Logan Standard Versus Logan "dacia CUP"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Standard Versus Logan "dacia CUP"

    Salut
    cu scuzele de rigoare daca am facut ceva gresit pe aici (asta pentru ca sunt incepator) as vrea sa stiu de la cunoscatori care este diferenta dintre grupul final al cutiei de viteze de la varianta LOGAN standart 1.6 90 cp si modelu/varianta ce participa in competitia DACIA CUP (tot motorizare 1.6 90 cp, doar cu modificari la cutia de viteze). Daca are cineva informatii despre aceste modificari ale cutiei de viteze (standard versus dacia cup) astept cu interes.
    Multumesc anticipat

  • #2
    Nu stiu detalii, dar din ce-am vb cu doi fosti piloti de Logan CUP, unul din ei fiind Bogdan Stanoiev, cutia aia e mai scurta. In tr5 mergi maxim 160km/h, cu motorul la blana. Si neoficial am auzit ca unele cutii ar vea lsd-uri...Asta nu stiu de la Bogdan, ci de la celalalt timisorean ce se da in Logan CUP.

    da un mail la firma lui grigorescu, mach1, si pune intrebari. Ei din cate stiu, vand cutii de viteza din astea
    Last edited by Cristi_Xp; 16 October 2008, 15:05.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns. De lds nu stiam ca ar avea pe cutia de CUP, singurul lucru de care stiam, ca si tine, viteza de 160. Eu intreb aceste lucruri deoarece am posibilitatea de a pune mana pe una dintre masinile (neechipate inca pt raliu) care au fost scoase la vanzare special pt raliu (mai precis: are cutia de viteze de care am amintit amandoi, si la interior este "cheala" avand doar scaunul soferului si bordul). As fi vrut sa stiu ceva legat de consumuri...Etc. Dar ai dreptate mai bine dau un telefon sau un mail direct domnului Grigorescu. Mai asteptam si alte informatii poate chiar de la cei care merg la CUP in raliul Romaniei.

      Comment


      • #4