Ulei La Capacul Culbutorilor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei La Capacul Culbutorilor

    Masina mea are 44 000 km. De catva timp am observat urme de ulei la garnitura capacului culbutorilor. Mentionez ca la 25 000 km am montat instalatie GPL (omologata). Poate fi oare din cauza aceasta? Logan 1,6 MPI

  • #2
    daca nu este excesiva , eu zic sa nu`ti faci probleme , e normal sa "respire" motorul.

    Comment


    • #3
      daca ai umblat pe acolo , posibil sa nu mai etanseze bine garnitura de la capacul de culbutori .Ori cumperi alta , ori iei ceva silicon negru calitativ desfaci capacul si pui la garnitura .
      Mai nasol e daca se prelinge si ajunge pe la bujii .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Si eu am aceeasi problema,de ceva vreme am observat pete de ulei in jurul capacului de la culbutori atat in fata cat si in spate,asta nu e tot,am mai observat pete de ulei si acolo unde e distributia,cica ii ceva curea acolo,ma rog nu ma pricep deloc,oricum am programare la service.Sper sa nu fie ceva grav.
        Am doar 21300 km, si am avut mare grija de ea,asta e.
        http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
        Everything sounds better . . .

        Comment


        • #5
          Se pare ca nu ii ceva grav,m-am linistit...
          http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
          Everything sounds better . . .

          Comment


          • #6
            pai nu ne spui si noua, ce au zis cei de la servis??

            Comment


            • #7
              Mi-au spus sa stau linsitit ca garanteaza ei.
              Oricum in toamna face 4 ani si cu schimbarea distributiei rezolva si problema aia.
              http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
              Everything sounds better . . .

              Comment


              • #8
                Cel mai ok e sa schimbati garnitura de la capacu culbutori,fara mastic si alte alea.
                Costa max 25lei o garnitura.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #9
                  m-am uitat atent pe la motor si am vazut ca pe langa bijia 2 de la distributie spre volanta, este niste ulei...am motor de 1.6 16V...oare este bujia slaba?mi-e teama sa desfac fara sa ma duc la ei...

                  daca ar fi bujia slaba, pe acolo ar scapa compresie si automat ar disparea uleiul...plus ca s-ar auzi...
                  daca ar fi capacul slab nu m-ar afecta asa tare...
                  Last edited by mariannn; 12 May 2012, 17:08. Reason: Automerged Doublepost
                  Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                  Comment


                  • #10
                    am revenit si cu niste poze facute cu telefonul...
                    Attached Files
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • #11
                      ar putea fi slab surubul care se vede? sau cel care strange bobina de inductie este patruns pe partea cealalta si nu e strans cum trebuie ori chiar lipseste garnitura...
                      singura teama este bujia...
                      si singura scarba e de mecanicosii de acolo care sunt sigur ca or sa ma trateze de parca am venit cu vreo roata desumflata...
                      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google