Chiulasă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    L-am luat de la o cunoștință care are dezmembrări. De-aia a dat și cu spray pe șuruburi, să nu se umble în el, in caz că nu merge, il duc înapoi.

    Comment


    • #17
      si manopera , ditributie , acte rar ? baietii astia si-au uscat gura de pomana ?
      acum ramane sa te zgarcesti la tarate si sa pui bobinele vechi (care mai mergeau)...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #18
        pune doar chiulasa de pe motorul cumparat, pastrezi seria/blocul tau original si nu mai umbli la r.a.r.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Motorul a fost montat, a fost schimbat si kit-ul de ambreiaj, distributie, ulei, filtre, bobine, bujii. Functioneaza perfect, cel de la care l-am cumparat a zis ca are 21 000km, la cum se aude motorul si cum merge, pare sa fie adevarat. Sper sa nu fie probleme cu el. De omologat, le-am trimis email celor de la RAR si nu au mentionat nimic de acte, le-am spus ca l-am luat din dezmembrari si nu am factura pe el. Am facut deja 1000 km cu el si merge impecabil. Toata afacerea a costat 3500 de lei. Revin cu un reply dupa omologare. Numai bine !

          Originally posted by Seba View Post
          pune doar chiulasa de pe motorul cumparat, pastrezi seria/blocul tau original si nu mai umbli la r.a.r.
          Mecanicii au zis ca daca tot am motorul ăla bun, să nu se apuce să îl desfacă, "ce e strâns de fabrică nu face niciun mecanic''.

          OffTopic:Cumpara cineva motor, 125 000 km, fara chiuloasa?
          Last edited by KaTaMCV; 3 May 2017, 23:41. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Si in fabrica tot mecanici sunt...si ingineri ;)

            Motorul tau e bagatela....daca as avea nevoie l-as lua cu chiulasa cu tot, as reface fara probleme filetul la bujie...

            Ma bucur ca a iesit bine....sa o folosesti fara incidente!

            Comment


            • #21
              KaTa, atata timp cat in manualul de service se specifica pentru aia din service-uri ce suruburi, in ce ordine si la ce cuplu trebuiesc stranse, cu poze, cu chestii cheie de verificat inainte de asamblare dupa reparatie, nu vad nici o problema, atata timp cat respecti instructiunile. da, 'ne afanel din colt strange el cu cheie de teava "la mana" si o fi bine...unul care nu-si bate joc de munca lui si de piesa clientului, face ca la carte si iese lucru calumea. in fine, bine ca s-a rezolvat si ca masina merge impecabil.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Încă nu am omologat motorul, dar sunt în mari dubii. Motorul de megane 2 2.0 16v nu ar merge montat în locul ăstuia?E vorba de cel de 136HP. Puterea nu depăsește cu 40% puterea inițială. Eu având MCV am cutia JR5, stiți cumva ce cutie e la acele megane-uri?
                Vreau să știu dacă se poate monta doar cu schimbarea ECU, altfel nu mă arunc în investiție foarte mare

                Comment


                • #23
                  Nu vei putea omologa official pe Logan decat motoarele care au fost puse pe Logan


                  Deci si un amarat de 1.6 16v daca e de pe megane/clio/etc si seria nu a fost pusa pe logan, nu ti-l vor omologa


                  Neoficial......poti pune multe

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google