Problema Cu Temperatura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Cu Temperatura

    am pb cu temp .la relantiu im creste peste 6 liniute am urmarit ventilatorul dar nu porneste ,can pornesc ac scade temp. care sa fie cauza .

  • #2
    probabil nu declanseaza termocupla ...
    cand pornesti AC porneste automat termocupla ,de aia scade temperatura.
    e un senzor pe termocupla care o porneste cand temp e peste anumite valori si probabil nu functioneaza
    Last edited by Cristi_Xp; 29 August 2009, 10:06.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Am si eu urmatoarea problema:

      De cateva zile, desi e mai frig afara, la mers urban gen pornit-oprit creste apa la 6 liniute, iar cateodata chiar si la 9 liniute, dar foarte rar la 9 liniute. Ventilatorul merge pe treapta intai, dar nu porneste si pe treapta a doua cum se intampla vara cand, culmea, nici nu ajungea apa la 9 liniute. Acelasi lucru mi s-a mai intamplat si vara trecuta de vreo 2 ori dupa care si-a revenit.

      Ce sa fie? Chiar sa creasca temperatura apei sau sa indice aiurea sonda de temperatura? Ce o fi stricat? Termostatul sau senzorul de temperatura? Ventilatorul de unde primeste comanda sa porneasca pe treapta a doua?

      Multumesc!

      Comment


      • #4
        9 liniuțe? păi vezi că nu-ți face bine contact ceva, pt. că apa merge din 2 în 2. și chiar dacă ar fi...ai avea 200*C apa...așa că, nu prea se poate.
        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

        Comment


        • #5
          Si eu am aceeasi problema.Nici vara,1-2,1-2 nu aveam 6 liniute la temperatura!

          Comment


          • #6
            si eu am probleme cu afisajul temperaturii cu toate ca merge motorul si 50-60 km nu urca mai mult de 2 liniute pe bord ( 1.4 mpi ) si inainte avea 4 si se mentineau chiar daca ii dadeai forja 100-200 de km e chiar urat sa ai masina noua de 2-3 ani sa sa inceapa sa se duca d...cu, daca la varsta asta creaza deja probleme la 7-8 10 ani desa e epava
            Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

            Comment


            • #7
              Sunt multe Loganuri cu problema asta. Ori termostatul se blocheaza pe deschis, ori sonda de temperatura este defecta sau nu face contact bine la mufa.
              Misca mufa la sonda sau dai cu spray de contacte, daca nu isi revine forjeaza un pic motorul la turatie peste 3000, dar la drum, nu pe loc, poate isi revine termostatul.
              Pasul trei este sa schimbi termostatul(este mai ieftin decat sonda, mult).
              Ultima optiune este sa schimbi sonda.
              Ar mai fi varianta cu dublatul firului de masa de la baterie la caroserie si unul nou de la motor la caroserie. Eu asa am rezolvat problema.
              Pentru asta gasesti pe forum destule discutii, poze si filme.

              Comment


              • #8
                Originally posted by WeeD View Post
                si eu am probleme cu afisajul temperaturii cu toate ca merge motorul si 50-60 km nu urca mai mult de 2 liniute pe bord ( 1.4 mpi ) si inainte avea 4 si se mentineau chiar daca ii dadeai forja 100-200 de km e chiar urat sa ai masina noua de 2-3 ani sa sa inceapa sa se duca d...cu, daca la varsta asta creaza deja probleme la 7-8 10 ani desa e epava
                cand are doar 2 linii pe distante lungi cum e caldura? baga cum trebuie in habitaclu sau doar asa si asa. Asa poti stii sigur daca e de la termostat sau de la sonda. Eu am aceeasi problema si urmeaza sa schimb termostatul deoarece nu prea baga nici caldura: am testat dimineata la 2 grade afara am plecat cu ea si dupa 20KM afara aveam doar 2 linii si caldura nu baga cum trebuie.

                S.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #9
                  Pai caldura baga normal,iar motorul se simte ca e deja incalzit bine nu are probleme decat cu afisajul ( nu conteaza daca e cald sau frig afara ) de obicei o las sa mearga cam 20-30 de minute cand e frig afara si tot 2 linii are pe bord cu toate ca motorul merge rotund undeva la 700 de ture deci fara socul automat
                  Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                  Comment


                  • #10
                    Sonda de temperatura e dusa . Daca caldura iti baga repede in habitaclu atunci termostatul e ok . Asa am patit si eu. Am schimbat sonda de temperatura si acum tutl e ok . O sonda costa intre 120-150 lei depinde de producator . Se schimba foarte usor , nu e nevoie decat de o cheie de 21 .

                    Comment


                    • #11
                      am si eu cateva intrebari...imi creste cam repede temperatura lichidului de racire...la 40-50km deja ard furtunele de nu poti sa tii mana pe ele...si lichidu din vas scade(de la aproape max la min sau chiar mai jos).

                      am si eu cateva intrebari...imi creste cam repede temperatura lichidului de racire...la 40-50km deja ard furtunele de nu poti sa tii mana pe ele...si lichidu din vas scade(de la aproape max la min sau chiar mai jos).daca ma poate ajuta cineva sunati la numaru0763679506sau dati un apel si va sun eu
                      Last edited by marryan20; 2 April 2010, 19:19. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        curios ca-ti scade nivelul lichidului de racire cand motorul este cald. in mod normal ar trebui sa creasca.
                        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                        Comment


                        • #13
                          dap...asa stiam si eu...insa la mn e fix k draq...ink nu ma poate ajuta nimeni?la service a zis k e totul ok...normal in 2 km nu se incalzeste chiar asa de rau

                          Comment


                          • #14
                            unde e sonda asta de temperatura pozitionata, ca vreau si eu sa o curat .
                            sigpic
                            The MVP

                            Comment


                            • #15
                              Probleme cu temperatura

                              Am avut si eu astfel de necazuri, ultima data in iarna trecuta (-20 grade celsius). Atentie la butonul de AC pentru ca un contact al acestuia reprezinta conditie de functionare a ventilatorului. In cazul in care acesta este oxidat ventilatorul nu va porni.
                              CAUZE: Material de slaba calitate pentru contactele electrice =>suprafete oxidate.
                              REMEDIU: Actioneaza de cateva ori butonul AC si in 99% din cazuri contactul se va restabili sau demonteaza butonul si foloseste un spray pentru contacte.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google