If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am logan 1.6 16v din 2007. Poate sa-mi spuna cineva ce tip de telescoape am, pe gaz sau pe ulei? De curand am luat o groapa cam mare si am impresia ca daca apas cu mana pe o aripa din fata se balanseaza putin (e posibil sa fiu doar speriat).
In caz ca trebuie schimbat, as vrea sa stiu de care am, pe gaz sau ulei. Multumesc!
Apasa pe ambele parti si vezi daca sesizezi vreo diferenta.
Oricum, iti garantez ca telescopu nu pica dintr-o groapa luata.
Ridic-o pe cric si vezi daca sunt urme de ulei scurs din telescop.
Telescoapele mai noi sunt combinate, adica pe gaz dar au si ulei (Sachs spre exemplu, cele mai bune dupa mine vazut).
Scuze ca ma bag peste tine Silviusly, dar sa numai deschid alt thread ...
Am si eu o problema...Mi-am montat de curant niste arcuri vogtland cu amortizoare stock...cand e masina incarcata la denivelari parca este barca se balanseaza de 2 3 ori dupa ce iesi din zona cu denivelari ...Mi-au dat baietii niste sfaturi dar nu sunt 100% lamurit.
Am logan 1.6 16v din 2007. Poate sa-mi spuna cineva ce tip de telescoape am, pe gaz sau pe ulei? De curand am luat o groapa cam mare si am impresia ca daca apas cu mana pe o aripa din fata se balanseaza putin (e posibil sa fiu doar speriat).
In caz ca trebuie schimbat, as vrea sa stiu de care am, pe gaz sau ulei. Multumesc!
Amortizoarele originale la logan sunt pe ulei,cat sa pice asa doar dintr-o groapa nu cred,verifica mai bine sa nu fie altceva rupt...
................Mi-am montat de curant niste arcuri vogtland cu amortizoare stock...cand e masina incarcata la denivelari parca este barca se balanseaza de 2 3 ori dupa ce iesi din zona cu denivelari ...Mi-au dat baietii niste sfaturi dar nu sunt 100% lamurit.
Pai nu prea se pupa...
Amortizoarele stock si asa au o detenta mare (nu sunt deloc rigide) si nu pot face fata arcurilor mai tari.
De aia e bine la schimbarea arcurilor sa se puna si amortizoare pe masura/in cuplu, altfel uite...ai parte de surprize.
Ca si concluzie, iti trebuie niste amortizoare mai rigide decat cele stock.
daca masina ramane stock ramai tot pe monroe si din prisma pretului mai mic,iar daca vrei ceva sport mergi pe bilstein.io am bilstein b8 si sunt super multumit.
Amortizoare mai sunt si de la Kayaba( de astea ma gandeam pe viitor sa-mi pun, daca aveti astept pareri) sau sachs.
Bineinteles Monroe si bilstein sunt cele mai ieftine.
O intrebare:
Cand pornesc motorul mi se pare ca masina vibreaza prea tare, de la ce este?? bieletele antiruliu trebuie schimbate si o sa o fac la urmatoarea revizie, mai exista si o alta cauza??
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment