Porneste Greu Cu Motorul Rece Si Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste Greu Cu Motorul Rece Si Cald

    Salutare tuturor!

    Am o problema cu masina parintilor mei, un logan de 1.6 90cp.
    Dimineata porneste greu, la a 5-6 cheie si mai nou din cate se pare porneste foarte greu si cand motorul este cald, a incercat si a pornit chia la a 10 cheie.

    Trebuie mentionat ca taica-miu a schimbat bujiile acum 2-3 ani si nu face mai mult de 4-5000 km pe an, deci nu au mai mult de 10-15 000 km.

    Care poate sa imi dea un sfat, ii multumesc anticipat!

  • #2
    Senzorul de turatie , s-a mai discutat , trebuie inlocuit.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Ai idee care ar fi simptomele pentru bujii uzate?

      Comment


      • #4
        Simptome bujii uzate :

        Cele mai des intalnite simptome ale bujiilor uzate sunt cresterea consumului cu 1-2 litri la o 100 de km si mersul cam dereglat.O bujie defecta face ca motorul sa mearga intrerupt, sa mearga in doar 3 pistoane astfel simti fluctuatii la relanti si mici intreruperi cand accelerezi.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          Am inteles.
          Deci merg la sigur cu piesa asta sau ar mai putea fi si alte piese care ar putea dea aceleasi simptome?

          Comment


          • #6
            Scoate mufa de la cititorul de volanta si vezi daca s-a deformat, adica acea mufa de la senzor are prostul obicei sa se topeasca, sa se deformeze, iar piciorusele nu mai fac bine contact. Verifica intai mufa, apoi da senzorul jos si spala-l cu benzina si curata cu o perie de sarma deoarece acolo se mai depune funingine de la ambreiaj. Incearca macar, operatiunea dureaza maxin 30 minute, sunt doua suruburi, nu ai nimic de pierdut, decat cele 30 minute.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ok, va multumesc mult pentu sfaturi, am sa incerc sa curat in prima faza si daca nu se rezolva am sa-l inlocuiesc.

              Comment


              • #8
                Jur ca am ceva ani de cand ma uit pe forum si nu am auzit niciodata de acea mufa topita, sau cum zice colegul...

                Sunt 2 suruburi pe care le desfaci si dai senzorul jos. Iei un jmirglu si cureti acel tamburus de fier, sa fie curat pe toate laturile. DUpa aceea il pui inapoi si incerci. Daca nu isi revine se poate sa fie mort.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by o8MeLC View Post
                  Jur ca am ceva ani de cand ma uit pe forum si nu am auzit niciodata de acea mufa topita, sau cum zice colegul...

                  Sunt 2 suruburi pe care le desfaci si dai senzorul jos. Iei un jmirglu si cureti acel tamburus de fier, sa fie curat pe toate laturile. DUpa aceea il pui inapoi si incerci. Daca nu isi revine se poate sa fie mort.
                  Poti sa juri cum vrei, dar daca nu ai auzit tu, nu inseamna ca nu se poate. Eu vorbesc din ce mi s-a intamplat, nu vorbesc de pe forumuri. Nu degeaba a schimbat producatorul mufa la senzor. Dar nu trebuie sa ne suparam, mai ales sa juram pentru un nimic.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Cu mufa topita sau nu, pana la urma sper ca amandoi sunteti de parere ca de vina e senzorul de turatie ...

                    Comment


                    • #11
                      ar mai fi varianta, s-a mai discutat, eliminat acea mufa si cositorit direct firele pe senzor. Nu mai are moarte dupa aceea
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • #12
                        Sa o cositoresc direct nu cred ca ar fi ok, daca ar fi asa ar fi lipit-o direct fabricantul si ar reduce costurile de vanzare. Merci oricum de idee!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google