Diagnostic DF124

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diagnostic DF124

    Salutare,

    Azi am mers in service ( Dacia Pantelimon) la constatare cu urmatoarea problema: consum cam cu 1% ma mult in extraurban decat normal si aprinderea martorului de poluare intermitent , cu 2 ocazii.

    Masina: laureat 1.6 16v , vechime 4 luni, km 4444.

    La diagnosticare ,calculatorul a afisat urm. (poza 1) :
    *rateuri de combustie pe cilindrul 1
    *diagnostic rateuri combustie luat in considerare
    *recunoastere cilindru 1 neefectuat

    La cele vazute dragi nostri mecanici s-au cam ingalbenit la fata, fiinca ,, este o eroare foarte rara, doar o singura data am mai avut asa ceva , tocmai la un coleg d'al nostru , dar s-a rezolvat"

    Apoi ,dupa circa 15 min de cautare codului de solutie (cod 8372) pt diagnosticul afisat, au verificat solutia ( poza 2) care zice cam asa:

    *Efect client- martor OBD se aprinde chiar daca motorul funct. "corect" (nu stiu cum corect, dar asa zic ei)
    *Cauza posibila - DF 124 "Rateuri Distructive" in calc de injectie
    *Solutie service - INLOCUITI KITUL DE ACCESORII cu ref.117206746R ( care contine galet infasurator, galet intinzator si laniera -> daca stiti ce sunt spunetimi si mie! :d )

    Au zis ca in principiu "este o piesa care produce energie statica si provoaca declansarea senzorului OBD" si NU ESTE DAUNATOR MOTORULUI.
    Fiinca "este o eroare foarte rara" nu aveau pe stoc ,desigur, acest kit si a ramas ca in decurs de maxim 2 saptamani (cand il aduc) sa ma sune si sa merg la montaj care "nu dureaza mai mult de 2 ore".
    Intre timp mi-au spus ca ,,pot merge linistit cu masina'' si ca ,,pot sa o forjez cat vreau eu ca nu o sa pateasca nimik'', eroarea nu o afecteaza!

    Voi ce parere aveti despre diagnostic si solutie?
    O sa revin cu amanunte dupa montaj!
    p1
    http://i54.tinypic.com/2ls7bdu.jpg[/IMG][IMG]
    http://tinypic.com/?t=postupload[/IMG]
    p2
    http://i56.tinypic.com/4zz4ft.jpg[/IMG]
    Content from Photobucket intended to make storing and preserving photo and video memories easier.
    Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

  • #2
    kit accesorii ? ala e format din cureaua si rolele intinzatoare.
    galet intinzator este rola intinzatoare a curelei de accesorii. asa am gasit si pe net

    service ul este cumva Auto marcus grup ? daca da fugi departe cat de tare poti si nu te uita innapoi. baietii aia de la diagnoza/injectie sunt pafaristi complet. la ei toate motoarele merg bine.
    i am intrebat ce e ala avans. raspuns : o chestie care o reglezi din soft si se pot obtine cresteri de putere sau pierderi. si in ce se masoara ? in intensitatea scanteii. deci imi venea sa ma impusc. am luat masina si am plecat.

    trebuia sa ii pui sa citeasca timpii de injectie la 3000 3500 rpm. ar trebui sa fie cam 3 3.5 milisecunde.
    verifica bujiile a caror aprindere proasta poate determina aparitia unor detonatii pe care ECU incearca sa le corecteze si astfel imbogateste amestecul.

    sa nu cumperi nici un kit nimic si sa nu il schimbi. ai masina in garantie ?

    parerea mea : du te la Dacoserv militari. chiar se pricep

    AMG isi bate joc de masini. cel putin la ECU/injectie/diagnoza sunt macelari

    Comment


    • #3
      da, la amg am fost fiinca de acolo am si luat-o. masina este in garantie si nu platesc nimik, dar nu am ce sa fac acum, trebuie sa o fac la ei daca au si inregistrat-o si au si comandat kitul.
      Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

      Comment


      • #4
        ma tot chinui sa imi dau seama ce legatura are kitul ala cu problema ta.

        stii care mai e faza aia de la AMG cu orice problema la ECU/injectie te ai duce iti spun ca este o problema legata de electricitatea statica. pe cuvant. am fost cu masina unui prieten, cu a mea si cu a lu tata. toate cica avea electricitate statica. cel putin dubios mi se pare. oricum sunt habarnagii. am o boala pe ei

        Comment


        • #5
          ) te cred si nici eu nu am inteles legatura intre curele si rateurile de combustie! suna cam ciudat si totusi cica daca se aprinde obd-ul si masina nu se ineaca , aia e rezolvarea, ai vz poza cu solutia?
          Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

          Comment


          • #6
            am vazut dar nu inteleg. se incarca cureaua sau rolele cu electricitate statica ?

            se incarca alternatorul cu electricitate statica ?

            Comment


            • #7
              habar nu am! daca stie cineva poate ne ajuta sa elucidam miisterul.
              Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

              Comment


              • #8
                eu zic sa mai mergi sa faci un diagnostic in alta parte.faza cu incaracare eletrostatica e legata de domeniul sf.mai inacearca in alata parte.e cu adevarat un defect rar intalnit.la distributie ar fi buba doar daca aia de la dacia or fi pus distributia la punct dupa ceasul ade la Greenwich.
                Last edited by margelatu; 3 September 2010, 21:44.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  o sa merg la dacoserv, maine sau cel tarziu luni. sa vad si acolo ce parere au, am auzit ca sunt printre cei mai buni. ciudat diagnostic si mai ciudata solutie propusa de AMG. OFFF
                  Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                  Comment


                  • #10
                    ai mare grija cu aia de la auto marcus sant praf in cam toate domeniile dar aia de la diagnoza sant lideri prostilor
                    eu am schimbat distributia pe garantie si au inlocuit motorasul pas cu pas cu unu defect bine inteles ca nu stia nimeni si masina pornea prost iar cand am remarcat problema au trimiso la diagnoza si ce sa spun sau chinuit 2 saptamani jumate pana am sunat la vocea clientului si am facut scandal si au adus piesa inapoi si masina functioneaza ca la inceput
                    si inca ceva daca tot ajungi la ei nu pleca de langa masina fura to ce prid in mana ai mare grija cu ei

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,
                      Dupa cum am spus, azi , am fost la Dacoserv!
                      Le-am explicat siuatia si au pus pc-ul pe el la diagnostic.
                      Concluzia a fost urmatoarea: - pc-ul nu a detectat nimik iar ei au spus cam asa: ,,Nu are nimik, probabil doar a tras o picatura de apa pe care a eliminato iar sonda lambda a detectat-o!" programul nu mai dadea nici-o eroare.

                      Nu stiu ce sa mai cred sau sa fac!Eroarea nu trebuia sa mai apara? Care au dreptate? Sa inlocuiesc kit-ul propus de AMG sau sa stau in banca mea si doar sa ,,mai bag din cand in cand benzina mai buna de 98" , cum au spus cei de la Dacoserv? Ajutati-ma va rog cu un sfat!
                      Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                      Comment


                      • #12
                        stai in banca ta si nu schimba nimic. daca Dacoserv ti a zis ca nu are nimic pai nu are cu siguranta.

                        nu are nici o legatura kit ul ala. este alta aberatie marca AMG. penibil penibil penibil.
                        m am convins ca sunt niste macelari de masini.

                        sa nu mai zic ca mie mi au pus 1 litru de ulei oeste maxim si imi afuma tzeava in spate ca la DCI. mi am scos singur surplusul de ulei . 1 litru era

                        Comment


                        • #13
                          cum 1 litru? au bagat 5.5l?!
                          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                          Comment


                          • #14
                            5 litri au bagat. avea o secretie uleioasa pe esapanemt.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by RADU 1.6 16V View Post
                              Salutare,
                              Dupa cum am spus, azi , am fost la Dacoserv!
                              Le-am explicat siuatia si au pus pc-ul pe el la diagnostic.
                              Concluzia a fost urmatoarea: - pc-ul nu a detectat nimik iar ei au spus cam asa: ,,Nu are nimik, probabil doar a tras o picatura de apa pe care a eliminato iar sonda lambda a detectat-o!" programul nu mai dadea nici-o eroare.

                              Nu stiu ce sa mai cred sau sa fac!Eroarea nu trebuia sa mai apara? Care au dreptate? Sa inlocuiesc kit-ul propus de AMG sau sa stau in banca mea si doar sa ,,mai bag din cand in cand benzina mai buna de 98" , cum au spus cei de la Dacoserv? Ajutati-ma va rog cu un sfat!
                              eroarea nu mai apare pentru ca idiotii au sters-o .Trebuie ca sa se intample din nou , ca sa ti-o poata citi iar .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google