Vibratii(joc) In Volan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii(joc) In Volan

    Am observat la Loganul meu de prima data cand am mers cu viteza mare (dupa terminarea rodajului) ca dupa ce trec de 120km/h se simt in volan vibratii (ca si cand discurile ar fi ovalizate) care dispar dupa ce viteza creste peste 150km/h.
    M-am gandit ca sunt rotile neechilibrate si le-am echilibrat din nou dar nu se observa nici o schimbare.
    Daca pun frana la acea viteza cand se simt vibratiile totul este ok, nu se simte in volan ca si cand sunt discurile ovalizate (era si culmea sa fie ovalizate la 2000km).
    Am fost la reprezentanta dar nu mi-au dat nici o solutie. Prima reactie a fost ca nu sunt echilibrate rotile corect. Le-am spus sa le echilibreze ei (gratis doar masina este noua si inseamna ca cei din fabrica nu si-au facut treaba). Rotile erau echilibrate corect. S-au uitat la discuri, au pus-o pe standul de test frane dar n-au gasit nimic.
    Am pus rotile de iarna, echilibrate...dar nu s-a schimbat nimic. Deci nu e nici din cauciucuri, oricum si cele de vara sunt tot cauciucuri noi.

    A mai patit cineva asa ceva si cum ati rezolvat problema?

  • #2
    trebuia sa-i pui sa-ti faca o verificare si pe standul de directie.

    Comment


    • #3
      Exact; incearca o verificare a geometriei.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Originally posted by MarianD View Post
        Am observat la Loganul meu de prima data cand am mers cu viteza mare (dupa terminarea rodajului) ca dupa ce trec de 120km/h se simt in volan vibratii (ca si cand discurile ar fi ovalizate) care dispar dupa ce viteza creste peste 150km/h.
        M-am gandit ca sunt rotile neechilibrate si le-am echilibrat din nou dar nu se observa nici o schimbare.
        Daca pun frana la acea viteza cand se simt vibratiile totul este ok, nu se simte in volan ca si cand sunt discurile ovalizate (era si culmea sa fie ovalizate la 2000km).
        Am fost la reprezentanta dar nu mi-au dat nici o solutie. Prima reactie a fost ca nu sunt echilibrate rotile corect. Le-am spus sa le echilibreze ei (gratis doar masina este noua si inseamna ca cei din fabrica nu si-au facut treaba). Rotile erau echilibrate corect. S-au uitat la discuri, au pus-o pe standul de test frane dar n-au gasit nimic.
        Am pus rotile de iarna, echilibrate...dar nu s-a schimbat nimic. Deci nu e nici din cauciucuri, oricum si cele de vara sunt tot cauciucuri noi.

        A mai patit cineva asa ceva si cum ati rezolvat problema?
        daca spui ca ai pus si cauciucurile de iarna si tot iti face sunt mai multe cauze dar cred ca mai mult ca sigur la tine sunt Capetele de bara, cand cobori la masina prinde cu o mana la ora 9 si respectiv ora 3 si misca de roata vezi daca are joc, daca se misca inseama ca trebuie schimbat capu de bara, daca nu este nici asta, oricum roagate sa fie capu de bara, bine la km astia nu este normal dar ai dat tu in ceva gropi ??? daca nu poate mai dai masina la cineva si nu ti-a zis.... bafta

        Comment


        • #5
          cauciucurile de iarna au un indice de viteza mai mica.peste 150 asa fac si la mine .(dunlop sp3)mai este si varianta ca una din roti sa fie deformata sa aaibe o unflatura,o uzura neuniforma etc.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            nu cred ca circuli frecvent cu viteza aia asa ca nu prea e asta o problema. ideea e ca sa te tina cat mai mult fara reparatii

            eu am un logan si am 255000 km cu el. il am taxi si l-am cumparat de nou. pe dreapta bam capul de bara original si pe stanga am schimbat 3. odata data piesa de origine jos nu mai gasesti una buna. mai bine nu umbla la ea.
            Last edited by lucian981; 20 March 2012, 22:58. Reason: Automerged Doublepost

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google