Pornire Greoaie 16V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Greoaie 16V

    Ieri mi-am luat si eu un Logan 1.6 16V Black Line. Inainte de asta am avut un 1.4 MPI Laureate dar din cauza unui accident prin Retezat( rasturnat si rotit de vreo 1.5 ori; pasagerii nevatamati) l-am vandut si mi-am luat 1.6.
    Mi s-au parut 2 chestii diferite la asta nou :
    1.Pornirea mai grea ca la 1.4-dureaza mai mult timp de cand rasucesti cheia pana la capat si pornirea efectiva a motorului
    2.In momentul cand vrei sa pleci de pe loc( de la semafor de ex.) si ridici piciorul de pe frana si apesi ambreiajul apare la ridicarea rapida a piciorului de pe frana un zgomot destul de puternic in pedala de frana. Este de la ABS oare?
    Cele doua chestii sunt normale la 1.6?

  • #2
    in ceea ce priveste pedala de frana...cred ca loveste pedala in ceva cand ii dai drumul. se aude din exterior sau din interior ? oricum cred ca asta este problema

    detaliaza problema cu pornirea

    vezi ca exista un thread specializat cu probleme de pornire la 16v

    Comment


    • #3
      Se aude din pedala. In mod curent ridic piciorul de pe frana incet. La pornire cand ma grabesc ridic piciorul mai repede astfel incat practic ultimii mm din cursa ii face fara sa mai fie piciorul pe pedala.

      Comment


      • #4
        pai loveste pedala in ce are ea acolo sus ? ce va o opreste. este normal

        da mi detalii despre pornire . am avut si eu probleme

        Comment


        • #5
          Pai la vechiul 1.4 dupa ce se stingea beculetul rosu(antidemarajul) roteam cheia si pornea imediat( la "sfert" cum ar zice unii). La asta nou din trebuie sa tin mai mult timp cheia rotita pana ce porneste motorul. Nu stiu daca am fost foarte explicit, e ca si cum ar porni "treptat".

          Comment


          • #6
            nu explici cu lux de amanunte. daca nu sunt langa masina ta sa o vad nu am cum sa inteleg.
            poate sa nu porneasa si sa roteasaca in gol, sau poate sa porneasca cu detonatii

            motorului ca sa porneasca ii trebuiesc : rpm, aer, scanteie, si un amestec bogat (asta la rece)

            o invarteala prelungita la pornire este specifica motoarelor k4m renault fata de cele 1.4 sau 1.6

            Comment


            • #7
              explica fenomenul ..explica de cand face asta ..spune daca a suferit vreo modificare masina si eventual daca in urma acestei modificari se intampla ...doar asa te putem ajuta fara sa vedem live

              Comment


              • #8
                da exact. lux de amanunte

                i ai desfacut admisia ? sunt pacatoase garniturile la 16v

                Comment


                • #9
                  Va multumesc pentru intentii.
                  Masina a fost luata de la dealer miercuri-e noua-are 50 km.. Este vorba de ce am vazut eu( sau mi s-a parut) la cele 10 cred porniri pe care le-am facut pana acumi. Deci electomot. invarte ; trebuie sa tin mai muilt timp cheia rotita pana sa pornesca de tot; o sa incerc sa dau mai multe explicatii miine. Eu tot timpul compar cu ce am avut la 1.4 Laureatte. O sa revin cu noi precizari; nu folosesc masina prea des.

                  Comment


                  • #10
                    pai zi tati asa. stai linistit. este ceva normal la 16v. asa face si a mea

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru ajutor baieti; ati fost fparte prompti. Rog un moderator sa inchida thread-ul.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google