Dacia Logan (2004)dar Nou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan (2004)dar Nou

    Buna ziua!

    Saptamana viitoare o sa primesc de la ai mei un Logan cu care nu prea a mers nimeni din familie (pana cand o sa reusesc sa imi strang niste bani). Masina este din anul 2004 (1.6, benzina) si are 25000 de km. Din ce mi-a zis bunicul meu uleiul ar fii problema ca nu e schimbat in rest o sa vad ma duc pe la revizie cu ea.

    Problema mea este ca nu stiu exact ce trebuie sa caut si nu stiu exact ce e si nu e compatibil cu masina. As vrea sa imi cumpar un casetofon nou deoarece nu vreau sa ascult pe cd ). Momentan doar radioul nu merge for some reason.

    Ma gandeam la asa ceva dar nu stiu sigur daca functioneaza pe masina https://www.emag.ro/radio-cd-auto-jv...ch-Action=view

    https://www.emag.ro/radio-mp3-player...ch-Action=view

    Si a doua problema sunt (schimbatorul si ambreiajul) persoanele cu care am mai vorbit au zis ca e oarecum okay. Fata de alte masini pe care le-am condus schimbatorul e foarte rigid. Chiar trebuie sa aplic o anumita forta sa bag in orice viteza, iar ambreiajul cam aceeasi idee e destul de greu de apasat fata de alte masini. E o chestie comuna la masiniile logan sau exista vreo posibilitate de a le face sa mearga mai "unse".

    Multumesc mult!

  • #2
    Acum observ ca am scris ca un analfabet, mii de scuze dar eram foarte entuziasmat

    Comment


    • #3
      Prima problema e distributia , intreaba daca a schimbat-o cineva, 14 ani e totusi mult, nu uita de ulei e pacat sa distrugi motorul.Ambreiajul trebuie sa mearga usor , probabil trebuie scoasa la drum dar numai dupa ce verifici ce am scris mai sus.

      Comment


      • #4
        Pai da cum o primesc o bag in service. Legat de casetofon si schimbator aveti vreo parere?

        Comment


        • #5
          S-au mai discutat astfel de situatii. Poate eu sau alt coleg o sa gasesc topicul despre situatii asemanatoare.
          Totusi, e foarte bine sa duci masina in service cand o iei. E bine sa fie un service totusi serios sa iti spuna ce trebuie neaparat sa schimbi si ce mai poate astepta. Nici sa iti ceara sa schimbi si stergatoarele (si alea sunt batrane) dar nici sa spuna ca "merge si asa" despre DISTRIBUTIE.
          Masinile care au stat sunt chiar mai predispuse la anumite probleme.
          Ca idee trebuie sa te gandesti logic ca tot ce inseamna cauciuc e predispus la probleme cand nu este miscat.
          Deci...distributia, cureaua de accesorii, cam obligatoriu de schimbat.
          Ce anvelope sunt pe masina? MONTANA cumva? Deja sunt vechi si coapte.
          La fel si lichidele cum ar fi uleiul de motor, antigelul, lichidul de frana, etc...
          Cu toate astea, masina merita sa fie pusa iar pe roti cu investitii destul de mici si isi va face treaba multi ani.
          Succes.

          Comment


          • #6
            Poti pune linistit orice player. Pe Logan este mufa ISO standard ; playerele noi, daca au au altfel de mufa de alimentare/difuzoare, vin cu mufa adaptoare.
            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

            Comment


            • #7
              1. Daca a stat mult timp nepornita gen 3-4 ani consecutivi , eu nici n-as risca s-o pornesc , direct platforma/tractare pana in service sa-i schimbe distributia.
              2. Schimbat absolut toate lichidele.
              3. Verificat frane , articulatii/suspensii , burdufuri de la planetare/cutie/capete de bara , pivoti , evetual cred si o baterie noua + kit-ul ambreiaj de verificat.

              Dupa ce ai trecut prin toate aceste etape te poti gandi si la alte lucruri mai marunte .

              Este de bagat bani in ea , mai ca nu merita , la cat "potential de investire" luand asa in mare , una sh cat de cat ingrijita te poate costa mai putin , una este o masina care totusi a rulat sa zic saptamanal , si una care a stat ani de zile nemiscata , masina se strica si stand pe loc , acum depinde de tine , daca tine si de partea sentimentala atunci este alta treaba.
              Last edited by prometheus; 12th November 2018, 19:06.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                eu te sfatuiesc sa iei un cd plaer kenwood

                Comment


                • #9
                  de asta, chiar daca la banii de investit poate nu merita investitia comparativ cu una sh rulata, macar stii ca n-a fost folosita la araturile de primavara si ca nu s-a dat bunica-tu la raliu cu ea. deci e de luat, zic eu, in afara de distributie, antigel si lichid de frana, care nu costa o avere, intre noi fie vorba, restul le faci in timp. da, o sa bagi ceva bani, dar nu foarte multi si in cateva luni/un an o sa ai o masina calumea. ambreiajul e pe cablu, nu are servo, ca dieselul, probabil de aia e mai rigid. la kilometrajul ala, mai faci 200000km pana schimbi ambreiajul
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google