Se Incalzeste Repede Motorul Dupa Schimbare Pompa Apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se Incalzeste Repede Motorul Dupa Schimbare Pompa Apa

    Salutare,
    Se pare ca am putin ghinion, la aprox. 10.kkm dupa schimbat distributia a inceput sa curga pompa (pompa apa noua), neavand incotro am schimbat iarasi kitul, cureaua a fost udata de antigel in fine...
    Problema este ca dupa ce am schimbat ultima pompa -meyle- se incalzeste motorul la 2 linii intr-un km parcurs, ceea ce nu mi se pare normal. Mentionez ca in bord apa nu sare de 4 linii.
    * termostatul a fost schimbat deja si cand era montata pompa cealalta se incalzea in 5-6 km mers normal

    Ma gandesc ca nu are debitul necesar pompa. Chiar nu imi dau seama de ce asa mare diferenta si nu cred ca se ducea sonda de apa imediat dupa ce am schimbat pompa sa imi indice eronat.

  • #2
    probabil ca pompa care ai pus-o are paletii mici la turbina sau sau se invarte turbina in gol ,eu pun la toate masinile AIRTEX garantie 3 ani,merita

    Comment


    • #3
      Pana la 2 linii de apa nu are importanta ce pale are turbina de la pompa de apa, cat de lungi sau scurti sunt, tu ai dreptate insa e o problema cu palele mici cand masina e incinsa, termostatul deschis, iar pompa de apa nu asigura o circulare rapida a apei.
      Lucian stai relax ca e normal sa se incalzeasca mai repede masina, afara e mai cald, si la mine in 1, 2 km face 2 linii si trece pe gaz, deci face 30 de grade.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        Exact aceeasi problema am si eu : dupa ce am schimbat distributia si capacu de la pompa de apa,inclusiv primavara cand sunt 15 grade afara,dupa 10 km porneste ventilatoru...ma gandesc ca odata ce au aparut probleme de acum,nu vreau sa ma gandesc l vara la 40 C .
        Sunt sigur ca asta este problema,doar ca nu pot sa imi imaginez daca mai exista vre-o alta rezolvare...astept pareri .

        P.S. In primul lick,e poza cu paletii pe care ii avea pomba veche de apa ( se vede ca sunt mari ),iar in cel de-al doilea link este poza cu paletii pe care ii contine actuala pompa de apa.

        http://www.girlshare.ro/33407309.1
        http://www.girlshare.ro/33407314.6

        Comment


        • #5
          Salut, golesti instalatia de racire, pui apa + radiator flush (eu am folosit 2+2), verifici cu un multimetru in apa calda sonda de temperatura, daca este cazul o inlocuiesti.
          Eu am schimbat si termostatul mare atentie la ce temperatura este inscriptionata pe el 88-89-90 grade, eu am folosit gates 88 grade, si am refolosit garnitura veche, cele noi nu etanseaza perfect si ai pierderi.
          Pui antigelul la loc, aerisesti instalatia si cam atat.
          Nu am mai avut probleme(gen pornit GMV des) de atunci pana luna trecuta cand am vandut masina .
          O zi placuta!

          Comment


          • #6
            Intrebarea e, ai luat cea mai ieftina distributie cu cea mai ieftina pompa de apa ? daca da ... atunci e vina ta daca nu, incearca inlocuirea termonstatului, dar vezi ca si aici cele ieftine de 20 de lei ... chiar sunt ieftine. Poate sa fie si termostatul blocat pe inchis. Poate sa fie si de la sonda, sau antigelul sa nu`si mai faca treaba cum trebuie dar asta mai putin. Acum sa nu te superi, dar ca sa nu dai banii aiurea si sa schimbi una alta doar pe banuieli, pentru ca vezi si tu ca sunt multe cauze, ai putea sa mergi la un service , dar un service bun care stiu sa faca o diagnoza cum trebuie... nu doar pune masina pe tester si apasa un buton dupa care spun ca masina e ok. Spun asta din proprie experienta , am fost cu un audi la un service care avea tester si dupa o diagnoza a spus ca e ok ... si acea masina abia mai pornea si nu tragea deloc. Deci ferestete de aceste service-uri, si sa ne ti la curent cu ce rezolvi.

            Comment


            • #7
              La fel ca si la kitul de distributie, nici la pompa de apa nu va zgarciti, luati piesa de uzina sau ceva de calitate, cu toate ca e mai scump simtitor, nu as lua altceva decat ce a pus uzina pt ca e garantat ca e OK

              Sunt multe cazuri de probleme racire dupa schimbarea pompei...majoritatea pt ca s-a pus o alta pompa (producator) decat cea de uzina.

              Nu inteleg de ce sa ma complic la operatiile astea delicate cu alte piese, unde daca se buleste ceva, riscul e enorm sa se buleasca si altceva, costurile fiind mult mai mari pt remediere...

              Comment


              • #8
                Octavian, mare dreptate aveti, dar si producatorii de facaturi trebuie sa-si vanda marfa, si trebuie sa existe si cineva care sa o cumpere, mai rau este ca unele sunt piese de uzina doar cu numele ... iar la uzina piesele sunt exagerat de scumpe, eu zic ca merita un studiu amplu de piata inainte de a cumpara ceva, infarmatii despre pet si calitate, pana la urma de asta suntem si noi loganistii sa ne impartim pareri, despre ce e bun si ce nu. Pe scurt, nu merita nici sa cumperi cea mai scumpa piesa din uzina dar nici cea mai ieftina dintr-un magazin, dar trebuie ceva de calitate la un pret optim. ,,Producatorii de facaturi sunt doar niste comercianti care exploateaza la greu o resursa nesfarsita: Prostia!``...spunea cineva pe forum si mare dreptate a avut.

                Comment


                • #9
                  Torop ai mare dreptate,doar ca si fake-urile sunt din ce in ce mai reusite,eu cand am cumparat distributia am cumparat-o dintr-un magazin,zic eu,de nivel mediu,nici bodega de cartier nici reprezentanta dacia,in cutii care mie mi s-au parut originale,sigilate cu insciptii renault,etc...deabia dupa ce a desfacut mecanicu pompa de apa am observat diferentele...insa era prea tarziu,invatatura de minte...acum o sa verific termostatu,daca nu e de la el,ma gandesc sa cumpar o pompa noua pentru ca in ritmu asta o sa imi pice si bateria si ventilatoru,pentru ca dupa 20 min de mers prin oras pe vremea asta ( aprox 15 C) , dupa ce opresc motoru,ventilatoru mai merge 15 min...nu vreau sa ma gandesc la vara la 40 C...

                  Comment


                  • #10
                    Stiu ca si facaturile sunt din ce in ce mai reusite, dar de aia e bine daca ai timp inainte de a cumpara ceva sa studiezi oferta la mai multe magazine, sa vezi diferenta de preturi si implicit cum arata produsul, poti merge sa vezi si cum arata cel original si cat costa in comparatie cu altele, ca sa iti faci o idee si apoi tragi linie si te gandesti ce cumperi. Acum vezi tu, poate ai noroc si e termostatul, eu sper sa ai noroc si asa sa fie. Referitor la cat merge termocupla, clar e o mare porblema, la vara nici nu o sa poti circula, la mine nici vara nu prea porneste termocupla, si cand a pornit dupa ce am oprit motorul in maxim 5 minute s-a oprit... deci la tine se incinge bine de tot , ca si cum termostatul nu ar deschide deloc sau deschide prea putin si tarziu. Bine totusi ca nu iti apar 6 liniute la temperatura...deocamdata. Sa ne spui ce rezolvi.

                    Comment


                    • #11
                      Cum se aeriseste instalatia dupa ce ai adaugat antigel si apa distilata 1:1?

                      Cum se aeriseste instalatia dupa ce ai adaugat antigel si apa distilata 1:1?

                      Ce fel de antigel e bun ? GLACEOL RX Tip D sau G12 roz?

                      Comment


                      • #12
                        Aerisirea se face accelerand pe loc motorul la 2500 rot/min pana porneste de 3 ori ventilatorul la radiator. Asta scrie manualul de reparatii. Practic, eu nu fac asa, dupa reumplere circuit racire cu Glaceol RX Tip D, aerisirea si-o face motorul singurel, merg ca pensionarul, cu acul pana in 3000 ture, doar la demaraje pentru schimbul vitezelor sau depasiri se duce la 4.000. Am 3 schimburi de antigel in 10 ani, niciodata nu am aerisit si nu au fost probleme. Nu pune roz sau alte culori, numai verde, tip D. Bafta !

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc Urs!
                          Eu am cumparat masina cu antigel roz si o sa il schimb odata cu pompa de apa! Aveti un manual de reparatii pentru logan? Sa vad care e intervalul de schimbat antigelul?

                          Comment


                          • #14
                            n ai cum sa ai antigel roz la logan, probabil era murdar, la dacia/renault doar antigel verde tip D! La 4 ani se schimba antigelul dupa cartea de intretinere.
                            Last edited by ten; 11th June 2018, 23:32.
                            laureate 1.5l, albastru marin

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google