Motor Turat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @ stimati colegi ioneldoru si iulius...cu cine va "certati" aici? Haideti sa mai pastram un pic de curatenie pe forum, va rog. Multumesc pt. intelegere.

    @ godtrunks: ma ofticam ca recomandarea mea nu a avut efect...se vede ca fusese o neintelegere in privinta garniturilor, fix la cele doua de la corpul clapeta ma referisem si eu.
    Bine ca pana la urma s-a dovedit ca nu am batut campii (multumire personala).
    Oricum, treaba facuta de dvs. acum, cu tot setul, este mai mult decat excelenta, chiar mai multi useri cu experienta recomanda schimbarea TUTUROR acelor garnituri cand se umbla la admisie, ba mai zic si de oring-urile de pe la senzori....
    Incet-incet se dovedeste ca motorasul asta are aceste mici probleme de etansare dar bine ca nu sunt lucruri extrem de grave si sunt rezolvabile.
    @ iancumic: e pe undeva aratat exact unde si care sunt EXACT MAP-ul si MPP-ul? Sunt doua piese MagnettiMarelli in stanga corpului clapeta...dar nu stiu care e unu si care e altu...

    Comment


    • #62
      CeDeBe-L , eu nu ma cert cu nimeni... eram doar putin uimit de recomandarile de a tura motorul la peste 5500 de ture.
      Eu am motor de 1.4 si cand urc la mai mult de 3000 de ture motorul huruie foarte urat.
      Poate ca eu gresesc ca nu o turez mai tare.
      Am mai auzit ca normal trebuie schimbata treapta la 6000 de ture.
      Mie unu sincer mie teama sa nu se strice ceva din cauza turarii motorului asa de tare.
      zambeste ...

      Comment


      • #63
        Originally posted by godtrunks View Post
        setul de garnituri a fost de 7 bucati:
        1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
        1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
        1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
        4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
        Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
        Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
        cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
        garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
        garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei

        CeDeBe-L
        eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
        Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma

        setul de garnituri a fost de 7 bucati:
        1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
        1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
        1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
        4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
        Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
        Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
        cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
        garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
        garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei

        garniturile se numers asa:
        garnitura repartitor (setul de 4 bucati) = 24lei o garnitura
        garnitura repartitor (garnitura triunghiulara) = 24lei
        garnitura cutie fluture( garnitura rotunda subtire de pe clapeta) = 32lei
        garnitura cutie fluture( garnitura rotunda groasa de pe clapeta = 34lei





        CeDeBe-L
        eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
        Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma
        Salut Godtruncks.
        Am o singura intrebare...si cred ca m-ai putea ajuta. Problema ta era doar prin faptul ca sta motorul turat, intrebarea mea este. Acum dupa schimbarea acestor garnituri mai oscileaza relantiul?
        Am aceasta intrebare fiindca si a mea face ceva de genul doar ca mai putin.

        Descriere: Pornesc masina, totul bine si frumos, la cald are o mica oscilatie la relanti, acul se ridica din cand in cand cu 100-150 rpm/minut.
        Mentionez ca nu apare nici o eroare pe tester.
        Masina merge super bine din punct de vedere dinamic, trage bine, nu am detonati, nu imi moare motorul, doar sughitul asta in care turatia se ridica si scade . Atunci cand scade se oprest fix la 750 si nu coboara mai jos, merge rotund....dar parca trage asa cate o gusa de aer fals.....
        Poate ma poti dumeri tu/sau altcineva cu problema asta.
        schimbat pana acum: bujii, incercat cu o bobina tip creion fiecare cilindru....(bobinele merg bine), injectoarele sunt in parametri aproximativ 3.5-3.6 presiune....nu reusesc sa depistez aceasta crestere a turatiei.
        Modelul este logan 1.6 16v euro 5 clapeta acceleratie electronica si fara motoras de relanti.
        Daca are cineva un sfat? Ar putea fi aceasi problema? mai are cineva problema asta? Daca da cum a rezolvat?
        Last edited by 77sky; 27 January 2020, 12:05.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google