Silentios Sau Nu.....?!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Silentios Sau Nu.....?!!

    Intrebare:
    Am 2000 de km pana acum,motor de 1.6 8v(primii 1000 km am mers pana in 3000rot/min) si am observat ca undeva intre 120 si 130 motorul devine zgomotos........se aude mai tare in interior......asa e mersul motorului sau trebuie sa-l caut la mecanic? Se mai "lasa" in timp? E prost antifonata? Daca capitonez capota se mai atenueaza? Dupa 130 parca devine mai putin zgomotos,n-am mers mai mult de 140 pana acum ca sa-mi dau seama cu adevarat care e diferenta dar intre 120 -130 e zgomotos.......

  • #2
    Clar nu e antifonata ca lumea, dar de obicei zgomotul creste in intensitate direct proportional cu viteza de pe la 120-130 in sus. Se poate antifonata dar efectele nu sunt extraordinare.
    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

    Comment


    • #3
      Nu e vorba de viteza, ci de turatie. Acolo rezoneaza motorul, nu cred ca are nimic.
      sigpic

      Comment


      • #4
        In acest sens am pus si eu intrebarea,adica daca acolo e un punct in care motorul "rezoneaza"?!.Intrebarea era pusa in comparatie cu ce aveti si cum se aude la voi
        Aveti dreptate,ar fi trebuit sa ma refer la turatie nu la viteza dar mi-a fost mai comod asa.............

        Comment


        • #5
          intre ~3300rpm si ~3700rpm face al meu de cand am luat-o. Am mai testat la inca 2 motoare 1.6MPI si fac la fel.

          Intre 3300 si 3700 se atinge varful de rezonanta si de asta e mai zgmotos; e normal sa faca asa.

          S.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #6
            E doar o problema de antifonare atunci...exista in reteaua dacia ceva de capitonat capota?Poate asa mai "tace" putin
            Am mai sesizat in stationare cu AC pornit o vibratie in caroserie/sasiu.Dupa 200 de km parcursi cu AC-ul pornit am observat ca nu se mai simte acea vibratie,probabil compresorul pana s-a rodat putin.........am inteles de la cineva cu un clio ca la fel face si a lui mai ales dupa ce nu-l foloseste o perioada.Cand e foarte cald cred ca-i normal sa fie mai zgomotos,lucreaza din greu atunci probabil
            Last edited by doru_2; 16 August 2009, 14:27.

            Comment


            • #7
              Exista pt peretele anti-foc, un capitonaj. Cel de capota nu te ajuta cu nimic.
              Cat despre compresorul zgomotos, exista thread separat, foloseste search. Ca un rezumat, avand cilindreea variabila, in zilele calduroase functioneaza la capacitate maxima, de aici si zgomotul de "drujba".

              Comment


              • #8
                Originally posted by doru_2 View Post
                Am mai sesizat in stationare cu AC pornit o vibratie in caroserie/sasiu.Dupa 200 de km parcursi cu AC-ul pornit am observat ca nu se mai simte acea vibratie,probabil compresorul pana s-a rodat putin.........
                acea vibratie apare de la GMV (Grupul Moto-Ventilator); cand ai AC pornit si stationezi (nu numai) sunt momente cand porneste GMV pe tr.2 si de aici vibratiile puternice. (iar in mers acesta se opreste deoarece racirea se face mai bine).

                S.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #9
                  N-am stiut ca are doua trepte la GMV,probabil de-aici acea vibratie........compresorul merge frumos,nu face ca o "drujba"(probabil inca nu...)doar vibratia aceea mi-a atras atentia.
                  "Peretele anti-foc".... imi cer scuze dar n-am mai auzit pana acum,probabil in spatele motorului pana la podul pedalier?

                  Comment


                  • #10
                    Am observat ca atunci cand stationez am un zgomot ca de tractoras cand este motorul pornit si cutia pe liber,cum apas ambreiajul dispare zgomotul respectiv,am fost la reprezentanta la doua luni dupa ce am cumparat-o,si mi s-a spus ca este un zgomot tehnologic(ciudate zgomote) si de 3 ani jumate am acelasi zgomot(tehnologic) si asta fara AC pornit.cateodata am senzatia ca am motor Diesel,acest zgomot dispare odata cu plecarea de pe loc.
                    Referitor la motor peste 3000 ture devine progresiv foarte zgomotos,la banii pe care i-am dat pe ea puteau sa o insonorizeze ceva mai bine.

                    Comment


                    • #11
                      marian2001 cauta pe forum ca gasesti thread-uri legate de zgomotul cutiei de viteze cand e la punctul mort. E normal zgomotul.

                      daca tot va e lene sa cautati, :-), aveti aici un link interesant.

                      S.
                      Last edited by Silviu; 16 August 2009, 19:24.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • #12
                        cand ajunge la 3300-3700 rpm este curba de cuplu ... ia dai 4000-4500 sau mai bine sa vezi ca nu se mai aude sunetul acela infundat.. se aude vantu si "benzina"

                        Comment


                        • #13
                          @Loganu, curba de cuplu e de la 0 la 6000rpm :-) iar maximul il atinge la 3000 de acolo coboara.

                          Dar rotatiile unde motorul produce fenomenul de rezonanta nu are nici o legatura cu turatia de cuplu maxim (cel mult se pot suprapune in acea zona ...)

                          S.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • #14
                            Și la mine tot așa face. la 120-130 vibrează foaarte tare. de la 140 în sus gata...se aude frumos.m-am speriat am crezut că m-i s-a bulit catalizatorul sai vreo tobă ceva...mai ales că eu am parcarea în așa fel încât mașina stă aplecată un pic pe dreapta și vara când ajung acasă tot condensul curge pe catalizator...nu știu dacă e bine,dar esta e...
                            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                            Comment


                            • #15
                              marian 2001.dca ai cumparat masina in 2005 sau e de fabricatie 2005 sau 2006 o sa trebuiasca sa te duci la dacia service sa iti faca o extra ceruire si antifonare.adica iti baga ceara in usi si praguri sa nu mai rugineasca si iti da cu insonorizant in portbagaj si in usi.motorul si cutia se aud la fel de tare,la mine a avut un pik de efect la claritatea muzicii din masina

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google