Motorul Se Opreste In Timpul Mersului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Buna ideea asta cu releele, un defect de proiectare probabil. Mie nu mi s-a oprit in mers. Doar ca nu a mai pornit imediat dupa un drum la viteza mica, vara cu AC-ul pornit, hot-rod . Sau daca pornea se oprea in cateva secunde. Si intradevar dupa o perioada de repaus isi revenea. La service nu am putut replica efectul oricat am incalzit masina cu AC-ul pornit. Ei au indicat senzorul de pe volanta pe care l-au si curatat. Dupa nu a mai facut asa.

    Comment


    • #32
      Nu mai mergeti cu motoarele subturate la consum, si 90% din prbl opririi motorului se va rezolva.
      Eu deja eram terorizat intr-o perioada, mers service la greu, negasind nicio prbl. Totul e in parametri. Eu ca prostul schimbam la 2000 si chiar sub, mergeam ca un idiot. Auzeam cateodata cum cloncanea motorul de subturat ce mergeam, idiot. Dupa ce am trecut in regim de schimbare la 3000rpm si peste, iar in afara orasului turat bine, nu mai am aceasta problema. Am testat de cateva ori, mergand la consum iar problema a revenit in cateva zile. Rateuri la pornire dimineata, fluctuatii mari ale relantiului. Dupa ce i-am dat schimb de ture la 3000, masina a revenit la normal. Cand motorul e rece stai cca 1-2 minute apoi pleci. Prima viteza o schimb pana in 2500rpm, iar a 2a, a3a si a4a, numai la 3000 rpm. Motorul dupa ce se incalzaeste cca 3 km de mers, schimb chiar si la 3500.
      Last edited by Archangel80; 21 January 2014, 09:47.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Archangel80 View Post
        Nu mai mergeti cu motoarele subturate..... incalzaeste cca 3 km de mers, schimb chiar si la 3500.
        subscriu...si mie-mi dadea in nas ca Dacia 1310 fara soc, cand era rece...
        mersul mai agil isi face treaba...
        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google