Problema Pornire Motor 1.6 16v Megan I

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pornire Motor 1.6 16v Megan I

    Nu ma pricep foarte mult in mecanica, asadar am o intrebare: Un prieten are o problema cu acest motor 1.6.16v de pe megan I (2002), asemanator cu al loganului din cate am vazut (stiu ca imparte multe motorizari comune).
    Problema principala reprezinta pornirile, porneste la a-4a , 5a cheie. El a observat ca sunt probleme mai ales cand este motorul racit, pe distante scurte si multe porniri cica nu sunt probleme.
    El a schimbat acum 6 luni senzorul de pe volanta, a mers bine o perioda si iar face probleme, ce propuneri aveti? E normal sa il schimbi asa intruna ca pe "consumabila"?

  • #2
    Orice senzor defect lasa in urma o eroare pe calculator,deci obligatoriu trebuie stearsa aceasta eroare.

    Comment


    • #3
      Porneste la a 5 a cheie inseamna ca invarte motorul de 5 ori si porneste sau ca da de 5 ori la demaror si porneste ?

      Comment


      • #4
        porneste la a 5-a cheie inseamna ca da de 5 ori la demaror, logic nu?
        Florinele, eu sugerez sa mergeti cu masinuta in service.

        Comment


        • #5
          Intreb pentru ca la altii am auzit ca a 5 a cheie inseamna ca a tinut continuu la demaror pana a invartit de 5 ori.

          Comment


          • #6
            Filtrul de benzina cand a fost schimbata? Are clapeta electronica cu pedala de acceleratie? Senzorul de axa cu came-defect mult intilnit la megane si bobinaj de inductie.

            Comment


            • #7
              are senzor de axa cu came la megane 1 ? )
              Ala e doar la megane 2 .Sa nu mai vorbim ca ca motorizarea asta are 4 bobine in capul pistonului...nu bobina.
              Last edited by Cristi_Xp; 26th May 2013, 11:45.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Acum o luna a facut: schimb de ulei,schimb filtru ulei si benzina, deci pica asta cu filtrul.
                Erorea a fost scoasa, senzorul a fost inlocuit in servis si implicit a rezolvat si eroarea din soft acum 6 luni, dupa cum am spus.
                De 5 ori invartea cheia in contact, de fiecare data invartea demarorul 3-4 sec ca sa fiu mai exact .
                Ma indoiesc sa aibe clapeta de acceleratie electronica, totusi este model din 2002.
                Last edited by florinel92; 26th May 2013, 14:57.

                Comment


                • #9
                  Cheia de contact schimbal cu celalalt, poate primul care o foloseste e foarte uzat si e posibil sa nu recunoasca, ca idee. Cel mai bine ar fii pe tester pus.
                  Cristi_XP: sigur ca 4 bobine are dar e destul de intens intilnit ca defect. Daca distanta de electrod incepe sa fie mai mare de 1 mm la bujie se duce bobinajul(mai era si un lot). Scuze daca nu m-am pronuntat corect.

                  Comment


                  • #10
                    bobinele sagem parca erau cu probleme sau sagem sunt astea de acu,nu mai stiu sigur,oricum pe megane 1 era o problema cunoscuta cu picatul bobinelor,dar daca e picata,e picata si va merge in 3 ,nu cred ca ar face figuri doar la pornire.Pe logan sunt deja altele...
                    Daca e senzorul de pe volanta, daca tii vreo 10 sec la automat ar trebui sa o ia,desi ala se strica mai rar,la interval de cativa ani.Astea mai au o problema cu imobilizatorul ,majoritatea nu-si mai recunosc cheia si sa nu fi patit sa se fi udat prea tare bujiile,chestie care iar merita verificata.
                    Mai o chestie care merita verificata e daca porneste mai bine cu pedala de acceleratie calcata un pic...
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by florinel92 View Post
                      El a schimbat acum 6 luni senzorul de pe volanta, a mers bine o perioda si iar face probleme, ce propuneri aveti? E normal sa il schimbi asa intruna ca pe "consumabila"?
                      Daca a avut problema asta si ii facea FIX la fel atunci sunt aproape sigur ca tot de acolo e problema, dar spun asta in ideea ca a pus cel mai ieftin senzor(adica producatorul cel mai ieftin).
                      Ideal ar fi cand pica ceva sa punem o piesa originala, dar oem e mult prea scumpa de cele mai multe ori asa ca macar sa evitam sa punem cele mai ieftine piese.
                      Nu stiu la megane cum sta treaba insa la multe masini daca iei cele mai ieftine piese se strica mult mai repede decat banuim. Chiar si cateva luni. Si aici intra cam toate piesele, inclusiv bascule, bielete, debitmetre, senzori motor, termostate etc
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • #12
                        Cristi_Xp - O sa incercam si ce ai zis tu.
                        bossake - si eu suspectez iar senzorul, o sa incercam variantele de mai sus si sa il curatam, daca nu se rezolva, va merge in service.
                        Azi a incercat sa o porneasca si a dat vreo 15 minute la automat, si a lasat-o balta pana la urma, se grabea la servici si nici nu vroia sa dea bateria peste cap.

                        Comment


                        • #13
                          A rezolvat problema, a fost sarit mufa de la senzor, si a fost lipita inapoi.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google