema.
        sigpic
        !

        Comment


        • #19
          Ok ..Fie ca tine Mihai,,Dar de ce sa deschida capota cand porneste gmv-ul??
          Care este baiul ca din moment ce nu are probleme cu motorul,,ce are tabla incinsa cu ventilatorul si capota?
          Ce..daca tragi capota ,,se raceste??
          Hai sa fim totusi seriosi...eu din cate stiu tragi capota daca se supraincalzeste motorul si acesta sare din parametri de functionare,,facand referire ca temperatura motorului creste..si nu TEMPERATURA ARIPILOR!
          Last edited by skandal; 21 July 2010, 00:36.

          Comment


          • #20
            In momentul in care porneste gmv-ul ,temperatura este aruncata spre aripi.
            AC/DC- RIDE ON

            Comment


            • #21
              Sfatul meu pentru initiatorul topicului sa stea linistit pentru ca este normal sa se incinga anumite suprafete ale masinii si mai ales in fata unde se incalzeste motorul, eu chiar nu am bagat de seama acest lucru care sincer mi se pare fara importanta. Fii multumit ca masina merge bine si atat

              Comment


              • #22
                si sa NU deschida capota in timpul mersului, pentru ca risca sa o dea peste cap. si in al doilea rand, nu iti indica nici un martor cand porneste GMV-ul. deci, nu ai de unde a sti cand porneste.
                mai pe scurt drop it like it's hot sau las-o ma ca merge asa...
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Originally posted by q_acdc View Post
                  In momentul in care porneste gmv-ul ,temperatura este aruncata spre aripi.
                  asa cred ca sa-r explica incalzirea uneia, dar amandoua se incalzesc.

                  in fine, nu credeam oricum ca am o problema doar vroiam sa stiu mai exact care ar putea fi sursa acestei incalziri si daca/si in ce sens ar afecta pe trem lung
                  Last edited by RADU 1.6 16V; 21 July 2010, 20:53. Reason: Automerged Doublepost
                  Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                  Comment


                  • #24
                    Este normal, motorul functioneaza intre 90-10X grade. Daca ai oprit motorul si masina este in soare este normal sa friga dupa X min, de fapt dupa 10-15 min frige si capota de la portbagaj daca bate soarele in ea...

                    Pentru o mica inspectie in parcare
                    Deschide capota si uitate ca functioneaza GMV (trebuie motorul pornit + inspectie alte zgomote), ca ai lichidele in parametrii (ulei, lichid de racire, lichid de servo-directie, lichid servo-frana) si ca sunt schimbate asa cum zice in carte.
                    Mai tragi o inspectie vizuala pe la motor sa nu ai scurgeri de ulei, lichid de racire + altele

                    Daca nu sunt probleme, inchide capota si las-o asa ca e in parametrii.
                    BENZINA SI TIMPUL ar trebuii sa te preocupe

                    Comment


                    • #25
                      De ce crezi ca tiam spus sa ridici capota!pt a te convige .(nu ca ar fi o problema,ceilalti nu au inteles ce am vrut sa spun)
                      AC/DC- RIDE ON

                      Comment


                      • #26
                        Daca temperatura e in limite normale (4liniute) e ok, in rest stai linisit

                        Comment


                        • #27
                          Salut am si eu o intrebare la temperaturi foarte mari afara ,am observat dupa ce opresc motorul paleta de la radiator inca functioneaza circa 15 min,este ceva normal sau e anormal
                          http://www.loganclub.ro/forum/ct_90_b_u_z-t57569.htmlsigpic

                          Comment


                          • #28
                            Este normal stai linistit!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by jelly View Post
                              Este normal stai linistit!
                              Mersi de raspuns ,nu prea eram eu sigur ca este ceva normal
                              http://www.loganclub.ro/forum/ct_90_b_u_z-t57569.htmlsigpic

                              Comment


                              • #30
                                La mine daca ventilatorul merge pe treapta 1 si opresc motorul tace si ventilatorul. Eu am 1.6 16v ca poate depinde de motor.
                                Dar recomand sa mai lasati motorul la relanti 1 min sa zic, daca ati mers pe autostrada sau ati condus mai sportiv, ca sa se raceasca de ex pistoanele... altfel il opriti si dupa un timp auziti ca a pornit GMV.
                                Daca merge ventilatorul e bine sa lasati motorul pornit pana tace, ca sa scoata caldura din motor.(aveti grija cu ac-ul pornit ca atunci merge si gmv)

                                Nu e problema daca merge dupa ce ati oprit motorul, dar e mai bine cum am zis eu mai sus.

                                Acum am recitit postul si scrie ca functioneaza 15min - e cam mult, daca bagi cheia si pui contactul sigur se ridica apa la 6 linii...
                                Last edited by SorinXp; 22 July 2010, 22:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google