Motor Problema La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @crypyan cati km ai in total? De unde stii ca porneste in 3?
    daca chiar porneste in 3 ai avea cateva cauze posibile
    1.bujiile
    2.fisele
    3.bobina
    4.un injector bulit
    sigpic

    Comment


    • #32
      Un motor care merge in 3 cilindri face ca tractorul. Plus ca un cilindru blocat inseamna un motor terminat. Ma indoiesc ca asta e problema.


      fara linkuri externe

      Comment


      • #33
        Originally posted by FlorianYFL View Post
        da macar i-a facut schimburile la an?
        cum draq sa nu le fac?toate-s la zi schimbate la termen nu ma interesa daca cu uleiul de exemplu nu am cel putin jumate din maximum de km ce se pot face cu uleiul.nu ma interesa.jos cu el.altu la rand. urmatorul.si folosesc acceasi marca de ulei nu il schimb ca pe ... si la fel cu tot ce tre schimbat.numai de cureaua de distributie...deci aici am un pic de emotii

        Comment


        • #34
          Salut
          Am si eu o problema la logan de 1.6 mpi, si de vreo 2 saptamani a inceput sa faca probleme. cand e motorul rece(dupa o noapte in garaj), o zi mai rece, masina nu vrea sa porneasca decat la a 10-a cheie. bujii, uleiuri, filtre sunt la zi cu schimbatul, masina e din dec 2004, 80000 km, am luato noua....a fost intretinuta ft bine(inclusiv cu liniute si mers turata pt curatare) ultima benzina bagata in speranta ca isi revine, jumatate de rez de omv carera 100(sau cum se mai numeste acum) din care aproape am consumato pe toata si nici o schimbare. dupa ce se incalzeste motorul nu mai face astfel de probleme. ce am obs pana acum este ca daca tin acceleratia apasata la jumatate porneste undeva pe la a 4-a cheie. Ce parere aveti? sunt student la autovehicule rutiere la cluj, si am pana acum un minim de cunostiinte tehnice si cu sfaturi m-as descurca sa schimb/ curat daca e ceva. eu ma gandeam sa fie senzorul de turatie? ce credeti?

          Comment


          • #35
            Pai daca te gandeai, pune-te si curata-l ca nu e mare filozofie
            Macar elimini o posibila problema.

            Comment


            • #36
              d lor ,nu stiu daca e coincidenta,eu am un laureate din 2008 ,1,6mpi,august mai bine zis.A 2 a zi ,de cind am luato de la dealer,cu motorul rece si nu numai , porneam la sfert,apoi se oprea motorul,nu tinea la relanti.drumuri la service.saptaminale,nu dadea erori etc,,nu facea tot timpul etc,o tineam di acceleratie la pornire sa nu rida vecinii,,masina noua si moare motorul etc,,,pina la urma dupa 6 luni ,m-au chemat la service ,si ,au recunoscut de la dacia pitesti ca e programat softul calculatorul de bord gresit,,,am stat juma de zi la caremil iasi,,l au reprogramat,,,si de atunci porneste la cheie.Cica a fost un lot de masini cu acea eroare in soft.VAD ca la majoritatea masinilor din 2008 face asa,,,poate asta o fi cauza.sau una din ele.

              Comment


              • #37
                la mine suta la mie e benzina problema.e o poveste mai lunga dar aia e problema.am scos-o si am pus-o in bidoane si k sa vezi apa pe fundul bidoanelor.ce-i ieftin ii naspa adica petrom.cel putin in majoritatea cazurilor

                Comment


                • #38
                  Eu am peste 44000 km cu benzina numai de la Petrom, din-aia "ieftina", si nu am avut probleme.

                  Comment


                  • #39
                    de cand pun efix din rompetrol parca i-au crescut aripi )))))))))))))

                    Comment


                    • #40
                      de cand pun efix din rompetrol parca i-au crescut aripi
                      mp3'u meu se agita tare cu "efex" , motorul este mai zgomotos si lenes
                      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                      Comment


                      • #41
                        Asa patesc si eu. Dimineata cand dau prima cheie, porneste, dar scade brusc pana pe la 2-300 rotatii, dupa care merge tremurat si isi revine in aproximativ un minut. Am facut un film pe telefon cu comportamentul acului turometrului si am fost cu ea la reprezentanta. Baietii mi-au spus sa bag benzina mai buna. De doua saptamani am schimbat si senzorul de turatie cu unul nou si tot asa se comporta. Eu totusi cred ca e de la pompa de benzina. Te sfatuiesc sa insisti la cei de la care ai cumparat masina, pentru ca nu asa ar trebui sa se comporte o masina de 2-3 ani.

                        Numai bine!

                        Comment


                        • #42
                          hai sa va arat ce vreau sa zic http://youtu.be/vamYuZN7mMg

                          Comment


                          • #43
                            si daca o parchez in panta cu fata-n sus nu mai face"figuri".probabil apa nu se mai depune la pompa de benzina ))))))))))))

                            Comment


                            • #44
                              salut,baieti! si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.Trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.Am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).Am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la Agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.Am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.Acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la Dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.Nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.

                              Comment


                              • #45
                                ....identic se comporta si a mea.Doar pompa de benzina n-am schimbat-o in rest ,,,cam tot.Mentionez ca au vazut-o 3 testere CLIP din care doua de reprezentanta, rezultatul e invariabil acelasi : "Merge bine dom'le !" iar cand nu porneste, nu stie nima de ce.Cred ca tre sa mai schimb proprietaru.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google