Logan Standard Versus Logan "dacia CUP"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Standard Versus Logan "dacia CUP"

    Salut
    cu scuzele de rigoare daca am facut ceva gresit pe aici (asta pentru ca sunt incepator) as vrea sa stiu de la cunoscatori care este diferenta dintre grupul final al cutiei de viteze de la varianta LOGAN standart 1.6 90 cp si modelu/varianta ce participa in competitia DACIA CUP (tot motorizare 1.6 90 cp, doar cu modificari la cutia de viteze). Daca are cineva informatii despre aceste modificari ale cutiei de viteze (standard versus dacia cup) astept cu interes.
    Multumesc anticipat

  • #2
    Nu stiu detalii, dar din ce-am vb cu doi fosti piloti de Logan CUP, unul din ei fiind Bogdan Stanoiev, cutia aia e mai scurta. In tr5 mergi maxim 160km/h, cu motorul la blana. Si neoficial am auzit ca unele cutii ar vea lsd-uri...Asta nu stiu de la Bogdan, ci de la celalalt timisorean ce se da in Logan CUP.

    da un mail la firma lui grigorescu, mach1, si pune intrebari. Ei din cate stiu, vand cutii de viteza din astea
    Last edited by Cristi_Xp; 16 October 2008, 15:05.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns. De lds nu stiam ca ar avea pe cutia de CUP, singurul lucru de care stiam, ca si tine, viteza de 160. Eu intreb aceste lucruri deoarece am posibilitatea de a pune mana pe una dintre masinile (neechipate inca pt raliu) care au fost scoase la vanzare special pt raliu (mai precis: are cutia de viteze de care am amintit amandoi, si la interior este "cheala" avand doar scaunul soferului si bordul). As fi vrut sa stiu ceva legat de consumuri...Etc. Dar ai dreptate mai bine dau un telefon sau un mail direct domnului Grigorescu. Mai asteptam si alte informatii poate chiar de la cei care merg la CUP in raliul Romaniei.

      Comment


      • #4
        Masina e cheala la 6 mii euro,nu are nimic special fata de un logan stock,doar ca e mai cheala ca unu de 6 mii de euro.Ca sa o pregatesti sari de 11-12 mii.Plus cutia de care vorbiti se pune separat parca,nu toate au rapoarte scurte
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Scuze am scris LDS in loc de LSD... LDS ul e ceva mai grav decat o masina )

          Modelul de care vorbesc eu are sigur grupul din cutie schimbat. Mai mult de atat, nu stiu alte modificari la cutia de viteze. Cunosc partea de pregatire interior (scaune, rollbar.. Etc) sau exterior (pneuri, suspensie..) dar as fi vrut sa stiu marile diferente intre acea cutie si cea standard in cazul in care as merge cu ea zi de zi. (consumul cred ca ar fi principalul lucru care ma intereseaza). Cat de mult ar afecta consumul cutia cu grup modificat? Ca de performante nu vreau sa discut ca pe acolo inteleg
          Last edited by Guest; 16 October 2008, 15:44.

          Comment


          • #6
            Rapoartele sunt diferite, mai ales raportul final, cutiile din cate stiu sunt tot de pe un model Renault sau sunt unele de Logan modificate, depinde.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Pai daca in loc de 180 mergi 160, si consumul va fi cu 12-15% mai mare. Asta asa, in principiu...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Cred ca era mai buna explicatia: daca mergi cu 160 km/h cu 4800 rot/min sau cu 160 km/h cu 5500 rot/min atunci era diferenta de consum...Dar nu vad ideea dintre 160 si 180 in aceeasi tr5 cu diferite turatii ale motorului. Din cate am mai studiat si eu... Motorul consuma cel mai corect in jurul turatiei de CUPLU maxim si nu a turatiei de putere. Hai sa insistam pe subiect ca diseara parca vad ca am tema de studiu toate lucrurile astea.

                Comment


                • #9
                  Ca sa fie mai clar depinde cum vrei tu sa mergi cu masina dar daca vrei sa mergi sa zicem cu 130 avand cutia cu grup scurt cu siguranta va fi un consum mai mare decat daca ai merge cu 130 si cutia stock.

                  Comment


                  • #10
                    @ioio: in prima faza te cam contrazici singur...Ori mergi cu 4800 si cu alta cutie cu 5500 si ai diferenta de consum, ori folosesti aceeasi cutie si atunci clar n-ai cum sa ai turatii diferite la aceeasi viteza...Ma rog, cred ca amandoi ne-am facut intelesi gresit, desi ideea o stim amandoi
                    crezi ca, consumul nu isi pastreaza proportiile la orice viteza? Si la 2000rpm vei consuma cu 12% in plus cu cutie scurta, scheiss egal de turatia de cuplu maxim...Apropo, nu colo consuma cel mai putin motorul.
                    oricum, tu, alex86 si eu am dat impreuna o explicatie calumea. Bine ca n-a trebuit sa ne adunam mai multi
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Pt csebalyn: ai zis tu bine undeva la inceputul discutiei: G G de la mach1 e solutia ).
                      astazi nu am avut timp dar maine tot insist cu un telefon macar sa la malureasca cu grupul ala final.. Imi sta pe creier acum. APROPO cine imi poate spune.. Cat costa un grup final din cutia de viteze pt var standart 1.6 90 CP? Inca ceva: e cineva pe aici pe forum care se da in Raliul Romaniei? Ar fi frumos sa-l aducem la discutii.

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu sa avem printre noi piloti licentiati de cnr. Amatori la judetene avem sigur
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          e super cutia pt oras..nu si afara..as vrea una
                          (\__/)
                          (='.'=)
                          (")_(")

                          Comment


                          • #14
                            Nu prea cred ca e buna. Da ai sprint dar o sa faci scurta la mana de la schimbarile de treapta.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #15
                              pai multi vor sprint nu neaparat ca prinde 200 ca nu prea ai unde.doar in orase poti sa mergi cu 140-150 noaptea bineinteles.sunt multi doritori pentru mestecat benzina mai tare.
                              Last edited by margelatu; 23 March 2009, 12:18.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google