Originally posted by vanilla2009
View Post
Originally posted by Cornel83
View Post
si simt ca se chinuie sa traga, de aceea prefer sa schimb 2500-2850rpm in oras. Schimb si la 4000rpm daca ies de pe o straduta si nu am visibilitate foarte mare, am apucat sa ies si vad ca vine un nene cu 50km/h, de ce sa schimb eu ca mortu sa ma injure respectivul ca i-am luat fata si a trebuit sa franeze pana la 20km/h cand am puterea necesara sa ajung la 60km/h schimband treptele I si II la 4000rpm - am dat exemplul asta ca asta ma enerveaza cel mai tare, cand imi iese un audi/vw/opel(chiar si logan) in fata si zici ca merge tractat.Este posibil chiar asa sa scoata lumea consumuri mici in oras, mergand 50km/h si treapta IV, ceea ce eu consider ca nu e benefic pentru un motor pe benzina. Vreti economie luati 1.5dci care cred ca este cel mai economic motor pe motorina folosit in regim NORMAL nu SUBTURAT cum merg unii.
Nu am nimic cu nimeni, fiecare merge cu masina cum vrea el dar sa fie sigur ca isi ia injuraturi cand ii ia jumatate de minut sa ajunga la viteza maxima legala in oras.
Chiar daca e galagios motorul peste 3000rpm nu inseamna ca se chinuie, asa suna puterea
, glumesc. Pentru un motor care poate 6000rpm sunt de parere ca este NORMALA turarea pana la 4500rpm dupa aia am impresia ca este prea solicitat, acum ce ziceti si voi mie asa mi se pare.












Intreb pentru ca la inceput, cand am luat masina, am incercat si eu schimbat la 2000 si fara sa accelerez foarte tare si cand plecam de la semafor vedeam cum cel din fata se duce iar cel din spate cum statea aproape sa ma impinga. Daca acceleram foarte tare tragea putin mai bine dar cu sunetu acela specific mpi foarte pronuntat. Deci va rog sa-mi impartasiti si mie secretul vostru.
cred ca numai limitarea data de puterea masinii se aplica.
Comment