Cutie rezonator aer 1.6_16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie rezonator aer 1.6_16v

    Salutare!
    Va voi atasa niste poze cu o componenta a unui motor de pe logan 1.6 16v.
    Am cautat dar nu am gasit vreo denumire cu atat mai putin rolul pe care il are in functionarea motorului.
    Este un capac?!!
    Piesa iese din filtrul de aer si de el se leaga un cablu sau...?
    Astept un raspuns.
    Merci

    Stima
    Attached Files

  • #2
    In acea "cutie" se afla filtrul de aer propriuzis...mai exact elementul filtrant.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by valeriuciprian View Post
      In acea "cutie" se afla filtrul de aer propriuzis...mai exact elementul filtrant.
      Nu nu. Este o cutie, o alta cutie care contine filtrul de aer iar la capetele sale, ale cutiei cu filtrul de aer, se afla:
      1.La un capat -> motorasul "pas cu pas";
      2.La celalalt capat e legata aceasta cutie, de care nu stiu nimic si pe care am evidentiat-o in poze.
      Elementul filtrant si toate cele sunt mai sus.Cutia asta misterioasa e legata de ele.

      Comment


      • #4
        este cutia de rezonanta ... iti invarte aerul si il baga altfel in motor , si ii ia din zgomotul care il face motorul cand trage aerul .
        Daca o elimini o sa fie ceva mai zgomotoasa admisia .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Cum ma nu acolo e elementul filtrant la 16 volti?...da unde e?...asta e..daca-s invatat cu tractoarele
          sigpic

          Comment


          • #6
            cam pe acolo...

            Am intrebat si eu candva la service de cutia aia, si mi-au raspuns ezact ca nea cristi
            Attached Files
            sigpic42.453.149

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cristi_Xp View Post
              este cutia de rezonanta ... iti invarte aerul si il baga altfel in motor , si ii ia din zgomotul care il face motorul cand trage aerul .
              Daca o elimini o sa fie ceva mai zgomotoasa admisia .
              Am inteles.
              Merci!Mi-a mai spus cineva ceva de genul...atenuator de zgomot sau cv
              Acum, ca stiu cum se numeste exact ar trebui sa gasesc pe la parcurile astea de dezmembrari.Nu vreau sa iau nou ca la urma urmei e doar o cutie...

              Stima

              Comment


              • #8
                poti sa n-o pui deloc
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by hriberiu View Post
                  cam pe acolo...

                  Am intrebat si eu candva la service de cutia aia, si mi-au raspuns ezact ca nea cristi
                  Nea' Cristi stiee

                  Originally posted by valeriuciprian View Post
                  Cum ma nu acolo e elementul filtrant la 16 volti?...da unde e?...asta e..daca-s invatat cu tractoarele
                  Elementrul filtrant e mai sus si mai in stanga.Se observa foarte bine cutia care-l contine si pe el in poza pusa de hriberiu.

                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  poti sa n-o pui deloc
                  Unui prieten i s-a crapat cutia aia si m-a rugat sa ma interesez.
                  Daca zici ca motorul se aude mai zgomotos fara cutia asta si cum benzinarul tre sa fie silentios, ma gandesc ca ar fi de preferat sa fie acolo.

                  Stima
                  Last edited by Daciaa1; 13 May 2011, 22:16. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Pusa pe un stand Dyno, curbele de putere si cuplu vor fi usor diferite, cea de cuplu in special, foarte posibil la ture mici sa aiba cuplu ceva mai mic. In practica nu stiu daca simti lipsa ei, in afara de partea cu zgomotul.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      eu am incercat fara camera aceea de rezonanta si se simte drastic lipsa ei mai ales pana in 4000 ture foarte lenesa dar se poate si modifica ceva la ea sa cresti putin cuplul in ture mici. si de zgomot...face senzational fara ea parca e un monstru

                      Comment


                      • #12
                        @b 13 dhp - nu cred decat faptul ca devine mai zgomotoasa ..in rest.....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by b 13 dhp View Post
                          eu am incercat fara camera aceea de rezonanta si se simte drastic lipsa ei mai ales pana in 4000 ture foarte lenesa dar se poate si modifica ceva la ea sa cresti putin cuplul in ture mici. si de zgomot...face senzational fara ea parca e un monstru
                          N-as prea tinde sa cred ca poate modifica in vreun fel performantele motorului cutia aia.De zgomot stiu ca e mai zgomotoasa fara cutia de rezonanta, dar nu are nicio relevanta asta.
                          Plus ca motorul de 105 CP nu mi se pare ca reprezinta, in mod direct sau indirect o masina sport, care sa faca "ca un monstru pe sosea".E un motor ceva mai puternic, care iti permite un cuplu de putere atunci cand ai nevoie de el...si atat!
                          Din punctul meu de vedere si in principiu despre asta e vb la tot ce zic aici...
                          Vrei masina sport, vrei cu adevarat zgomot si putere atunci vb macar, macar de la un 200-250 CP in sus, ceea ce probabil inseamna multi bani sau multe investitii.
                          Daca la 105 CP e sport, la 200 e super sport, la 500 e avion cu reactie?!

                          Comment


                          • #14
                            eu merg de 4 luni cu acea cutie scoasa. consuma si trage absolut la fel si sus si jos.
                            difera doar zgomotul care este absolut bestial. la 2000 cu pedala jos urla tare rau si dispare treptat odata cu urcarea in ture a motorului. pe tr 5 si 4 este deranjant.

                            curba de cuplu daca difera difera din cantitatea de aer care o inghite motorul. mai mult/putin aer inseamna mai multa/putina benzina. consumul ar trebui astfel sa varieze si el dar a ramas absolut la fel

                            cam asa arata inauntru. eu am desfacut cutia si am inlocuit o cu o tzeava.

                            Attached Files
                            Last edited by alessandro; 28 May 2011, 09:39.

                            Comment


                            • #15
                              ideea e ca daca e scoasa, sa ramana tubulatura care trage aerul din spatele farului. de acolo e mai rece. daca il trage fix de deasupra motorului, sau e scoasa tubulatura de tot, e normal sa piarda din cuplu pt ca trage aer f. cald.
                              internal combustionizer

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google