Lag Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lag Acceleratie

    Imi cer scuze daca am dublat acest topic(am mai gasit unul dar era pt dci). Detin un MCV cu motor de 1.6 16v, si am o dilema... am un lag din momentul in care apas pedala de acceleratie la fund si timpul de raspuns al motorului... poate cineva sa dea o idee, ce as putea sa fac sa elimin acest discomfort(pentru mine)?

  • #2
    La ce turaţii simţi această întârziere? Dacă accelerezi de pe la 1500-2000 rpm, răspunsul e întotdeauna mai lent, la benzinare. Dacă accelerezi măcar în apropierea plajei de cuplu maxim, se mai simte lagul?
    a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

    Comment


    • #3
      Da 16 vul are un lag, dar numai cu pedala la fund si plecand din viteze mici fara turatie , este enervant dar trebuie sa ne obisnuim asa sunt motoarele concepute

      Comment


      • #4
        remapare la tata Doc si scapi de lag in orice plaja de turatie si , cel putin la mine, pleaca mai bine cu pedala calcata la fund decat la jumatatea cursei , la 1,4
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          Daca vrei sa traga tre sa tii turometrul pe la 3000 rpm de acolo in sus va trage ca lumea ... si poti sa-l duci pana la 5000 linistit ... desi caii toti i vei avea pe la 5700 nu mai stiu exact

          Comment


          • #6
            Poate sa slabit cablul de acceleratie...o fi de la cablu ceva.

            Comment


            • #7
              Sub 2000 ai lag pentru ca motorul e subturat. Da-i pedala de la 2500-3000 in sus si nu mai simti asa ceva.

              Comment


              • #8
                Lagul voi il faceti... ca bagati a4-a la 50 si a 5-a la 70 ! e un motor care trage sus in ture si chiar se simte bine acolo la 3500++++++

                Comment


                • #9
                  Pentru mers constant 2000 de ture intr-a 4-a la 50 sau intr-a 5-a la 70 e ok. La turatia aceea ai deja 90% din cuplu, dar evident nu ai inca acceleratii fulminante. Daca vrei sa tasnesti intr-o depasire faci intai o retrogradare si voila, ai rezolvat problema, manca jar...

                  Comment


                  • #10
                    am si eu o intrebare cu privire la pedala de acceleratie. am observat ca a mea este mai moale la apasare fata de altele cu care am mai mers, cum as putea sa o fac putin mai tare?
                    influenteaza cu ceva acel inel reglabil cu o siguranta de pe cablul de acleratie situat in apropierea clapetei de acceleratie?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Tu vorbesti cand masina e la relanti si atunci apesi brusc pedala de acceleratie pana la fund?
                      Pentru moment iti da senzatia ca motorul se va opri coboara turatia sub 500...
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by XTI View Post
                        am si eu o intrebare cu privire la pedala de acceleratie. am observat ca a mea este mai moale la apasare fata de altele cu care am mai mers, cum as putea sa o fac putin mai tare?
                        influenteaza cu ceva acel inel reglabil cu o siguranta de pe cablul de acleratie situat in apropierea clapetei de acceleratie?
                        Nu influenteaza cu nimic taria pedalei, reglezi numai cursa din inelul ala.
                        Sa o faci mai tare...nu stiu, am aceeasi problema daca o pot numi problema.

                        Comment


                        • #13
                          aha deci merge decat sa reglez cursa pedalei din inel. mersi pt informatie

                          Originally posted by Pacco View Post
                          Tu vorbesti cand masina e la relanti si atunci apesi brusc pedala de acceleratie pana la fund?
                          Pentru moment iti da senzatia ca motorul se va opri coboara turatia sub 500...
                          nu, ma refeream la faptul ca e foarte mole abia ca o simt sub talpa
                          Last edited by XTI; 17 February 2011, 19:49. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            reglezi si deschiderea maxima a clapetei, daca dai siguranta la minim. am mai zis-o de nu stiu cate ori, scoti siguranta, intinzi camasa cablului, pui siguranta langa suport si apesi usor pe pedala de gaz pana la podea. siguranta va sari singura la pozitia in care clapeta e maxim deschisa.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              ok asa o sa fac , mersi pt sfat

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google