Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da fac si 1200 de km pe saptamana. Chiar daca nu umblu zi de zi doar loganul.
    Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
    Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

    Comment


    • Originally posted by Atenza View Post
      Bai Ceachy. Lasa-ma cu plinul tau lav4,5 zile. Ai motor de 4.4 V8? Sau mergi cate 600-700km pe saptamana. Ia diesel fratiOAre. Recomand citroen/peujeot sau opel. Nu vw

      Viteza amintita mai sus este posibila. Doar la avioane supersonice...

      La toti se reseteaza din senin.mie cel putin saptamanal.
      Cum de nu a sesizat dl. Iancu si expresia "Bai..."???
      Si nu "la toti se reseteaza"...la mine nu s-a resetat NICIODATA, asa, de nebun.

      Comment


      • Cand se reseteaza computerul de bord sau liniutele de la apa cresc aiurea in functie de consumatori => E de la firul - (minus), ala de baterie.

        Se rezolva simplu:
        1. Daca e in garantie sesizezi problema si va fi firul inlocuit cu unul mai gros ( La mine s-a inlocuit cu unul la fel si am aplicat solutia 2, prea buni astia din service).
        2. Iei un cablu gros (din dedeman, hornbach...) si cu niste papuci dinaia de cupru rotunzi. Faci 2 bucati si pui in paralel cu cel de origine (il dublezi ca idee).

        Si hai sa trec si o solutie 3. Vezi poate a oxidat la cablul original (desfaci si dai cu spray de contacte). Tot solutia 2 e sfanta, asta a 3-a tine dar nu se stie cat.

        Cum facea la mine inainte sa implementez solutia:
        Cand pornea gmv-ul daca aveam aprinsi multi consumatori (cand ies din bucuresti si afara e ceata imi curat farurile,proiectoarele si stopurile) se ducea din 4 pavele -> in 6 pavele. Turam putin si hopa 4 pavele sau inchideam din consumatori si hopa 4 pavele... altfel aveam 6 pavele la apa. Dupa montarea cablului problema a disparut.

        Caut si niste poze ca sa va arat cum am facut eu. (am pus de la bateria la caroserie (ca originalul) si de la blocul motor la un surub la carcasa bateriei (cablul original duce undeva pe la cutie si e greu de facut asta fara elevator)
        Operatia asta am facut-o acum 4-5 ani.

        Comment


        • "Bai..." nu cred ca este o expresie jignitoare, defaimatoare de natura a crea vreun sentiment de inferioritate sau de complexitate.
          Cat despre Dl.Iancu, ii urez sanatate.
          Si da se reseteaza!

          Comment


          • Totusi....este cam mare consumul dupa parerea mea.....

            Comment


            • La pornirea la rece , in primele 2-3 minute, imi creste si scade relantiul de nebun. creste pana spre 1500, scade imediat la 1000 iar creste iar scade.
              ca si cum as tura-o eu.

              a mai patit cineva asta? imi aduc aminte ca mai facea si in primii ani, dar facea fff rar, acum parca face mai des.

              1.6 16v euro4, 2007, 67,000km
              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

              Comment


              • La Euro4 ai acceleratie pe cablu si motoras pas cu pas (MPP) care regleaza relantiul. Parca de la Euro5 e clapeta electronica, fara MPP pe Logan.

                La tine problema poate fi MPP (e murdar, merge curatat) sau garniturile de la admisie, in special cea dintre clapeta de acceleratie si admisie (nu cea dinspre cutia de aer, aia nu prea conteaza).

                Desfa acolo, curata MPP cu spray de curatat carburatoare, da clapeta jos si pune silicon pe garnitura mai mica dinspre galerie si scapi de problema.

                Comment


                • Probleme Ciudate Relanti 16v

                  Salutari si La Multi Ani tuturor!

                  Scriu destul de rar pe forum dar il citesc aproape zilnic. Insa, mai nou, ma confrunt cu 2 probleme:

                  1. Relantiul la 16V nu vrea sa se mentina cand sunt mai putin de -10 grade. Simptome:
                  - porneste normal chiar si la -25 de grade, relanti 1200 si scade pana la 780, apoi plec de pe loc.
                  - ajung la prima intersectie, stop etc., scot pe liber, se opreste. Pornesc iar, daca nu apas acceleratia, se opreste.
                  - ajunge apa la 2 liniute, las pe liber, merge balbait, in 400-500 rotatii.
                  - ajung la 4 linii, totul e normal.
                  - mers in service, verificat, diagnoza etc., totul e normal. Au spus ca nu stiu ce sa ii faca. Ar trebui sa desfaca tot ce tine de electro si admisie motor si sa ia prin incercari, ceea ce nici ei nu mi-au recomandat.
                  - bateria e originala de fabrica, 6 ani, iar bujiile au vreo 20k km.

                  Mentiune: in vara, schimbat motoras pas cu pas din VDO in MD (aftermarket) la reprezentata. Motiv: scapat pe jos in timpul curatarii, miezul ceramic spart. Pana acum, a mers perfect. A venit frigul mai zdravan, nu mai e totul perfect.


                  2. Temperatura apa.

                  Stiu ca sunt multe posturi pe tema asta, dar nu regaesc situatia mea. Problema:
                  - afara -5...-10 grade sau mai mult. Apa 4 linii. Mers bara la bara, sare la 6 linii, porneste ventilatorul. Dupa 30 secunde revine la 4 linii si se opreste ventilatorul. Situatia e identica si daca stationez la relanti mai mult de 5 minute.
                  - Acum 8-9 luni, schimbat cu ocazia distributiei: curea, role, pompa apa, antigel, accesorii, termostat, capace axe cu came, curatat borcan. De atunci problema.
                  - aerisit de 2-3 ori.

                  Ce are?? Termostat gresit pt aceasta motorizare? (nu e original de fabrica, e Calorstat) Aerisire proasta? Sensor stricat?
                  Last edited by teodormircea; 8 January 2015, 22:04.

                  Comment


                  • teodormircea, la prima ta problema motorasul pas cu pas e de vina. Pune unul de calitate.

                    Comment


                    • Merci de sfat!

                      Daca achizitionez un VDO nou, si il montez asa cum vine el in pachet, fara sa misc tija, este nevoie de ceva calibrare electronica? (ca sa nu mai trec prin service)

                      Comment


                      • Păi la prima problemă..curată MPP-ul sau cumpară unul de origine.
                        A doua problemă, schimbă termostatul tot cu unul de origine.
                        Ție ți se blochează pe inchis si deaia sare temperatura la 6 linii pe gerul ăsta.
                        Dacă rămânea blocat pe deschis, vedeai doar 2 linii in bord.

                        Iar tu @Bossake..curăță și tu Mpp-ul. Eu așa am facut acum ceva timp si nu am mai avut problema asta cu fluctuația la relanti.

                        Comment


                        • Repet intrebarea: daca iau un MPP de origine si il montez fix cum iese el din ambalaj, cuplez mufa, mai trebuie ceva calibrari?

                          Am vazut pe net in jur de 250 RON, in service fara 650 nu discuta, de aia intreb. Nu vreau sa mai trec pe la service cu problema asta. Am trecut deja odata si m-or rezolvat de s-o spart.

                          @ temperatura: la asta m-am gandit si eu, ca nu e calibrat termosatul.

                          Comment


                          • Se calibreaza singur...
                            Poate la prima cheie nu isi mentine turatia si se opreste motorul daca nu tii piciorul pe acceleratie, dar la a doua cheie tii apasata pedala de acceleratie si mentii turatia mai mare ca sa se calibreze singur.
                            Cel putin asa am facut eu dupa ce am curatat motorasul si am umblat si la acea tija.

                            Comment


                            • Am gasit pe net urmatorul reper: 7700102539E, adica motoras pas cu pas original VDO+carcasa de plastic. Scrie ca e pt. Renault 1.4, 1.6, 1.8 16V. Dupa imagini, pare identic cu cel de pe Logan. Pretul e 80 ron, SH. Nou costa 650 Ron.

                              Ma poate ajuta cineva sa imi confirme?

                              Multumesc!

                              Comment


                              • Astia dau in Dialogys corp clapeta ( nu stiu daca MPP e inclus in piesa asta ) cod 8200 123 061 pret 356 euro .
                                Asa ca si 650 RON e un pret dubios de mic, dar 80 RON... ceva e in neregula la mijloc, nu se leaga ...

                                Si apropo de VDO ( asa zis original ) si la Logan 1.4 8v s-a multe tzepe cu VDO original de-asta ( alea erau chinezesti si de noi nu functionau ), poate aste de 1.6 16v or fi totusi bune... Pentru 80 RON merita sa te risti... Oricum unul original OEM pretul e prohibitiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google