Logan 1.6 Mpi-85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Buna ziua sunt nou si pe forum si nou(l) unui proprietar de logan 1.6, 2009,64kw cred ca are euro 4 si am vrut sa intreb cine are acest tip de logan pe GPL sa intreb cum se comporta?, ce marca de intalatie a pus??, daca au scazut cu mult performantele? despre consum? despre evacuarea gazelor arse?..... vreu sa il pun si eu pe gaz si vreu niste pareri sugesti.....
    Va multumesc.

    Comment


    • #77
      salut,am si eu o broblema la caldura,nu baga cald deloc,am schimbat tot ce se putea schimba,mai putin masina,,caloriferul este fierbinte dar ea baga aer rece,,are cineva idee de ce??

      Comment


      • #78
        In cartea tehnica scrie ca distributia se schimba la 120 000 km la modelul asta.A riscat cineva pana la nr. asta de kilometri?

        Comment


        • #79
          Salut,
          Sunt si eu, de cateva luni, posesor de Sandero 1,6 mpi/85cp.
          Ceea ce pot spune este ca acest motor este din punctul meu de vedere numai bun pt. o asa masina...Pentru cineva echilibrat ce nu vrea sa faca "liniute", dar nici sa "doarma" este excelent la banii astia.
          Am ales Sandero pentru ca la banii de care dispuneam am luat o masina din 11/2011, o masina pe posibilitatile mele de intretinere cu piese noi si de origine si pur si simplu ma saturasem sa stau "pe jos" in vechea Nova gti sau in Ford Fiesta lu' fiica-mea.
          Acum vreau sa spun in legatura cu comparatia dintre 1,4 si 1,6: numai cine nu vrea nu recunoaste superioritatea celui din urma!
          Am ales sa ma alatur acestui forum deoarece cel dedicat Sandero este "mort" fata de acesta si deosebiri in afara de caroserie nu sunt.
          Cele bune!

          Comment


          • #80
            Presupun ca sandero este euro 4? Este diferenta sesizabila fata de 1.4 la toate capitolele. Daca era euro 3 era si mai zvacneata.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            sigpic
            The MVP

            Comment


            • #81
              La 85 cai e euro 5 , si e putin mai puturoasa .

              Comment


              • #82
                In comparatie cu Loganul lui socrul meu, Sandero meu este mai fasnet, dar am pus pe seama "tineretii". Loganul lui esta 1,6 mpi din 2008.
                Am inteles ca este diferenta numai la soft, a mea avand 62 kw, fata de 64 a lu' socrelu!
                Merita o remapare?

                Comment


                • #83
                  Cu "fasnetul" iti povestesc o mica intamplare, asta si vizavi de cei care nu cred ca are importanta modul in care se gestioneaza motorul.

                  Acum cativa ani am fost pana la Cluj (din Arad) cu un prieten (Logan 1.4 mpi) sa cumpere la gagica-sa o masina.
                  La intoarcere eu am mers cu masina lui, el cu masina cumparata.
                  Din dreapta nevasta-mea mi-a spus dupa o depasire "ce are ca merge infundata"...pana si ea a simtit ca nu trage ok.
                  Dupa 270 km (NU am facut raliu, consum pe bord 5,7%) am predat masina prietenului, dupa nici 5 minute ma suna "ce ai facut la masina mea ?? asta e alta masina! moama cum se infigee! moama ce repede urca in ture ! ce i-ai facut??"...

                  Vreau sa spun ca are importanta felul in care mergi cu masina, posibil si in cazul tau sa fie cam aceeasi treaba. Daca ai face schimb cu socrul, sunt aproape sigur ca dupa un timp masina socrului se va infige asemenator cu a ta (nu are treaba cu varsta daca totul e in parametri).

                  Cu remapatul tine numai de tine, discutiile sunt lungi si aici pe forum.
                  Tu stii ce asteptari ai dupa modificare si astfel e cam greu sa dai cu pararea, nu toata lumea simte si cuantifica la fel castigul dupa remapare.
                  Daca iti place mult asa cum e acum, las-o asa. Daca vrei sa simti o diferenta (minima!) de zvac, poate ca merita sa incerci (oricum nu afectezi nimic daca e facuta ok).

                  Cazul meu, dupa nici 9000 km rulati i-am schimbat mapa (cu limitare in 7000 rpm ) ) si de atunci am mai schimbat-o odata (cu limitare in 6300 rpm), imi placea cum merge stock, dar am spus ca daca se poate un pic mai mult, de ce nu.
                  In prezent la aproape 140000 km masina merge "ceas".

                  Km fara stres in continuare

                  Comment


                  • #84
                    Dupa ce am luat masina am vazut pe talon am 62 KW fata de de cei 64 de pe talonul lui socrelu...ce mai...orgoliul lucreaza si in consecinta ma gandeam sa-i fac o remapare!
                    Acu', dupa opinia ta, nu mai sunt asa sigur, daar parca ma "gadila"!!
                    Imi place masina, Sandero "orange", pretentioasa culoare, dar arata bine cand este curata!
                    Imi place deoarece la 4000 € , cat am dat pe ea, se misca chiar bine la 3500-4500 de turatii.

                    Comment


                    • #85
                      @ Spik La fel este si sandero proaspat achizitionat
                      Imi aduc aminte cu nostalgie de Solenta 1.4 pe care am avut-o ... ce vremuri.
                      Ai facut remaparea?

                      Comment


                      • #86
                        Sunt suficienti cei 85 CP disponibili la doar 5250 rotati pe minut, si cuplu de 135 NM la 3000 rotatii pe minut. Motorul nu necesita turatii excesive la condusul in regim normal.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google