Problema Telescop ! CRED!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Telescop ! CRED!

    De cateava zile loganul meu a inceput sa scoata un zgomot ciudat la roata stanga(roata care a fost lovita , bracata la maxim). Pai... Totul a inceput asa... Taicamiu a plecat la bunica'mea si la intoarcere unu cu un matiz l'a lovit in roata stanga bracata la maxim spre stanga ! Daune : janta bulita, roata statea stramba ! Am mers la service (pe casco) si baietii au vopsit aripa care era f putin julita, au inlocuit janta, si au schimbat amortizorul care zic ei era stramb si de aceea statea roata stramba spre interior la partea de sus( ca la mercedesurile alea cocosate la care rotile nu mai sunt paralele) in sfarsit am luat masina de la service si totul mergea brici, asta pana acum 3 zile cand la fiecare groapa si fiecare denivelare se aude un sunet.. Ca si cum nu as avea telescopul bun (poc poc) parca loveste un metal in caroserie cand iau o groapa ! Ce sa fie oare? la un coleg cu audi se aude lafel dar sunt capetele de bara de vina ! Sa fie si la mine aceeasi problema ? Intreb sa stiu cam care ar fi cauzele... Sa ma duc sa le zic... Dobitocilor de la service ! Ca parca vad ca ma duc acolo si zic ca nu are nimic ! Si ea troncane ca dracu! Multumesc anticipat!

  • #2
    Pai mergi in service si ii urci in masina pe destepti si le arati ca bate roata,dupa cum zici tu bate cam tot timpu asa ca nu poate sa zica ala ca nu aude nimica,daca neaga ceva il dai cu capu de bord)....Le zici cum sta treaba ca ai fost la ei cand te-o lovit ala si ca ti-o schimbat telescopul ca asa o zis ei ca ala e de vina, si dupa cateva zile a inceput sa iti bata la roata unde ti-or umblat ei si bate incontinuu,(si le spui sa se uite pe la roata unde bate sa vada ce trancane) nu stiu daca nu dupa ce scoti masina din service trebuie sa-ti de-a o garantie de cateva luni pe lucrarea care au facut-o!
    Daca ma insel sa ma corecteze cineva care stie ceva legat de chestia asta!
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu stiu daca si loganul are dar parca la megane are ceva rulment sau bucsa in capul telescopului si aia se cam aude cu pocnituri in habitaclu cand e dusa.......Ridico pe cric si misca sus jos stanga dreapta si vezi sa nu fie de la articulatii..........Daca nu ori telescopu ori planetara!!! Bafta
      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

      Comment


      • #4
        Deci asa... O sa verific... Treaba e ca nu se aude numai in habitaclu... De afara face ca o caruta tronc tronc tronc . O sa merg la service il iau pe unu dintre ei si il plimb prin cele mai "adevarate" santuri... Poate asa aud si ei sunetul ala ca si cum "se rupe" masina . Planetara nu cred sa fie... Ca pe viraje nu face si nici pe asfalt... In schimb cum iau o groapa cat de mica ... E durere ! mai astept sfaturi

        Comment


        • #5
          S-ar putea sa fi uitat sa-ti monteze partea dintre amortizor si interiorul coloanei amortizor. O alta cauza ar fi nestringerea la cuplu a piulitei amortizorului, pe coloana sau pe semipunte.

          Comment


          • #6
            Am ajuns azi la service cu ea.. Asta dupa ce am ramas pe drum... Si am chemat platforma, deoarece imi iesise partea aia din mijloc de la etrier si nu se mai invartea roata ! Cand am ajuns acolo ce sa vedem ... SURPRIZA .. Mesterii uitasera sa puna suruburile alea... De 8(cred) care se prind la etrier acolo, si asta zdranganea si batea ca toti dracii... ! Au ramas aia muti... Seful lor(patronul serviceului) se innegrise la fata isi cerea scuze si incerca sa se scape... Am plecat.... In gandul meu duceti'va drq cu serviceul vostru...

            Comment


            • #7
              Nu esti singuru care pateste asa ceva.A mai patit un prieten acelasi lucru,au uitat sa ii prinda un surub la etrier,si acelasi lucru am patit si eu dar nu intr-un service dacia,a uitat sa imi stranga ceva piulite pe la capatul de bara,si tot asa poc poc ,si cand franam.Am mers la el inapoi ,mi-a zis ca e capatu de bara,am schimbat pe ambele parti pauza,si atunci l-am bagat sub masina .Pune-i sa plateasca platforma,suna la VC fa scandal poate primesti ceva,ca ma indoiesc ca o sa ai nervi sa ii dai in judecata,desi ar merita.Ce mi se pare ciudat,de ce nu s-au dat a inlocuit ambele amortizoare,pentru ca nu poti circula cu unul nou pe o parte si unul vechi pe cealalta.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Sunt de acord cu ce zice cristi, da mail la vocea clientului(sau suna la ei)si fa-i de tot rahatul si pe cei care ti-au umblat la masina si au uitat sa isi faca treaba pana la capat si pe cei care au serviceul de kkt cu tot cu mesteri lor minune!
                Pfff...Pai ba frate adica sa mergi la service si sa ti se blocheze roata si sa ai probleme,de la simplu fapt ca au niste dobitoci de oameni in service,nu se poate asa ceva, daca erai pe drum mergeai undeva in concediu eu stiu la tara si ti se intampla chestia asta pe drum,cine stie ce se putea intampla!
                Niste incompetentii frate totii dintre ei,eu vad si la mine in oras tot felu de specimente de mecanici(ii vezi dupa fata cum arata,ca nu ai nici o treaba)si ti-e groaza sa le dai masina pe mana lor!!Varza
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Daca au lucrat bine si au montat totul corect, capatul de bara e problema.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Inuman ce ai patit.
                    N-ar fi o problema ca meseriasii de acolo sunt limitati la intelect, dar n-au pic de pregatire in domeniu ....

                    Comment


                    • #11
                      Sincer... Deja mi'e scarba... Si nu vreau sa ma mai stresez... Azi 5 au venit sa ma intrebe ce are masina dar nici unul nu a pus mana sa faca ceva... Dadeau vina unu pe altul... "ca eu lucrez la un clio" , " ca ala comanda nu stiu ce piese"... Am stat 4 ore acolo pana a venit cineva sa se uite la masina... Si era treaba de 10 minute ! Cand am vazut suruburile am zis multumesc lui Dumnezeu ca e doar atat si ca plec de aici ! Bineinteles ca intre timp ei incercau sa ma convinga ca atunci cand au schimbat telescopul si au verificat directia si bucsele ei nu au umblat la etrier si tot asa... Cand vezi asa oameni ametiti... Parca iti vine sa o iei razna ! Nu le'am mai zis... Ce se putea intampla daca aveam viteza... Ca oricum ei o tineau pe a lor ca nu au umblat la etrier... Seful lor era mai realist si s'a resemnat cu ideea ca are niste angajati incompetenti(cred).

                      Comment


                      • #12
                        Doamne....Puneam mana pe tzeava si ii intindeam pe acolo....
                        am lucrat si lucrez in domeniu si doamne fereste daca am mai auzit de asa ceva....

                        Comment


                        • #13
                          Nici ei nu au auzit... Numai ca ei nu au auzit ca atunci cand pui un etrier , trebuie sa strangi niste suruburi... Pe care ma intai trebuie sa le pui ca sa ai ce strange !

                          Comment


                          • #14
                            Ce te miri, frate?
                            Cand am fost la prima revizie (2007), un mecanic m-a luat tare si cam de sus: "de ce ati umblat la bord? vreti sa pierdeti garantia?"; am zis ca n-am umblat, dupa care a reiesit ca individul nu isi dadea seama ca e versiunea prestige (singura pe atunci care avea ceasuri pe fond alb etc.).
                            La a doua revizie (2008) un alt supermester mi-a pus numai 3 litri de ulei in loc de 4,5. Habar nu avea ca la 16V se pune mai mult. Noroc ca am intrebat inainte de a pleca...
                            Martinel rules!

                            Comment


                            • #15
                              pai asa prefer sa ma duc la revizie si sa platesc doar piesele si o fac eu, mai repede si mai bine ca meltenii din service...
                              oricum aici este din nou o problema veche...conducerea unitatilor care prefera angajati slabi, chiar ucenici pe salarii mici si care fac treaba de mantuiala.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google