Eu nu am mers cu euro 4 ph2, am mers doar cu ph1 (prestige cum era atunci) si cu euro 5, si (cel putin la modul subiectiv) mi s-a parut diferenta destul de semnificativa la zgomot, in sensul ca la euro 5 e mai infundat/diminuat (diferenta "se vede" mai ales pe plaja de turatii de la 3000rpm in sus).
PS. Si eu in rodaj m-am purtat cat se poate de "bland" cu masina, mai ales in primii 1000km, si apoi pana pe la 3000-3500km.
PPS. Si mie mi s-a parut la inceput ca avea acea intarziere la raspuns in acceleratie (comparativ cu euro 4 si SuperNova de am avut-o inainte), dar cu timpul a inceput sa merga mult mai bine.
PS. Si eu in rodaj m-am purtat cat se poate de "bland" cu masina, mai ales in primii 1000km, si apoi pana pe la 3000-3500km.
PPS. Si mie mi s-a parut la inceput ca avea acea intarziere la raspuns in acceleratie (comparativ cu euro 4 si SuperNova de am avut-o inainte), dar cu timpul a inceput sa merga mult mai bine.







Pe la 5000 km sigur nu rupe lantul. Ce pot sa spun este ca nici a mea E4 1.6 16 nu rupea lantul la 5000 km. In ce plaja de turatii conduci?





Comment