Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • a zis cineva de oprit motorul? am zis de luat contactul. normal ca nu-l poti opri, ar insemna sa-ti inghete rotile fata la 80-100 si nu e deloc placut. imi cer scuze daca n-am fost destul de clar, asa ca: turatia motorului nu va fi zero cand iei contactul, dar se aprind martorii din bord si de smucit nu smuceste nimeni. faptul ca ai vazut tu ca turatia scade treptat si motorul nu moare ca bezmeticul, are explicatie in configuratia axelor cu came, sa vezi ce overlap ai, deci regimul ala de compresor e aproape de un zero mic de tot...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • @Seba
      Citesc si ma minunez. Cum sa vorbim de oprirea motorului din cheie si utilizarea motorului pentru incetinirea masinii sau chiar oprirea ei???
      Trebuie sa te gandesti ca motorul la turatie "zero" inseamna ca si rotile au turatie "zero"
      De altfel ar trebui sa te gandesti de ce nu aplica nimeni "metoda" la care faci referire?

      Comment


      • Mai ioane, motorul se invarte doar ca nu are scanteie. Piesele interne se misca, deci fac ceva rotatii, insa nu sunt actionate de combustie ci de rotile motoare, care la randul lor sunt actionate de forta centrifuga, adica invers fata de ce face motorul de obicei (invarte rotile, in cazul de fata el fiind invartit de roti).
        Inteles acum?

        Comment


        • Eu ma opresc in discutia asta - este demult off-topic. Faceti voi urmatorul experiment: la 80 km/h (in treapta 4 sau 5 - alegeti voi care) luati picioarele de pe toate pedalele si simultan opriti motorul din cheie. Dupa aia veniti si scrieti aici cum a fost si ce s-a intamplat. (personal v-as sfatui sa nu faceti experimentul asta)

          Comment


          • bordul e oprit, masina merge in continuare, poti folosi volanul, insa nu si frana... cel putin nu foarte mult timp.
            pentru a porni motorul fara a da la cheie, puneti contactul, bagati intr-o viteza(corespunzatoare) si ridicati usor pedala de ambreiaj .
            personal va recomand sa faceti acest test oricand si oriunde pentru a mai invata una alta despre masini...
            Last edited by Pigoo; 19 February 2011, 01:29.
            sigpic

            Comment


            • Pai nu, sa lase "frana de motor" pana aproape sa opreasca masina, sa vada ca inainte de oprirea totala a masinii - nu-i deloc placut sa simta smuciturile. Sub 20 km/h cred ca va fi destul de nasol.

              La 80 km/h nu-i nici o problema sa porneasca motorul in treapta 4. ("impins")

              Comment


              • deci bagat in viteza, nu pe liber .
                acum am inteles.... nu cunosc fenomenul .
                continuati
                sigpic

                Comment


                • Pai simplu mai Ioane....arborele cotit este raspunsul.

                  Comment


                  • azi am facut eu o "ghidusie" si al 60 in tr3 am luat contactul. masian s-a franat, insa nicidecum brutal. si da, in tr3 e efectul mai puternic decat in tr5, dar nici pe departe nu se smuceste si se scutura masina sau va dati peste cap. no way, oprirea in loc e la fel ca si cum iti moare motorul, ba chiar mai lina, pt ca nimeni nu se chinuie sa dea scantei si benzina unui motor "pe moarte", ca-n cazul in care ai contactul pus. si da, am scris mai multi tone de offtopic, asa ca sa revenim la consum, nu mise pare o idee rea
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Adica la fel de lin ca si atunci cand ti se rupe cureaua de distributie in mers
                      sigpic

                      Comment


                      • cel mai mic consum afisat de CB a fost de 5.5, iar cel mai mare la inregistrat iarna asta 8.8

                        Comment


                        • consum

                          salutare. e primul meu post, va rog sa nu ma certati prea tare. am un logan ph2, 1.6 16v, laureate din iunie 2010. am contul pe acest forum de inainte sa am masina, am citit pe aici si mi-am facut o parere din ce ati scris voi pe aici. pana azi am facut cu masina exact 14950 km . am facut odata dus intors drumul Galati-Milano. nu mai am datele (consumul, viteza, distanta de la dus) dar le-am notat pe cele de la intors. in romania alimentez numai de la petrom cu benzina de 95. in italia am pus numai de la esso, iar in restul tarilor nu mai tin minte. traseul a fost: milano-venezia-trieste-zagreb-pecs-szeged-arad-sibiu-brasov-onesti-galati; sper ca mi-am amintit bine. asta se intampla undeva la inceputul lui noiembrie. cred ca am mers undeva in jur de 30-40 de ore, nu mai retin exact, non stop, am fost 2 persoane in masina, cand unu dormea celalalt conducea si invers. nu ne-am oprit decat sa mai mancam si sa mai lasam masina sa mai respire de vreo 2 ori. in afara de noi doi am mai avut masina cam plina cu bagaje adica portbagaju plin si in spate pe bancheta si pe jos cateva genti. cand am ajuns pe cb imi arata asa: benzina consumata in total 144L, consum mediu 7.5L/100km, distanta parcursa 1899km, viteza medie 75,6km/h. nu obisnuiesc sa conduc cu frana de motor, desi vad ca ar fi mai bine sa o fac. nu am scos niciodata consum mai mic de 6.5-7, asta in afara, in oras niciodata mai mic de 8,7.

                          Comment


                          • parlex la mine consumul cel mai mic extraurban a fost 6.2 - 6.5 si urban sta cam la 7.8 - 8,2. masina o am din MAI 2010 / si am 9400 km. deci prea departe nu esti , acum depinde si de stilul de mers ;) numai bine
                            Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                            Comment


                            • Vorbind de consum pot spune ca in Bucuresti intre 10litri si 11,5litri in conditiile in care nu dezapazesc masina niciodata sau vara nu opresc aerul conditionat. Pe un drum Bucuresti, Slatina, Craiova, Budapesta, Wiena si retur cu mers interior Wiena vreo 300km si Budapesta doar in traversare si vizitat putin am avut consum de 7,5litri. Conditia a fost ca nu am depasit 110km dar nici nu am mers mai putin de 80km/h in localitate.
                              :flower:B 96 RFB:flower:
                              :dirol:

                              Comment


                              • eu nu stiu cum reusesc unii iarna 8.8 la mine pe gerurile care au fost s-e stabiliza pe la 9.5 9.8 in Bucuresti

                                si nu m-am dat la ea cand era rece, chiar pana nu facea 4 linii
                                Last edited by RADU 1.6 16V; 27 February 2011, 23:01. Reason: Automerged Doublepost
                                Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google