Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu vreau sa ma laud(ca de obicei imi da barbosu' peste nas cand ma laud), a mea arata rau la exterior, dar momentan nu face zgomote dubioase si motorul se aude potolit.
    oricum, daca se iveste vreo problema categoric voi apela la specialisti si schimb cap coada.
    la fel cum spunea si colegu Dsign mai sus, si a mea e 1.6 16V e5 2011 aproape de final de an...deci au lucrat la calitate putin mai spre rau.
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • Esapamentul este identic la toate Logan-urile, doar ca la 16V este cel mai mult solicitat, atinge temperaturi inalte. La diesel-ul tatalui meu arata foarte bine pe cand la a mea a trebuit sa o sudez putin pe la jumatatea traseului, se detasase de suport si arata destul de arsa.

      Comment


      • 1,6 16v E5 55k km. Nicio buba cu toba. Doar culoarea aceea ruginie. Masina are 3,5 ani.

        Comment


        • Dupa un drum cu mers in mod frecvent peste 5000 rot/min, uneori la viteze de peste 160km/h, toba de mijloc si-a dat duhul . Se aude inauntrul ei ca si cum s-ar fi desprins ceva greu si joaca pe acolo, prin interior. Pe afara arata normal.

          In curand o execut cu una noua, de inox. Se pare ca sunt killer


          Am o intrebare pt cei cu K4M Euro5 : voua vi se limiteaza in a5a la 5500rot/min ?

          La mine nu vrea sa urce mai mult de atat pt ca se limiteaza electronic (asa cum se limiteaza in celelalte trepte la 6500rot/min). Am 195km/h pe ceas in 5500 treapta a5a si pare ca ar mai putea urca.

          Uneori se limiteaza si in a3a la 5500rot/min, dar in mod aleatoriu si NEAPARAT in depasire, phootooi...
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Nu stiam sa aiba senzor de pozitie levier....si oricum din cate stiu, in gama reno nu stie decat daca e treapta angajata (oricare) sau pe liber

            Comment


            • Da e limitata. Mie mi-a taiat gazul in a4a la vreo 170 km/h. Cu a5a am avut 200 pe ceas. A mers. De doua ori am facut testul asta. E limitata altfel incingi pistoanele. E un motor mic limitat.E bun pt romanica. E singurul lucru bun de pe Logan.

              Comment


              • ECU ala inteligent V42, are intrare de la senzorul de viteza...adica stie cu ce viteza se deplaseaza masina...parerea mea.

                cat despre limitare, nu am probat in gol si nici nu voi proba, in sarcina mi s-a limitat in treapta a doua, in treapta a treia nu mi s-a limitat desi am avut placerea de a depasi cu treapta 3 ajungand pana pe la 120km/h, dar nu am fost atent la turatie, eram atent la depasire.
                Last edited by mariannn; 29 June 2015, 13:27.
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • Originally posted by Archangel80 View Post
                  Da e limitata. Mie mi-a taiat gazul in a4a la vreo 170 km/h. Cu a5a am avut 200 pe ceas. A mers. De doua ori am facut testul asta. E limitata altfel incingi pistoanele. E un motor mic limitat.E bun pt romanica. E singurul lucru bun de pe Logan.
                  cred ca 16 volti e cel mai bun motor de pe logan. piztoanele nu se incing pentru ca au jiclerele de racire cu ulei.
                  am rupt pe genunchi K7M-ul tot A1 numai in blana cat a putut sa duca si la ala singura limitare e aerodinamica
                  nu stiu de ce dar cu MCV-ul imi e mai frica la viteza... ori de anvelope, ori de suspensie...

                  Comment


                  • Originally posted by skd_ozenel View Post
                    K7M-ul
                    cred ca ai vrut sa spui K4M.
                    Originally posted by skd_ozenel View Post
                    ori de anvelope, ori de suspensie...
                    dupa mintea mea e de suspensie, e inalta.
                    acus vreo 4-5ani, livram porumb fiert congelat pe litoral, depozitul era pe Sos.Alexandriei, in Bragadiru, IF si il livram in mai mutle mall-uri din CT.
                    era MCV 1.6 16V incarcat cu 400-450kg de porumb congelat. tragea biiine de tot adica alergam cu 140-160constant, recordul de timp a fost de 2.5ore buc-ct, pe atunci nu era autostrada terminata. cand ma duceam imi placea sa alerg ca statea bine, era racoare in masina, dar la intoarcere era enervanta, cand depaseam un tir ceva trebuia sa ma tin de volan, era instabila....nu mai zic de zgomot, era la fel de zgomotoasa si la dus si la intors.
                    Last edited by mariannn; 29 June 2015, 14:41.
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • mie mi se pare ca atunci cand e incarcata e mai silentioasa

                      pe de alta parte loganul, atat 1 cat si 2, are o aerodinamica din epoca de piatra comparativ cu masinile mai rasarite. de ex vad ca noul audi a4 are coef aerodinamic de 0.23 sedanul si 0.26 breakul....nu zic acu sa-l faca de 0.23 dar macar un 0.3-0.29

                      nu compar clasele dar totusi suntem in 2015, o modelare mai aerodinamica un pic nu cred ca e un capat de tara/pret mai ales ca nici nu e greu de facut, au surse de inspiratie peste tot, adica poate noul hyundai i20 (0.3 cx) de ex si e in aceeasi gama de pret insa e net superior loganului la toate capitolele
                      Last edited by cristi....; 29 June 2015, 16:27.

                      Comment


                      • Absolut corect cu privire la aerodinamica, cu precizarea ca la logan 2 cx-ul e sogur mai mare ca la logan 1... in schimb la 2 au mai atenuat putin zgomotul de rulare...or fi citit pe forumuri?
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • La voi se aude motorul in treapa a 5 a cu 60km.h?

                          Comment


                          • Originally posted by mariannn View Post
                            ECU ala inteligent V42, are intrare de la senzorul de viteza...adica stie cu ce viteza se deplaseaza masina...parerea mea.

                            cat despre limitare, nu am probat in gol si nici nu voi proba, in sarcina mi s-a limitat in treapta a doua, in treapta a treia nu mi s-a limitat desi am avut placerea de a depasi cu treapta 3 ajungand pana pe la 120km/h, dar nu am fost atent la turatie, eram atent la depasire.

                            Sa ne intelegem :

                            1. se limiteaza turatia, o sa va fac filmulet pe elevator.
                            2. stiu si eu ca nu are senzor de pozitie treapta de viteza, ca n-am Logan de ieri. Am desfacut si eu cutii de viteza si stiu ce e in ele
                            3. la mine se limiteaza tot timpul in a5a la 5500rot/min si cateodata, aleatoriu in a3a


                            In a3a ma deranjeaza sa se limiteze cand vrea ea la 5500, pt ca fix atunci ma bazez pe cuplu si putere, acolo trage motorisca bine. Ori daca ma prinde pe depasire, chiar daca sunt pe faza si-i dau rapid a4a, e infricosator, sport extrem as zice.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by mariannn View Post
                              cred ca ai vrut sa spui K4M.
                              am atat un MCV K4M cat si o berlina cu K7M


                              LE: singurul motiv de limitare din senin si fara motiv ar fi temperatura motorului.
                              dar nu vad de ce ar face si pe elevator asa ceva din moment ce sarcina e...0
                              pune un clip pe ea si uita-te la stari/parametri, etc. ia-o usor in urcare in turatie si vezi poate se modifica ceva cand se apropie de limitare. daca ai umblat la soft si de acolo poate sa fie, simte una alta si se protejeaza
                              Last edited by skd_ozenel; 29 June 2015, 18:30.

                              Comment


                              • Originally posted by skd_ozenel View Post
                                cred ca 16 volti e cel mai bun motor de pe logan. piztoanele nu se incing pentru ca au jiclerele de racire cu ulei.
                                Poti sa detaliezi cu acele jiclere ?
                                Last edited by prometheus; 29 June 2015, 18:37.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google